Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه‌بان جدید استقلال گفت: استقلال که برنده شهرآورد می‌شود، خانواده‌ام شیرینی می‌دهند.

به گزارش مشرق، حسین پورحمیدی، دروازه‌بان جدید استقلال درباره نحوه ورودش به دنیای فوتبال و علاقه شخصی‌اش به سیدحسین حسینی با ما به گفت‌وگو نشست. او دوست دارد پا جای پای حسینی بگذارد و مانند او پیشرفت کند.

* موضوع همسانی با برادرت سوژه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کدام‌یک از شما دروازه‌بانی را دوست داشت؟

هر دو به دروازه‌بانی علاقه داشتیم. اول برادرم دروازه‌بان بود و من دفاع بازی می‌کردم. آن زمان در آکادمی باشگاه استقلال خوزستان توپ می‌زدیم. بعد که به مقاومت اهواز رفتیم برادرم در دفاع بازی کرد و من هم دروازه‌بان شدم. پس از آن دوباره به استقلال خوزستان که برگشتیم هر دو دروازه‌بانی را دنبال کردیم.
 

* ولی فقط یکی از شما دو نفر در تیم بزرگسالان بودید؟
بله! من در تیم بزرگسالان بودم و حسن (برادر پورحمیدی) در امیدهای استقلال خوزستان بازی می‌کرد. تا اینکه در نهایت راهی ملوان شد و الان هم در آن تیم دروازه‌بان دوم است.
 

* چه شد که به دروازه‌بانی علاقه‌مند شدید؟

خیلی این کار را دوست داشتیم.
 

* الگویی هم داشتید؟
نویر، کاسیاس یا ترشتگن. از داخلی‌ها هم حسینی را خیلی دوست دارم.
 

بیشتر بخوانید:

آمار ضعیف جانشین رحمتی در استقلال +عکس

* همین حسینی هم‌تیمی‌ات در استقلال؟

بله! او باتکنیک و دارای رفلکس بدنی بالایی است. اخلاق فوق العاده خوبی دارد و اگر تا الان به اینجا رسیده به خاطر صبری بوده که داشته و من هم باید مانند او صبوری را سرلوحه کارم کنم تا بتوانم حقم را از فوتبال بگیرم.
 

* چند سال پیش فکر می‌کردی روزی در استقلال بازی کنی؟
اصلاً فکرش را نمی‌کردم. اصلاً باورم نمی‌شد این اتفاق برایم بیفتد. فکر می‌کردم حداکثر بتوانم روزی در فولاد خوزستان دروازه‌بانی کنم.
 

* الان که کنار حسینی تمرین می‌کنی چه حسی داری؟
خب خیلی برایم جذابیت دارد.
 

* استراماچونی چه گفت؟
حرفی با من نزده است، اما آقابهزاد فوق العاده است. هم خودش و هم تمرینات حرفه‌ای‌اش. او تمریناتی به ما می‌دهد که من تاکنون هرگز آن‌ها را تجربه نکرده بودم.
 

* با برادرت در تماسی؟
دائم. همه حرف‌هایمان را به هم می‌زنیم. وقتی هم فهمیدم از استقلال پیشنهاد دارم، اول از همه به او گفتم و او هم گفت معطل نکن. خیلی خوشحال شده بود.
 

* او هم استقلالی است؟
همه اعضای خانواده‌مان استقلالی هستند.
 

* چند خواهر و برادر هستید؟

دو برادر بزرگتر از خودمان داریم و یک خواهر کوچکتر. پدر و مادرم هم استقلالی هستند. ما اینقدر استقلالی هستیم که وقتی استقلال شهرآورد را برنده می‌شود برادر بزرگترهایم با موتور به خیابان می‌روند و با پرچم استقلال شیرینی پخش می‌کنند.
 

* با این وصف همه‌شان خوشحال هستند؟
مادرم که به من زنگ زده بود از بس خوشحال بودم می‌گفتم متوجه نمی‌شوم چه می‌گوید. از این بابت خدا را شکر می‌کنم و می‌دانم برای موفق شدن در استقلال باید خیلی خیلی تلاش کنم.
 

* حسینی رکورددار کلین‌شیت در لیگ برتر است. به رکوردشکنی هم فکر می‌کنی؟
فعلاً باید برای رسیدن به دروازه استقلال تلاش کنم و به فکر رکورد زدن نیستم.

منبع: روزنامه خبر ورزشی

منبع: مشرق

کلیدواژه: دادگاه نجفی بازار سکه و ارز اخبار خودرو نفتکش انگلیسی حسین پورحمیدی استقلال سید حسین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۲۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلزن جوان گل‌گهر مانند برق و باد!

به گزارش ورزش سه، سعید سحرخیزان مهاجم جوان گل‌گهر سیرجان در دیدار با استقلال خوزستان پرتلاش و دونده ظاهر شد و در اواسط نیمه دوم مزد خود را گرفت و اولین گل مسابقه را به ثمر رساند.

سحرخیزان در نیمه نخست و ابتدای نیمه دوم چندین فرصت گلزنی داشت که ضربات او به گل تبدیل نشد و فرصت ها یکی پس از دیگری از دست رفت و این بازیکن نتوانست برای تیم خود گلزنی کند.

در دقیقه 55 پاس در عمق عالی با استپ خوب و حرکت صحیح سحرخیزان به سمت دروازه استقلال همراه شد و او در فرصت تک به تک با ضربه زمینی دروازه خوزستانی ها را باز کرد و اولین گل تیم‌اش را وارد دروازه کرد.

ویدئو: 330326

ششمین گل فصل این بازیکن در بازی با استقلال خوزستان به ثمر رسید و او در کنار زنده‌روح گلزن‌ترین بازیکن گل‌گهر در فصل جاری است.

دیگر خبرها

  • حسینی: خوشحالم ۴ روزه حکم من را دادند
  • حسینی: خدا را شکر کمیته انضباطی ۴ روزه حکم من را داد!
  • گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!
  • گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟
  • دروازه‌بان استقلال چه کار باید می‌کرد/ با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟
  • گلزن جوان گل‌گهر مانند برق و باد!
  • جانشین بیرانوند در آستانه رسیدن به رکورد حسین حسینی
  • واکنش سیدحسین به محرومیت
  • عکس| واکنش سیدحسین به محرومیت
  • واکنش سیدحسین به محرومیت: لبخند!(عکس)