Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- آخرین اخبار دنیای فوتبال را با هم مرور می کنیم.
به گزارش آریا، توماس توخل خواستار ماندن نیمار در پاری سن ژرمن است ولی اگر قرار بر جدایی او باشد، جانشینی مناسب طلب خواهد کرد. پس از باخت 2-1 پاری سن ژرمن مقابل رن در هفته دوم لوشامپیونه، خبرنگاران بی تاب بودند تا از سرمربی پاریسی‌ها در مورد وضعیت نیمار سوال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی سابق دورتموند در این خصوص گفت:
او بدون جذب جانشین جدا نخواهد شد؛ چنین چیزی امکان پذیر نیست. واضح است: اگر بماند، بازیکنی خواهیم داشت که در راستای کسب پیروزی به ما کمک خواهد کرد. ما فاقد سرعت لازم بودیم. در چند مورد فضای مورد نیاز باز شد ولی ما فرصت طلب نبودیم. همیشه همین را می‌گویم. بازار 10 روز یا بیشتر باز است و همیشه فکر می‌کنید فردا یا پس فردا این قضیه روشن می‌شود. چیزی که من فکر می‌کنم اهمیتی ندارد. امروز بازیکن من نمی‌تواند بازی کند چون مثل سایرین تمرین نکرده است. شرایط از این قرار است و چیزی تغییر نکرده است.  

- اسکات مک تومینای می‌داند که پس از سپری شدن دو فصل بدون کمترین موفقیتی، منچستریونایتد باید به عادت خود یعنی قهرمانی در جام‌های مختلف برگردد. اوله گونار سولسشر با اعمال تغییرات مثبت در تیمش برای فصل 20-2019، موجی از خوشبینی نسبت به آینده را پیرامون باشگاه به راه انداخته است. هافبک جوان شیاطین سرخ می‌داند که انتظارات در یونایتد باید چیزی فراتر از کسب سهمیه لیگ قهرمانان باشد. منچستریونایتد باشگاهی است که با گردآوری بازیکنان جوان، به سوی قهرمانی حرکت می‌کند. این همان کاری است که باید انجام بدهیم. هر چیزی کمتر از جام‌ها، برای ما مأیوس کننده خواهد بود. مطمئنم بازیکنان و دست اندر کاران باشگاه با من موافق هستند. باید با جدیت برای کسب چند جام تلاش کنیم. یکی از رقابت‌هایی که در آن حضور داریم لیگ اروپا است که ارزش بالایی برای ما دارد و ضمنا لیگ برتر هم هست اما نمی‌خواهیم اهداف به دور از واقعیتی برای خودمان ترسیم کنیم. هدف ما در سال جاری، کسب جام است.  

- اونای امری گفته است که ترجیح می‌دهد با لیورپول رو به رو نشود ولی همچنین افزود که با روحیه مثبتی مقابل قهرمان اروپا در آنفیلد قرار خواهد گرفت. اسکای گزارش می‌دهد: لیورپول پس از کسب دو برد مقابل نوریچ و ساوتهمپتون، هم اکنون صدرنشین جدول رده بندی لیگ برتر است و آرسنال هم پس از شکست دادن نیوکاسل و برنلی در جایگاه دوم قرار دارد. دو تیم، شنبه آینده در آنفیلد به مصاف هم می‌روند و امری با شوخ طبعی در رابطه با آن بازی گفته است: ما نمی‌خواهیم هرگز مقابل لیورپول بازی کنیم. ترجیح می‌دهیم مقابل آن‌ها بازی نکنیم. این واقعا یک چالش و آزمون واقعی برای ما خواهد بود. برای تمامی طرفداران و خودمان، رفتن به آنجا با شش امتیاز خوب است. واقعا به دنبال کاهش اختلاف با منچسترسیتی، لیورپول، تاتنهام و چلسی هستیم. وقتی مقابل آن‌ها قرار می‌گیریم، چالش بزرگی خواهیم داشت تا نشان دهیم چه توانایی‌هایی داریم. هفته آینده مسابقه خیلی خوبی در راه است.  

