Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-24@04:42:55 GMT

شعارتهران شهری برای همه‬⁩باید رعایت شود

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۲۲۱۷۱

شعارتهران شهری برای همه‬⁩باید رعایت شود

عضو شورای شهر تهران در صفحه توییتر خود نوشت:به ⁧‫خشونت‬⁩ کشیدن ⁧‫اعتراض مدنی‬⁩ شهروندان مدافع حقوق حیوانات محکوم است.

مجید فراهانی عضو شورای شهر تهران در صفحه توییتر خود آورده است: به ⁧‫خشونت‬⁩ کشیدن ⁧‫اعتراض مدنی‬⁩ شهروندان مدافع حقوق حیوانات محکوم است، مدارا‬⁩ و ⁧‫تحمل‬⁩ اعتراض مدنی شهروندانی که در برابر تخلفات ولو قدیمی پیمانکاران ، با تجمع در برابر ⁧‫شهرداری تهران‬⁩ اعلام موضع کردند، حداقل اقدامی بود که در مسیر ⁧‫تهران شهری برای همه‬⁩ باید رعایت می شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"

کد خبر 386416

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مجید فراهانی توییتر عضو شوراي شهر تهران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۲۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیباسازی شهری در شهرضا متحول می‌شود

حمید شهبازی در گفت و گو با خبرنگار مهر در خصوص فعالیت‌های جدید و متفاوت زیباسازی شهرضا اظهار کرد: به منظور افزایش نشاط اجتماعی و هویت‌سازی شهری فصلی نو از اقدامات زیباسازی شهری در شهرضا انجام می‌گیرد.

وی ادامه داد: این فعالیت‌ها شامل تعبیه توپ‌های نوری، المان‌های تیر برق، لوسترهای نوری، دیوارنگاره‌های شهری است.

شهردار شهرضا با بیان اینکه یکی از وظایف شهرداری ایجاد شور و نشاط اجتماعی در بین شهروندان با فضاسازی بصری است، گفت: حدود ۲ هزار متر مربع دیوارنگاره شهری با طرح‌های متفاوت و مفهومی در نظر گرفته شده که ۵۰ میلیارد ریال هزینه داشته است و تعداد توپ‌های نوری به بیش از ۲۰۰ عدد می‌رسد.

وی معتقد است، فرآیند زیباسازی شهری که بر پایه مشارکت شهروندان صورت می‌گیرد که منجر به ایجاد فضاهای عمومی مطلوب و ایجاد سلامت روانی، شادی و رفاه مردم می‌شود.

شهبازی این نوید را به شهروندان می‌دهد که شهرضا به یک شهر پرنشاط و قابل دفاع از نظر هویت شهری نائل شود.

کد خبر 6084025

دیگر خبرها

  • معاون شهردار تهران: دوره قبل مدیریت شهری زیست شبانه و نگهداری از حیوانات خانگی را ترویج می‌داد
  • نارضایتی معلمان شاغل و بازنشسته از افزایش حقوق رتبه‌بندی
  • رویداد ویژه «ایمنی و حمل و نقل» در پایتخت
  • حیوانات وحشی در تهران؛ روباه و شغال و گرگ در پایتخت چه می‌کنند؟
  • پرسپولیس به محکومیت دانیال اعتراض می‌کند
  • دغدغه و درخواست شهروندان با ۵۶۴ مصوبه بازدید میدانی محلات پیگیری شد
  • رعایت حقوق بشر در ادبیات سعدی به خوبی تبیین شده است
  • طرح رصد باید تبدیل به گفتمان نیرو‌های انقلاب در مدیریت شهری شود/ انجام یک پروژه کوچک به خواست مردم به اندازه یک کلان پروژه تاثیر گذار است
  • از بین رفتن جان شهروندان در سایه نبود HSE
  • زیباسازی شهری در شهرضا متحول می‌شود