Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-19@03:33:04 GMT

تلاش برای تحقق بانکداری بدون شعبه

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۲۲۲۸۸

تلاش برای تحقق بانکداری بدون شعبه

به گزارش ایکنا، در پیام حسین‌زاده مدیرعامل این بانک آمده است: هفت سال وفاداری و صبوری سهامداران و مشتریان و هفت سال تلاش شبانه ­روزی کارکنان، روزهای خوبی را برای خانواده بزرگ بانک قرض ­الحسنه رسالت رقم زد.

در این هفت سال تجربه ­های نـوی را با همکاران مرور کردیم. برنامه­ های جدیدی را کلید زدیم تا به سـرانجامی مطلوب برسـیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سـرانجامی از جنس پیشرفت وتعالی.

عهد بستیم کوچک قدم برداریم تا به گام ­های بزرگ برسیم. شـعار خود را بانکی اجتماعی با خدماتـی نوین برگزیدیم تا بزرگترین کسب و کار اجتماعی ایران باشیم. حال با افتخار می­گوییم بانکی جوان هستیم و خدماتی نوین به مشتریانمان عرضه می ­داریم. بانکداری الکترونیک را برای رسیدن به بانکداری دیجیتال برگزیدیم. امروز مشتریان بانک قرض­ الحسنه رسالت در هر زمان و مکانی می ­توانند تمام خدمات این بانک اعم از افتتاح حساب، درخواست دسته چک، درخواست تسهیلات، پرداخت اقساط، ساتنا، پایا و...را به صورت غیرحضوری دریافت کنند. ارائه خدمات غیرحضوری، رضایت مشتریان این بانک را به دنبال داشته و این طعم رضایت، خداقوتی به تلاش کارکنان خانواده رسالت است.

خوشبختانه بعد ازعملیاتی شدن بانکداری اجتماعی در سراسر کشور، افق خود را بانکداری بدون شعبه در سال 1400برگزیدیم و این مسیر محقق نمی ­شود مگر با دلگرمی و حمایت سهامداران و مشتریان و عزم و اراده همکارانم در سراسر کشور.

همچنین به عنوان نخستین و تنها بانک قرض ­الحسنه خصوصی کشور، چند سالی است که در برخی نقاط ایران اسلامی به عنوان معین اقتصادمقاومتی ورود کرده ­ایم. با لبیک به رهنمودهای مقام معظم رهبری، اقتصاد مقاومتی را شـاه بیت بزرگترین کسب و کار اجتماعی ایران برگزیده­ ایم تا بگوییم جای کسـب و کارهای کوچک در پیشـرفت کشورمان خالی اسـت. تا اثبات کنیم، می­ شـود از کمترین شروع کرد و به بیشـترین رسـید.

اینجانب آغاز هشتمین سال فعالیت بانک قرض ­الحسنه رسالت را به همکاران ارجمندم در این خانواده بزرگ تبریک عرض نموده و موفقیت مجموعه را مرهون تیم کاری متعهد و عِرق رسالتی کارکنان در سراسرکشور می­ دانم. با یاری ایزد منان و تلاش همکاران چشم امید به آینده دوخته­ ایم و به سوی افق ترسیم شده گام برمی ­داریم.

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا بانک قرض الحسنه رسالت حسین زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۲۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسالت همه فعالین اجتماعی نشان‌دادن چهره واقعی سیستان و بلوچستان است

 رضا شریفی در نشست با فعالان رسانه و فضایی مجازی سیستان و بلوچستان بیان کرد: در سال گذشته انسجام اجتماعی با مشارکت ریش‌سفیدان و سران طوایف، رشد خوبی در استان داشته و از طرفی طرح‌های زیربنایی خوبی شروع و اعتبارات بسیاری از طرح‌ها در حوزه‌های مختلف راه‌ها، مسکن، اقتصادی و معیشتی و غیره تأمین شد.
 
 وی افزود: سیستان و بلوچستان ظرفیت دارد تا تبدیل به پدیده گردشگری کشور شود و در عید امسال هم تبدیل شد.
 
 معاون سیاسی و اجتماعی استاندار با اشاره به اینکه اصحاب رسانه و فعالین اجتماعی نقش ویژه‌ای در معرفی ظرفیت‌های استان دارند، گفت: دشمن با هدایت سرویس‌های جاسوسی، دست به تحریک مسائل قومی و مذهبی می‌زنند تا استان از حالت انسجام خارج شود.
 
 شریفی ادامه داد: کمک اصحاب رسانه و فعالین اجتماعی با شناخت دقیق از ظرفیت‌ها و نقاط آسیب، فرصت و تهدید استان می‌تواند در رشد و توسعه استان کمک کند. اگر نقدی هم انجام می‌شود، برآیند آن به رشد و توسعه استان کمک کند و به دشمن اجازه واردکردن هیچ‌گونه خللی به هدف‌گذاری‌های استان ندهد؛ چراکه مسیر استان، مسیر رشد است.

 وی ضریب دادن به مشکلات و نادیده‌گرفتن کارهای مثبت انجام شده در استان را نادرست برشمرد و خاطرنشان کرد: شیعه و سنی باید در مدیریت و توسعه استان سهیم و برای توسعه استان ید واحده باشند و در کنار انتقاد و چالش در چارچوب، به ظرفیت‌های استان ضریب داده شود.
 
 این مسئول یکی از وظایف فعالین اجتماعی را زوم کردن به مسائل اولویت‌دار استان دانست و عنوان کرد: فعالان فضای مجازی باید فضای تعاملی، تأثیرگذار و تأثیرپذیر داشته باشند؛ چراکه رسالت همه ما نشان‌دادن چهره واقعی استان است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • لزوم توجه جدی به دغدغه‌های مراجع عظام تقلید در بانکداری
  • رسالت همه فعالین اجتماعی نشان‌دادن چهره واقعی سیستان و بلوچستان است
  • شرایط پرداخت وام ازدواج در سال ١۴٠٣ چیست؟
  • آیت‌الله اعرافی: بانکداری ایران باید پاکیزه شود
  • دستور رئیسی برای مقابله با بنگاهداری بانک ها
  • سقف مهربانی در بانک ملی ایران بلند است
  • در بانک دی بدون صف انتظار وام ازدواج دریافت کنید
  • ۵ هزار جوان ایرانی با وام ازدواج بانک سینا به خانه بخت رفتند
  • متقاضیان وام ۳۰۰ میلیونی بخوانند
  • ارزش آفرینی رویکرد مهم در مشتری محوری بانک صنعت و معدن