- مدافع برزیلی می خواهد چالشی جدید در دوران حرفه ای خود را تجربه کند. داوید لوئیز، مدافع باشگاه آرسنال در تابستان جاری از دیگر باشگاه لندنی یعنی چلسی به جمع توپچی ها اضافه شد. به نقل از اسکای اسپورتس، او که اخیرا در ترکیب تیمش برابر برنلی بازی کرد، در خصوص این انتقال گفت: من فردی جاه طلب هستم و به همین دلیل به آرسنال آمدم. می توانستم یک لیگ آسان را که می توان پول زیادی از آن به دست آورد، انتخاب کنم ولی من چالش ها و چیزهای جدید در زندگی را دوست دارم. این چیزی است که به من انگیزه و اشتیاق در زندگی می دهد. یک روز فوتبالم تمام می شود و شما باید کارهای دیگری انجام دهید و در آنها پیشرفت کنید. من ابتدا تلاش می کنم با خودم صادق باشم و حسم می گوید که باید چیزهای جدید را تجربه کرد. همه می دانند من در چلسی خوشحال بودم و جام های زیادی کسب کردم و یک گفتگوی صادقانه با لمپارد داشتم و او ایده ها و برنامه های متفاوتی برای این فصل داشت. بنابراین بهترین راه برای احترام گذاشتن به باشگاه، این بود که از باشگاه بروم و  چالشی جدید را تجربه کنم و به لمپارد این فرصت را دهم که کار خود را انجام دهد.

- فیلیپه کوتینیو با انتقالی قرضی از بارسلونا راهی بایرن مونیخ شد. به گزارش وب سایت رسمی باشگاه بایرن مونیخ، فیلیپه کوتینیو از پیوستن به بایرن مونیخ می گوید: افتخار بزرگی است وقتی باشگاه با قدمتی مثل بایرن مونیخ به شما علاقه نشان می دهد. بی صبرانه منتظر پوشیدن پیراهن این تیم و بازی کردن برای آنها هستم.  
کوتینیو راجع به سبک بازی اش: من فردی نیستم که بخواهد درباره خودش صحبت کند، اما به عنوان هافبک بازی می کنم و تلاش می کنم تا برای هم تیمی هایم موقعیت ایجاد کنم. همچنین به کارهای دفاعی نیز علاقه مند هستم.
درباره شهر مونیخ و باشگاه بایرن مونیخ: من هنوز فرصت نکردم تا شهر را بگردم، اما افرادی که تا به این لحظه ملاقات کردم، بسیار مودب و محترم بودند. من همچنین نگاهی به امکانات باشگاه داشتم که باید بگویم بسیار تحت تاثیر قرار گرفتم و خوشحال هستم که اینجا حضور دارم.
کوتینیو در آخر بیان داشت: من تنها می توانم بگویم که هر وقت پیراهن این باشگاه را بر تن کنم، با تمام وجود برای آنها بازی خواهم کرد.
باشگاه بایرن مونیخ، فیلیپه کوتینیو را به هواداران معرفی کرد. همچنین جزئیات انتقال به صورت رسمی اعلام شد. بعد از اعلام رسمی انتقال فیلیپه کوتینیو به بایرن مونیخ، ستاره برزیلی امروز صبح قراردادش را به امضا رساند. کوتینیو روز گذشته در آزمایش پزشکی باواریایی ها شرکت کرده بود. کوتینیو در بایرن مونیخ، شماره 10 را بر تن خواهد کرد.
به گزارش وب سایت بارسلونا، انتقال قرضی و با مبلغ 8.5 میلیون یورو خواهد بود. بایرن مونیخ در تابستان 2020 می تواند در ازای پرداخت 120 میلیون یورو، کوتینیو را که در آن زمان 28 ساله خواهد شد، خریداری کند.

