Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@09:40:01 GMT

زمان وحشت از آینده چلسی با لمپارد نرسیده

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۲۲۵۲۴

زمان وحشت از آینده چلسی با لمپارد نرسیده

چلسی با هدایت فرانکی لمپارد نتوانسته شروعی مورد انتظار برای هوادارانش رقم بزند.

به گزارش "ورزش سه"، چلسی فصل را با شکست 4-0 از منچستریونایتد در اولدترافورد شروع کرد. شکستی که کمتر کسی انتظارش را داشت و انتقادات زیادی را متوجه لمپارد کرد. چلسی سپس در سوپرکاپ اروپا علی رغم بازی خوبی که برابر لیورپول به نمایش گذاشت، پس از تساوی 2-2 در وقت های قانونی و اضافی، در ضیافت پنالتی ها شکست خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز گذشته نیز آبی ها در استمفورد بریج برابر لستر 1-1 متوقف شدند؛ در حالی که ابتدا با یک گل پیش افتاده بودند. خیلی زود تردیدها در مورد آینده چلسی با لمپارد شروع شده ولی اشلی کول ستاره سابق چلسی که روز گذشته اعلام بازنشستگی کرد، عقیده ای دیگر دارد.

 

 

 

 

کول به اسکای اسپورتس گفت:« چلسی برابر لستر شروعی خوبی داشت. آنها از دقیقه یک حریف را پرس کردند و با دوندگی در همه نقاط زمین، به دنبال گلزنی بودند. چلسی به گل اول هم رسید ولی سپس افت کرد و کمی ناامیدکننده ظاهر شد. وقتی شما با یک گل پیش می افتید، باید به دنبال زدن گل های بعدی و تمام کردن کار حریف باشید. چلسی شانس های خوبی هم داشت که از دست داد و این یک نگرانی مهم برای لمپارد خواهد بود. این سوال مطرح می شود که آیا چلسی آنقدر تیم خوبی است که بتواند با حفظ اندوخته اندکش، برنده بازی شود؟»

 

کول ادامه داد:« چلسی بازیکنان بزرگی دارد و همه انتظار دارند سهمیه لیگ قهرمانان را بگیرد یا حداقل پنجم و ششم شود؛ اما لیگ برتر تغییر کرده و هر مربی از جمله لمپارد، نیاز به زمان دارد. بازیکنان هم به زمان برای وفق دادن خود با ایده های مربی جدید نیاز دارند و بنابراین هنوز زمان وحشت از آینده تیم با لمپارد نرسیده است.»

 

 

تیم ملی انگلیس چلسی فرانک لمپارد اشلی کول

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی انگلیس چلسی فرانک لمپارد اشلی کول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۲۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نونیز در حد لیورپول نیست، زودتر بفروشیدش!

به گزارش "ورزش سه"، هواداران اورتون پس از پایان دربی مرسی ساید رو به یورگن کلوپ فریاد می‌زدند:« تو لیگ برتر را در گودیسون پارک از دست دادی» و ناراحتی و درماندگی به خوبی در چهره این مربی آلمانی در دقایق پایانی بازی مشخص بود. متاسفانه او مجبور بود با فریادهای ناراحت کننده‌ای که از سوی هواداران رقیب می‌شنید موافقت کند.

از دست دادن هفت امتیاز در چهار بازی با شکست برابر اورتون و کریستال پالاس و تساوی برابر منچستریونایتد باعث شد که لیورپول کار بسیار دشواری را در چهار هفته پایانی برابر وستهم، تاتنهام، استون ویلا و ولورهمپتون در پیش داشته باشد. تنها امید آنها به این است که رقبای مستقیم آنها که آرسنال و منچسترسیتی هستند هم بازی‌های نه چندان خوبی را برابر حریفانشان به نمایش بگذارند.

لیورپول در این فصل رکورد لیگ برتر را با کسب ۲۷ امتیاز در دیدارهایی که حریفان موفق شده بودند گل اول را به ثمر برسانند شکست. اما چهارشنبه شب امید هواداران لیورپول برای آغاز دوباره و درخشش ستاره‌های این تیم در زمین ناامید شد.

