Web Analytics Made Easy - Statcounter

اگر شرایط طبق برنامه پیش برود، میلان چهار خروجی خواهد داشت.

طرفداری- با وارد شدن به روزهای پایانی نقل و انتقالات اروپا، انتظار می رود میلان فعال تر شود، مخصوصا در مبحث خروجی ها.

به گزارش پیترو ماتزارا، خبرنگار نزدیک به میلان، تعداد بازیکنان میلان به عدد 27 رسیده است و این نشان می دهد حداقل به دو فروش نیاز دارند تا ترکیب تیم متناسب شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است آندره سیلوا و دیگو لاکسالت، نزدیک ترین بازیکنان به خروج از میلان هستند. اخیرا ژرژ مندس با سویا و اسپورتینگ لیسبون تماس برقرار کرده است. سویا آماده است دوباره آندره سیلوا را در اختیار داشته باشد اما اسپورتینگ فقط به صورت قرضی این بازیکن را می خواهد. به نظر می رسد خروج سیلوا از میلان قطعی باشد. والنسیا پیش از منتفی شدن خروج رودریگو مورنو به اتلتیکو مادرید هم

در مورد دیگو لاکسالت هم جدی ترین مشتریان وی، فیورنتینا و فنرباحچه هستند. میلان برای این بازیکن 15 میلیون یورو می خواهد و طبق آخرین گزارش ها، ترک ها آماده هستند به صورت دائمی برای تحقق این انتقال تلاش کنند. دو نام دیگر در لیست فروش میلان به چشم می خورند که با وجود حضور در اکثر بازی های پیش فصل، در صورت دریافت پیشنهاد مناسب می توانند راه جدایی در پیش بگیرند. هاکان چالهان اوعلو و ریکاردو رودریگز، دو نامی که شاید از بوندسلیگا مشتریانی داشته باشند، در این لیست دیده می شوند. رودریگز که در تمرینات با حرفه‌ای گری خود، جامپائولو را تحت تاثیر قرار داده، دوست ندارد به عنوان ذخیره تئو هرناندز به بازی ادامه دهد. میلان قصد دارد وضعیت این دو بازیکن را بررسی کند.

اما آنخل کوریا، ستاره آرژانتینی باشگاه اتلتیکو مادرید، این روزها منتظر باز شدن گره انتقالش به میلان است تا پیراهن روسونری را بر تن کند. او که با میلان به توافق رسیده، باید منتظر سفر مالدینی و بوبان به مادرید باشد؛ جایی که گفته می شود علاوه بر ملاقات با سران اتلتیکو مادرید، میلان با رئال مادرید هم مذاکره خواهد کرد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۲۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز‌های دبی از سرگرفته شد

آفتاب‌‌نیوز :

روز گذشته (۲۹ فروردین) سازمان هواپیمایی از محدودیت پروازی به فرودگاه‌های دبی و شارجه خبر داد و اعلام کرد «با توجه به شرایط جوی به وجود آمده در برخی از کشور‌های حوزه خلیج فارس و آب‌گرفتگی سطوح و معابر، پرواز‌های فرودگاه‌های دبی و شارجه با تأخیر یا ابطال مواجه شده است.»

ترافیک هوایی دبی از سر گرفته می‌شود

برهمین اساس، مایا لومیدزه، مدیر اجرایی انجمن مجریان تور روسیه (ATOR) در گفتگو با خبرگزاری تاس (TASS news) گفت: ترافیک هوایی دبی احتمالاً امشب از سر گرفته می‌شود

وی در ادامه تاکید کرد: تعدادی از پرواز‌ها آغاز به کار شده است پرواز‌ها شروع شد؛ اما معتقدم که تا عصر تردد تمام پرواز‌ها بازیابی خواهد شد.

انتظار ۲۵۰۰ توریست روسی برای خروج از امارات

بسیاری از مناطق دبی پس از طوفان و بارش‌های شدید دچار سیل و آبگرفتگی شد که به دنبال این بارندگی‌های شدید این کشور، فرودگاه دبی امکان پذیریش هیچ‌گونه پروازی را به علت سیل در فرودگاه خود نداشت؛ که در پی آن بسیاری از پرواز‌های این فرودگاه لغو و یا با تأخیر مواجه شد.

بر اساس گفته مدیر اجرایی انجمن مجریان تور روسیه (ATOR)، حدود ۲۵۰۰ روس در انتظار خروج پرواز‌های خود به امارات هستند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • میلان آماده برکناری استفانو پیولی در انتهای فصل؛ پائولو فونسکا گزینه جدید روسونری
  • علاوه بر سیلوا؛ سهرابیان هم از لیست استقلال خط خورد
  • انیمیشن فان عمر مومنی از پنالتی برناردو سیلوا مقابل رئال مادرید / فیلم
  • ببینید | کنایه عبدالناصر همتی به رئیسی با انتشار این ویدیو: مردم همچنان در انتظار چنین دولت کارآمدی هستند
  • عواقب حذف دردناک: 4 ستاره در لیست فروش آرسنال
  • آخرین جزییات از پرواز‌های دبی پس از بارش
  • یک آمار جالب؛ آنچلوتیِ مربی، مانع از شکسته‌شدن رکورد آنچلوتیِ بازیکن شد!
  • پرواز‌های دبی از سرگرفته شد
  • بازیکن خارجی استقلال، همچنان زیر دستگاه!
  • میلان همه داشته‌هایش را بسیج کرد: زلاتان هم آمد