- سرمربی اتلتیکو مادرید در مورد مصدومیت ستاره تیمش صحبت کرده است. دیگو سیمئونه پس از پیروزی 1-0 تیمش مقابل ختافه در هفته نخست لالیگا در مورد مصدومیت ژوائو فلیکس 19 ساله که در نیمه دوم مجبور به ترک زمین شد صحبت کرد. سیمئونه گفته:«فلکیس تنها دچار گرفتگی عضله شد و مشکلش جدی نیست. نخستین بازی در لالیگا خصوصا مقابل تیم دفاعی چون ختافه آسان نیست. او در نیمه اول فضای خالی پیدا نکرد اما در نیمه دوم در یک صحنه توانایی اش را نشان داد. تیم در کل در نیمه اول نمایش خیلی خوبی داشت و توانست یک گل هم بزند.»

- انتقال قرضی فیلیپه کوتینیو به بایرن مونیخ بعد از چند روز گمانه زنی، در روز دوشنبه رسمی شد و ستاره 27 ساله برزیلی بارسلونا با قراردادی 8.5 میلیون یورویی به مدت یک فصل به باواریایی ها ملحق شد. بایرن در پایان این مدت قادر خواهد بود با پرداخت 120 میلیون یورو، قرارداد کوتینیو را دائمی کند. کوتینیو در بایرن با پیراهن شماره 10 این باشگاه رونمایی شد و اکنون پیراهن شماره 7 او در بارسلونا خالی مانده است. در حالی که انتظار می‌رفت بعد از خروج کوتینیو این پیراهن به آنتوان گریزمن برسد، اما یک قانون به گریزمن اجازه پوشیدن این پیراهن در ادامه فصل 20-2019 را نخواهد داد.
به نقل از دیلی میل، مطابق قوانین لالیگا، اگر یک بازیکن در یکی از مسابقات لالیگا با پیراهنی به میدان رفت، باید در ادامه مسابقات همان فصل نیز همان پیراهن را بپوشد و در طول فصل حق عوض کردن پیراهن خود را نخواهد داشت. به این ترتیب گریزمن که در بازی افتتاحیه فصل 20-2019 با پیراهن شماره 17 بارسلونا حضوری کامل در جریان شکست 1-0 بلوگرانا مقابل اتلتیک بیلبائو داشت، باید تا پایان فصل با همین شماره پیراهن به میدان رود. این قوانین به آن معنی است که برای مثال اگر انتقال کوتینیو در روز پنجشنبه (یک روز پیش از بازی افتتاحیه) تکمیل شده بود، گریزمن مشکلی برای پوشیدن پیراهن شماره 7 نداشت.

- این روزها که بحث جدایی نیمار از پی اس جی داغ پیگیری می شود و هنوز مشخص نیست بالاخره او به بارسا باز می گردد یا راهی رئال خواهد شد؛ شایعات ضد و نقیضی هم در مورد او منتشر می شود. برای مثال، روز گذشته نشریه موندودپورتیوو نزدیک به باشگاه بارسلونا ادعا کرد که نلسون سمدو مدافع راست بارسا حاضر است در صورت درخواست باشگاه، در ازای انتقال نیمار، راهی پی اس جی شود و مشکلی با این موضوع نخواهد داشت. خبری که باعث خشم ستاره پرتغالی شد و او در اینستاگرام خود به آن واکنش تندی نشان داد. سمدو با انتشار اسکرین شات این خبر نوشت:« خبر جعلی، حرف های احمقانه نزنید.» برای بارسا که از لحاظ اقتصادی شرایط پرداخت مبلغ بالا برای نیمار را ندارد، تنها راه جذب او معاوضه بازیکن است. با انتقال کوتینیو به بایرن، یکی از گزینه های اصلی بارسا از دست رفت و حالا گفته می شود پی اس جی تنها در صورت جذب عثمان دمبله و نلسون سمدو حاضر است برای نیمار وارد مذاکره با آبی اناری ها شود.

