Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلیل بیگ‌وردی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: موارد شکایات رسیده، اداری، رفاهی، مالی و آموزشی بوده و کمترین میزان مربوط به مواقع ثبت‌نام است.

وی با بیان اینکه فرهنگ جذب مشارکت‌های مردمی در مدیران و معاونان مدرسه ضعیف است، اضافه کرد: لازم است تا مدیران با ارائه گزارش به اولیا، اعتماد آنان را جلب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: بدترین زمان مطالبه مشارکت‌های مردمی و یاری به مدرسه در زمان توزیع کارنامه هاست در حالی‌که این امر باید در طول سال تحصیلی و با توجیه،  تشریح و اعلام و معرفی برنامه های آموزشی و فوق برنامه مدرسه و توام با رضایت اولیا  باشد تا اعتراض اولیا را موجب نشود.

رییس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: در آخرین اجلاس روسای ادارات این بخش در مشهد مقدس که با حضور استان‌های دارای رتبه برتر برگزار شد،  لوح تقدیر این اجلاس به این استان رسید.

بیگ‌وردی با بیان اینکه ارزیابی عملکرد، نظارت و بازرسی و پاسخگویی به شکایات، حوزه عملکردی این بخش است، گفت: این استان در بخش پاسخگویی به شکایات به علت به حداقل رساندن زمان بررسی شکایات موفق تشخیص داده شده‌است.

آذربایجان‌غربی دارای ۶۰۰ هزار دانشآموز و ۳۷ هزار نفر فرهنگی است.

۷۱۲۵/۲۰۹۳

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر آذربایجان غربی آموزش و پرورش برنامه های آموزشی مدرسه مشهد مقدس قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۲۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فضاى ورزش دانش آموزى استان آذربایجان‌غربی ١٠٧ هزار مترمربع افزایش یافته است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،دکتر «علی مطهرى» در گفتگو با خبرنگاران در رابطه با عملکرد مجموعه تربیت بدنى و سلامت آموزش و پرورش استان آذربایجان‌غربى در بخش فضاهاى ورزشى، گفت: با آغاز دولت سیزدهم نهضت ساخت فضاهاى ورزشى آغاز و این مهم به طور جدى در استان آذربایجان‌غربى پیگیرى شده است.

وى افزود: در طى دولت مردمى سیزدهم بیش از ١٠٧ هزار متر مربع به فضاهاى ورزشى استان آذربایجان‌غربى اضافه شده است.

مطهرى در این رابطه ادامه داد: تعداد ٧ باب سالن ورزشى در طى دو سال اخیر به فضاهاى ورزش دانش آموزى استان اضافه شده که با احتساب این رقم، تعداد سالن‌هاى ورزشى مجموعه آموزش و پرورش استان آذربایجان‌غربى به ١٢٠ باب رسیده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌غربى، به اجراى طرح شهید سلیمانى در استان نیز اشاره کرد و گفت: با اجراى طرح شهید سلیمانى در کشور یک تحول بزرگ در موضوع فضاهاى ورزشى اتفاق افتاده که استان آذربایجان‌غربى یکى از پیشروان این موضوع در سطح کشور است.

مطهرى گفت: ٨٦ زمین چمن مصنوعی، ٤٢ کلاس درس تربیت بدنى، یک زمین چمن طبیعى و یک زورخانه دانش آموزى طى دو سال اخیر در سطح استان احداث و ایجاد شده است، همچنین کف پوش ٣٠ سالن ورزشى تعویض شده و ١٩ مورد ایمن سازی و بهسازى سالن‌هاى ورزشى صورت گرفته است.

دیگر خبرها

  • گفتمان سازی برای محوری شدن مدارس در جامعه
  • ارتقای سرانه‌های آموزشی در آذربایجان غربی
  • سرانه فضای ورزشی آذربایجان غربی به ۲۰ سانتی متر رسید
  • آمادگی آذربایجان‌غربی برای میزبانی از رویدادهای ملی ورزش دانش آموزی
  • فضای ورزش آذربایجان غربی به ١٠٧ هزار مترمربع افزایش یافت
  • آماده میزبانی از رویدادهای ملی ورزش دانش آموزان هستیم
  • آذربایجان غربی برای میزبانی از رویداد‌های ملی ورزش دانش آموزی آمادگی دارد
  • بهره‌برداری از ۸۶ باب زمین چمن مصنوعی در آذربایجان‌غربی
  • کلنگ احداث سالن ورزشی سردار شهید زاهدی ارومیه به زمین‌زده شد
  • فضاى ورزش دانش آموزى استان آذربایجان‌غربی ١٠٧ هزار مترمربع افزایش یافته است