Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه آموزش و پرورش، جلسه کارگروه سامانه اتوماسیون اداری یکپارچه با حضور سرپرست مرکز و نمایندگان معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع  و گروه توسعه سامانه های مرکز برنامه ریزی و فناوری اطلاعات و نمایندگان ادارات فناوری اطلاعات و ارتباطات از استانهای کرمان، خراسان رضوی، مازندران، یزد، زنجان و بوشهر در محل سالن جلسات مرکز برنامه ریزی و فناوری اطلاعات برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس مهم ترین مصوبات این جلسه، استان‌هایی که از اتوماسیون های با شاخص استاندارد و به روز در حال استفاده هستند که تمام خواسته های حوزه بهره بردار را برآورده می سازد و تغییرات آنها با توجه به شرایط اقتصادی کشور به صلاح نیست به کار خود ادامه دهند.

همچنین استان‌هایی که دارای اتوماسیون دارای شاخص استاندارد نیستند و مورد تایید ستاد قرار نمی‌گیرند، از سوی ستاد به یک اتوماسیون استاندارد تغییر داده شوند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۲۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰ شهر استان بوشهر تا پایان سال به شبکه فیبرنوری متصل می‌شود

رئیس سازمان فناوری اطلاعات کشور گفت: برای ۴۰ شهر استان بوشهر برنامه‌ریزی لازم در ایجاد بزرگراه فیبر نوری انجام شده و تا پایان امسال همه نقاط استان بوشهر به شبکه فیبر نوری متصل می‌شود. - اخبار استانها -

محمد خوانساری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر ، یکی از برنامه‌های مهم وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را توسعه زیرساخت‌های شبکه فیبر نوری اعلام کرد و اظهار داشت: این مهم سبب توسعه کسب‌وکارها با اینترنت پرسرعت و تسریع در دسترسی به خدمات دولت است.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اهمیت شبکه فیبر نوری در دسترسی پرسرعت مردم به خدمات اینترنتی گفت: شبکه فیبر نوری سرعت دریافت خدمات به جامعه هدف در اتصال به فعالیت‌های اینترنتی 80 تا 100 برابر را افزایش می‌دهد.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات کشور با اشاره به سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در ایجاد شبکه اینترنت فیبر نوری گفت: برای 40 شهر استان بوشهر برنامه‌ریزی لازم در ایجاد بزرگراه فیبر نوری انجام شده و تا پایان امسال همه نقاط استان بوشهر به شبکه فیبر نوری متصل می‌شود.

وی پیشرفت 40 درصدی اجرا فیبر نوری در بوشهر را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: در اجرایی شدن طرح شبکه طرح فیبر نوری در شهر بوشهر 100 کیلومتر برنامه‌ریزی شده که تاکنون بیش از 40 کیلومتر آن انجام شده است.

خوانساری با بیان اینکه ایجاد شبکه نوری و اتصال خانوارها به این شبکه را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: اکنون 7 میلیون خانوار در کشور به شبکه فیبر نوری متصل شده‌اند و تا پایان دولت سیزدهم 20 میلیون خانوار از شبکه فیبر نوری بهره‌مند می‌‌شوند.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه استان بوشهر امسال در اتصال شبکه فیبر نوری با مساعدت استاندار بوشهر پیشرو است اضافه کرد: ایجاد شبکه فیبر نوری با مشارکت شهرداران 40 شهر استان بوشهر به عنوان یکی از زیرساخت‌های مهم شهرها با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و با هدایت، نظارت و تنظیم‌گری دولت انجام می‌شود

انتهای پیام/190

دیگر خبرها

  • مهار کامل تورم ماهانه و نقطه به نقطه استان یزد
  • انتصاب مدیرکل جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد
  • ۴۰ شهر استان بوشهر تا پایان سال به شبکه فیبرنوری متصل می‌شود
  • ابلاغ سند توسعه دانش‌بنیان به دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • پیشرفت ۴۰ درصدی اجرای فیبر نوری در بوشهر
  • پاسخ به بیش از ۷۷ هزار تماس توسط مرکز تماس یکپارچه سازمان فناوری
  • بررسی فقهی، پزشکی عبادات و عقود افراد دارای اختلالات گفتاری
  • توضیحاتی در رابطه با انتشار نامه اداری مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه در فضای مجازی/ کمافی سابق امکان شکایت، ثبت دادخواست و انجام تمام عملیات حقوقی علیه مقامات دولتی وجود دارد
  • اثرات اتوماسیون و هوش مصنوعی بر مشاغل آینده
  • نظام راهبری و پایش تحول‌آفرین در دستگاه قضایی