Web Analytics Made Easy - Statcounter

در اقدامی بی‌سابقه، باشگاه الهلال عربستان بلیت دیدارهای فصل آتی تیم فوتبال این باشگاه را به صورت سالانه به فروش می‌رساند. ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۴ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با وجود گذشت سال‌ها از آغاز فروش سالانه بلیت مسابقات باشگاه‌های بزرگ اروپایی، الهلال عربستان نخستین باشگاه منطقه خاورمیانه محسوب می‌شود که بلیت‌های مسابقات فصل خود را به صورت سالانه به فروش می‌رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براین اساس در فصل جدید لیگ حرفه‌ای عربستان، بلیت 15 مسابقه خانگی الهلال به هواداران علاقه‌مند در یک مرحله فروخته خواهد شد. هواداری که موفق به خرید بلیت‌ها شود، صندلی و جایگاه اختصاصی خود را در تمام مسابقات خانگی این باشگاه در اختیار خواهد داشت.

شکایت الدحیل از الهلال به فیفا و AFC

همچنین خریداران بلیت‌های سالانه بازی‌ها از تخفیف ویژه‌ای برخوردار خواهند بود.

انتهای پیام/

R1402/P/S3,1410/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال عربستان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال عربستان فوتبال عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۲۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش بلیت قطار‌های حومه‌ای قم فقط از نرم افزار سبرا

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قم؛ غلامحسین دباغ گفت: از اول اردیبهشت امسال خرید بلیت قطار‌های حومه‌ای فقط از طریق سایت ticket.rai.ir و نرم افزار سبرا امکان پذیر است و از وب سایت‌ها و سیستم آژانس‌های مسافری حذف شده است.    وی افزود: مسافران حومه‌ای می‌توانند با مراجعه به سایت و دانلود نرم افزار سبرا نسبت به تهیه بلیت اقدام نمایند.   دباغ گفت: برای سهولت در فرآیند دریافت، نرم افزار مذکور و نحوه استفاده از آن در کانال ایتا راه آهن قم به نشانی https://eitaa.com/ravabetomomiqomrailway بارگذاری شده است.

دیگر خبرها

  • فروش بیش از یک میلیارد تومان در فاصله ۲ روز تا شروع اکران
  • اوزیل:به عربستان و قطر نه گفتم که بزرگ شدن فرزندانم را ببینم/ مقابل بهترین بارسلونا ۲۰۰ درصد انگیزه داشتم
  • سقف قرارداد فوتبال زنان در ایران یک میلیارد تومان است
  • چترنور: سقف قرارداد فوتبال بانوان یک میلیارد تومان است
  • وسط آتش سوزان خاورمیانه؛ عربستان و اسرائیل یک گام تا عادی‌سازی؟
  • مرگ سالانه ۵۰ هزار ایرانی به دلیل دخانیات/ فروش سیگار به صورت نخی غیرقانونی است
  • میتروویچ آماده بازگشت به تمرینات الهلال عربستان
  • فروش بلیت قطار‌های حومه‌ای قم فقط از نرم افزار سبرا
  • پیش‌فروش بلیت «مست عشق» آغاز شد
  • سنگ تمام سران العین برای شکست دادن الهلال در ریاض