- فابیو پاراتیچی مدیر اجرایی باشگاه یوونتوس صبح امروز به باشگاه بارسلونا رفت تا با سران این باشگاه وارد مذاکره شود. هدف یوونتوس جذب خوان میراندا ستاره 19 ساله بارسلونا است که در تیم دوم این باشگاه بازی می کند و از فصل گذشته چند بازی نیز برای تیم اول انجام داده است. مدافع چپی که قرار بود جانشین جوردی آلبا باشد اما در نهایت بارسلونا تصمیم گرفت جونیور را از بتیس به خدمت بگیرد. طبق ادعای رسانه های ایتالیایی، پاراتیچی صرفا برای جذب میراندا با بارسا وارد مذاکره خواهد شد ولی رادیو کاتالونیا معتقد است که یووه قرار است دانیله روگانی مدافع میانی خود را نیز به بارسا پیشنهاد دهد. یوونتوس حاضر است 10 میلیون یورو برای میراندا پرداخت کند اما پاسخ بارسا به یوونتوس و نیز مارسی(دیگر تیم خوهان میراندا) منفی بوده است. بارسلونا انتقال قرضی میراندا بدون بند خرید دائمی را مدنظر دارد. ارنستو والورده سرمربی بارسا بر این اعتقاد است که میراندا آینده ای درخشان خواهد داشت و اجازه جدایی قطعی دادن به او می تواند اشتباهی جبران ناپذیر باشد. او محصول آکادمی فوتبال لاماسیا است و انتقال قرضی اش به یوونتوس می تواند باعث بالاتر رفتن تجربه او شود اما بعید است باشگاه ایتالیایی به انتقال قرضی او رضایت دهد.


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: نیمار پاری سن ژرمن یوونتوس بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۲۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرن در حق ستاره‌اش بی‌انصافی می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، امروز اخبار جدیدی در مورد وضعیت آلفونسو دیویس منتشر شد. بر اساس اعلام منابع معتبر، دیویس قصد ندارد قرارداد جدیدی با بایرن مونیخ امضا کند و رئال مادرید نیز از این وضعیت آگاه است. آنها معتقدند توافق با بازیکن کار سختی نیست و به دنبال جلب رضایت بایرن مونیخ هستند.

در سمت دیگر اما هوسه، ایجنت دیویس می‌گوید آنها تا پایان فصل تصمیم نهایی را نمی‌گیرند و اینکه بایرن به آنها اولتیماتوم داده بی‌انصافی است. او در مصاحبه با نشریه بیلد آلمان گفت: «دریافت اولتیماتوم از بایرن بی‌انصافی است. ما در پایان فصل در مورد قدم بعدی آلفونسو تصمیم می‌گیریم. وقتی که چیزهای بیشتری روشن شده باشد.

حملات به دیویس ناعادلانه است. ما یک سال پیش به توافق نزدیک بودیم. سپس کل مدیریت باشگاه عوض شد. ما هفت ماه چیزی نشنیدیم. اگرچه در این مدت سعی کردم خودم با باشگاه تماس بگیرم.

اکنون به ما اولتیماتوم داده می‌شود و قرار است ظرف دو هفته واکنش نشان دهیم زیرا می‌گویند باشگاه تحت فشار است. عادلانه نیست.

این یک قرارداد بسیار مهم در دوران حرفه‌ای آلفونسو است و ما قرار است بدون اینکه بدانیم مربی فصل آینده چه کسی خواهد بود یا تیم چه شکلی است، تصمیم بگیریم. به همین دلیل است که ما فکر می‌کنیم که دادن اولتیماتوم ناعادلانه است.»

دیگر خبرها

  • شوخی مولر با سرود معروف ستاره آرسنال
  • اولی هونس: انتقال ژابی آلونسو به بایرن مونیخ، کار خیلی سختی است
  • بایرن مونیخ به دنبال جذب آمادو اونانا از اورتون
  • بایرن در حق ستاره‌اش بی‌انصافی می‌کند
  • گزینه‌های جایگزینی ژاوی در بارسلونا
  • گزینه‌های جایگزینی ژاوی/ سرمربی بارسلونا سفیر می شود
  • بازگشت هری کین به ورزشگاه تاتنهام با پیراهن بایرن مونیخ
  • اشتیاق هانسی فلیک برای هدایت بارسلونا؛ از مشورت با گواردیولا تا تحقیقات گسترده میدانی!
  • بایرن مونیخ آماده انتقال کریس فوریش
  • ستاره بایرن: به جدایی فکر هم نمی‌کنم