Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-03-28@18:48:31 GMT

خبر جدید پست درباره توزیع کارت سوخت

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۲۲۶۵۰

آفتاب‌‌نیوز :

متقاضیان جهت اطلاع از وضعیت کارت سوخت خود می بایست ابتدا به پایگاه اینترنتی شرکت ملی پست به آدرس WWW.POST.IR مراجعه و پس از دریافت اطلاعات لازم از محل کارت خود به واحد پستی مشخص شده در سامانه رهگیری مرسولات مراجعه کنند.

در همین راستا مهدی مقصودی، مدیر کل پست استان تهران دلایل عدم تحویل مرسوله در نشانی متقاضیان را عدم حضور شخص در زمان مراجعه مامور پست، فقدان مدارک و مستندات مورد نیاز، تغییر نشانی مالک یا نقص در آدرس درج شده بر روی پاکت اعلام و اظهار کرد: تمام تلاش مامورین پست، تحویل مرسوله در درب منازل است اما به دلایل ذکر شده متاسفانه این موضوع امکان پذیر نبوده و به ناچار می‌بایست فرایند تحویل در باجه های معطله صورت پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی مدارک لازم جهت تحویل کارت سوخت را شناسنامه مالکیت خودرو (سند یا بنچاق) یا کارت وسیله نقلیه به علاوه کارت شناسائی مالک) شناسنامه، گواهینامه، گذرنامه یا کارت ملی) اعلام نمود و گفت: برای کارت سوخت نو شماره یا آن دسته از کارت هایی که از طریق سامانه دولت همراه ثبت نام شده مبلغ ده هزار تومان (متعلق به شرکت ملی پخش فراورده های نفتی) به صورت نقدی دریافت می شود.

مدیرکل پست استان تهران تصریح کرد: حضور شخص مالک جهت تحویل کارت سوخت ضروری نبوده و صرفا به همراه داشتن کارت شناسایی مالک جهت دریافت مرسوله کافی است.

این در شرایطی است که فاطمه کاهی سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی به‌تازگی به ایسنا گفت: هفته آینده برنامه‌های جدیدی را برای اجرای طرح الزام استفاده از کارت سوخت شخصی در نظر داریم که در روزهای آتی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی درباره برنامه شرکت ملی پخش برای اجرای جدی‌تر طرح الزام کارت سوخت شخصی اظهار کرد: در حال حاضر کارت سوخت جایگاه‌داران برای سوخت‌رسانی در سراسر کشور وجود دارد، اما قصد تغییر و تحولات در شرایط فعلی را داریم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: کارت سوخت بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۲۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه رانندگان از وضعیت بد آزادراه زنجان - تبریز

آفتاب‌‌نیوز :

آزادراه زنجان - تبریز که یکی از اصلی‌ترین محور‌های کشور محسوب می‌شود و شمالغرب کشور را به پایتخت متصل می‌کند، ولی سال‌هاست که از وضعیت خوبی برخوردار نیست و بار‌ها مسئولان دولت قبل و دولت فعلی در زمینه حل این مشکل وعده‌هایی داده‌اند.

اخیراً احمد اسدیان، معاون سازمان بازرسی در نامه‌­ای خطاب به وزارت راه و شهرسازی با اشاره به وضعیت نامطلوب آزادراه زنجان - تبریز بر لزوم بهسازی و ترمیم سطحی آزادراه مذکور در طرحی کوتاه مدت همراه با سایر اقدامات ایمنی که باید در اولویت آن وزارتخانه قرار گیرد، تأکید کرد.

معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به پایان مدت قرارداد مشارکت شرکت آزادراه زنجان - تبریز وابسته به بانک‌­های ملی، صادرات و رفاه کارگران در تیرماه سال ۹۹ و عدم تعیین تکلیف این مشارکت مبنی بر تحویل پروژه به دولت یا تمدید دوره بهره‌­برداری، تأکید کرد: شرکت مذکور همچنان از شهروندان و مسافران در آزادراه زنجان-تبریز عوارض اخذ می­‌کند.

در این نامه همچنین به این موضوع اشاره شده که شرکت آزادراه زنجان- تبریز به تعهدات قانونی مبنی بر نگهداری و بهسازی پروژه در طول دوره بهره‌­برداری شامل حفظ آسفالت مسیر آزادراه مشابه با کیفیت زمان اتمام دوره ساخت، عمل نکرده که این موضوع موجب افت شدید کیفیت آسفالت آزادراه و به تبع آن نارضایتی شدید رانندگان و مسافران شده است.

با تمام آنچه که گفته شد، با اینکه در فروردین ۱۴۰۳ قرار داریم مالکیت آزادراه زنجان - تبریز مشخص نشده و طبق گفته جعفر قزوینیان، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان هنوز مالکیت این آزادراه مشخص نشده و همچنان دست سرمایه‌گذار است.

قزوینیان گفته است: آزادراه زنجان - تبریز در انحصار شرکت آزادراه‌ها است و هنوز تحویل سازمان راهداری نشده است و عملاً و قانوناً نمی‌توانیم برای بهبود آسفالت این محور هزینه کنیم. خوشبختانه در سفر ریاست جمهور به استان آذربایجان شرقی مصوب شد که آزادراه زنجان - تبریز به دولت تحویل داده شود و در این زمینه پیگیری‌هایی انجام شده و گویا مراحل آخر واگذاری‌ها در حال انجام است، ولی فعلاً به طور کامل این انجام نشده است.

ناگفته نماند که در دولت قبل هم، وزیر وقت راه و شهرسازی در سفر به تبریز، در واکنش به گلایه مردم از وضعیت بد آزادراه، از مردم عذرخواهی کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • گلایه رانندگان از وضعیت بد آزادراه زنجان - تبریز
  • سهمیه سوخت مناطق گازکشی شده جیرفت قطع می شود
  • قطع سهمیه سوخت مناطق گازکشی شده در جیرفت
  • توزیع بیش از ۱۲۵ میلیون لیتر بنزین در هفتمین روز فروردین‌ماه
  • توزیع بیش از ۱۲۵ میلیون لیتر بنزین در هفتمین روز بهار
  • توزیع بیش از ۱۲۵ میلیون لیتر در هفتمین روز بهار
  • مصرف بنزین دوباره اوج گرفت/ توزیع بیش از ۱۲۵ میلیون لیتر در هفتمین روز بهار
  • توزیع ۱۸۰۰ سما کارت بین توان‌خواهان بهزیستی استان بوشهر
  • فعالیت ۳۵۰ جایگاه توزیع سوخت در اصفهان
  • برند در سایه قانون