بخش آبی لیورپول پیروزی تیم محبوبش را جشن گرفت و سه امتیاز مهم را به دست آورد که شاید باعث بقای آنها در رقابت‌های این فصل لیگ برتر شود و پایانی خوش بر فصلی پرفراز و نشیب و دشوار که با کسر امتیازهای متوالی به دلیل نقض قوانین فرپلی مالی همراه بود باشد.

گزارشگران دربی مرسی ساید همگی بر این عقیده بودند که لیورپول یک بار دیگر بدون هیچ ایده و انرژی‌ای به میدان رفت و بازی خوبی ارائه نداد. آنها به صورت خاص داروین نونیز را مورد انتقاد قرار دادند.

این بازیکن شماره ۹ لیورپول که با قراردادی به ارزش ۱۰۰ میلیون یورو به این باشگاه پیوست در نیمه دوم صرفا تماشاگر اتفاقاتی بود که در زمین رخ می‌داد. مشکل دیگر کلوپ در این بازی هم غیبت کودی خاکپو بود. این بازیکن به دلیل تولد فرزندش موفق نشد در این بازی حضور پیدا کند.

از سوی دیگر، دیوگو ژوتا هم به دلیل مصدومیت غایب بود محمد صلاح هم نتوانست عملکرد خوبی را در این دیدار به نمایش بگذارد و به نظر می‌رسید تنها سایه‌ای از بازیکن درخشان نیم فصل اول در زمین حضور دارد. این ستاره مصری پس از مصدومیت از ناحیه همسترینگ در رقابت‌های جام ملتهای آفریقا دیگر نتوانست به دوران اوجش برگردد.

جیمی کاراگر، اسطوره لیورپول، که به اظهارات و انتقادهای تندش معروف است پس از پایان بازی با انتقاد از داروین نونیز گفت:« فرصت گلزنی که او پیش از نیمه اول از دست داد در این سطح نابخشودنی است، خصوصا در شرایطی که لیورپول در حال تلاش برای کسب عنوان قهرمانی است. عملکرد کلیه و غیرقابل قبول است و در سطح بازیکن لیورپول نیست.

حالا دو سال است که من در حال تماشای بازی نونیز هستم و فکر نمی‌کنم که هیچ پیشرفتی در او صورت گرفته باشد. او بازیکنی نیست که لیورپول به آن نیاز دارد چون به عنوان مهاجم باید توانایی گلزنی و ایجاد سلطه در نبردهای دشوار را داشته باشد تا بتواند جام‌های قهرمانی را برای این تیم به ارمغان بیاورد. فکر می‌کنم که تصمیمی جدی در پنجره نقل و انتقالات بعدی باید درباره او گرفته شود.»

تنها یک ماه قبل به نظر می‌رسید که لیورپول فرصت کسب جام قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی و همچنین لیگ اروپا را دارد اما آنها در حال حاضر از کورس قهرمانی لیگ برتر جا ماندند و از جام حذفی هم توسط منچستر یونایتد حذف شدند. شکست برابر آتالانتا در مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا هم ناکامی دیگر این تیم بود.

دیگر خبرها

  • نونیز در حد لیورپول نیست، زودتر بفروشیدش!
  • آینده مبهم در لندن | سردرگمی در چلسی!
  • مائوریسیو پوچتینو در خطر اخراج از چلسی
  • آرتتا: در نیمه دوم منضبط‌تر بودیم و واکنش خوبی نشان دادیم
  • فرانک لمپارد: پدرم من را به پارک برد و مجبورم کرد فوتبال بازی کنم / زیرنویس فارسی
  • آرتتا: با پوچتینو همدردی می‌کنم؛ روز خوبی برای هواداران آرسنال است
  • برتری پنج گله توپچی‌ها؛ سنگین‌ترین شکست تاریخ چلسی مقابل آرسنال!
  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • تصمیم سیلوا برای خداحافظی | روزهای خوبی را در اینجا داشتم