Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ رضا عسگری فرماندار شهرستان زنجان در پیامی عید سعید غدیر را تبریک گفت . 

متن این پیام به شرح زیر می باشد:

عید سعید غدیر خم ، روز اکمال دین و اتمام  نعمت الهی است.

غدیر تداوم رسالت محمد(ص) در ولایت علی(ع) است.

غدیر عید پیمان و میثاق و عهد است.عید انسانیت و کمال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غدیر ،سرچشمه همیشه جوشان ولایت است که از سینه به جام محبت  دوست داران پیامبر و خاندانش جای است.انسان سیراب شده از جام ولایت آری از هر ناپاکی است.زلال و شفاف در پیشگاه معبود خود سراطاعت فرو آورده و از هر عیب و خطا مبرا و با تبلور انسانیت ، تحقق مسلمانی به افتخار شیعه شدن نائل می گردد.

لذا اینجانب عید سعید غدیر خم،عید ولایت حضرت امیرالمومنین علی(ع) را به محضر یگانه وارث غدیر حضرت ولیعصر (عج)،مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، شیعیان و پیروان ولایت خصوصا" عموم مردم شریف شهرستان زنجان تبریک و تهنیت عرض نموده، موفقیت همگان را در سایه رحمت واسعه الهی و همگامی با سیاست های دولت تدبیرو امید در مسیر توسعه ایران اسلامیمان از درگاه خداوند متعال خواستارم.

با احترام 

رضا عسگری 

فرماندار زنجان

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: روابط عمومی فرماندار شهرستان زنجان فرمانداری شهرستان زنجان سعید غدیر خم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۲۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام وزیر آموزش و پرورش به مناسبت هفته سلامت

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، وزیر آموزش و پرورش به مناسبت هفته سلامت پیامی صادر کردند.

متن پیام رضامراد صحرایی به شرح زیر است؛

از خداوند بخشش و عافیت طلب کنید که پس از ایمان هیچکس را چیزی بهتر از سلامت نداده‌اند. حضرت محمد (ص) «سلامتی» از مواهب عظیم الهی و در برگیرنده سلامت جسمانی، معنوی، روحی و اجتماعی انسان و به فرموده مقام معظم رهبری، سلامت جزء مسائل درجه یک هر کشوری است.

اهمیت و جایگاه این مقوله در نظام آموزش و پرورش به گونه‌ای است که ساحت تربیتی زیستی و بدنی یکی از ساحت‌های ششگانه تعلیم و تربیت است و در سیاست‌های کلی ایجاد تحول در نظام آموزش و پرورش بر ارتقای سلامت جسمی و روحی دانش آموزان و معلمان تأکید شده است.

هفته سلامت که همه ساله با هدف ارتقای آگاهی و ترویج فرهنگ سلامت برگزار می‌گردد در سال ۱۴۰۳ با شعار محوری «سلامت خانواده و مردمی سازی سلامت» به منظور حساس نمودن جامعه نسبت به مشارکت خانواده‌ها در مردمی سازی سلامت، فرصت مغتنمی است تا در مدرسه به عنوان دریچه خدمات اجتماعی با نگاهی ویژه به ظرفیت‌ها، دستاورد‌ها و انتظارات موجود برای پاسخگویی منطقی و شایسته در جهت پیشگیری از بیماری‌ها در قالب برنامه‌های منسجم همراه با مشارکت در مسیر تحقق سلامت دانش آموزان عزیز گام برداریم.

مدرسه به عنوان نقطه اتکای دولت و ملت در پیشرفت همه جانبه و خط مقدم ارتباط با خانواده‌ها، می‌تواند گام مؤثری در نهادینه سازی آموزه‌های بهداشتی و ارتقای سلامت جامعه بردارد و دانش آموزان هم می‌توانند به عنوان سفیر سلامت برای خود، همسالان و خانواده خود در ارتقای سواد سلامت و بهداشت عمومی نقش آفرین باشند.

ضمن تبریک هفته سلامت، با ارج نهادن به شهدای مدافع سلامت و قدردانی از تلاش‌های ارزنده دست اندرکاران بخش سلامت و آموزش کشور، از خداوند متعال سعادت، سربلندی و توفیق روزافزون همگان را خواستارم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیام تبریک استاندار گلستان برای راهیابی مهدی الفتی ورزشکار گلستانی به رقابت‌های المپیک پاریس
  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت روز معمار
  • رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • رئیسی فرا رسیدن روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • پیام تبریک وزارت ورزش پس از کسب سهمیه‌های ایران در المپیک 
  • تبریک روز معمار ۱۴۰۳ + متن ادبی و پیام
  • پیام تبریک معاون وزیر ورزش به دختران المپیکی
  • پیام تبریک استاندار آذربایجان‌غربی درپی کسب سهمیه المپیک پاریس
  • پیام وزیر آموزش و پرورش به مناسبت هفته سلامت
  • پیام فرماندار ویژه مهاباد به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی