Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@17:58:11 GMT

تماس تلفن ثابت در روز عید غدیر رایگان شد

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۲۲۶۷۱

تماس تلفن ثابت در روز عید غدیر رایگان شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شرکت مخابرات ایران، سید مجید صدری با تبریک فرا رسیدن عید سعید غدیرخم اظهار داشت: به منظور پیاده سازی نقش‌های مسئولیت اجتماعی شرکت مخابرات ایران و در راستای تحقق ارتباطی فراگیر، تمام تماس های تلفن ثابت به ثابت درون استانی و بین استانی از ساعت ۲۴ امروز دوشنبه ۲۸مردادماه ۹۸ تا ساعت ۲۴ فردا سه شنبه ۲۹ مرداد در سراسر کشور رایگان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: هم‌زمان با روز هجدهم ذی‌حجه و برگزیده شدن حضرت علی (ع) به جانشینی پیامبر و ولایت بر مومنان و فرارسیدن عید سعید غدیرخم، تمام مشترکان تلفن ثابت شرکت مخابرات ایران می‌توانند از ۲۴ ساعت مکالمه رایگان تلفن ثابت به ثابت درون استانی و بین استانی در سراسر کشور استفاده کنند.

کد خبر 4696903 معصومه بخشی پور

منبع: مهر

کلیدواژه: تلفن ثابت تماس تلفنی عید غدیر خم فناوری نانو شرکت دانش بنیان نوآوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری فناوری فضایی شرکت هواوی ماهواره تحقیقات علمی گوشی هوشمند ناسا هوشمندسازی امنیت اطلاعات تولید صندوق نوآوری و شکوفایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۲۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رایگان از موزه‌ها و قلعه الموت در ۳۰ فروردین 

علیرضا خزائلی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین گفت: به مناسبت گرامیداشت ۳۰ فروردین روز جهانی بنا‌ها و محوطه‌های تاریخی بازدید از موزه‌های تحت پوشش این اداره کل و قلعه الموت رایگان است.

خزائلی افزود: بر همین اساس کاخ موزه چهلستون، موزه شهر و موزه سنگ نگاره در محوطه تاریخی دولتخانه صفوی و سایت تاریخی قلعه حسن صباح در منطقه الموت به صورت رایگان میزبان بازدیدکنندگان هستند.

وی با اشاره به ساعت کاری موزه‌ها و قلعه الموت بیان کرد: موزه‌ها از ساعت ۹ تا ۱۸ و قلعه الموت از ساعت ۹ تا ۱۷ پذیرای گردشگران هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • نظارت طالبان بر شرکت های مخابراتی
  • ایران ثابت کرد توانایی انهدام تمام پایگاه‌های هوایی صهیونیست‌ها را دارد
  • بازدید رایگان از موزه ها و قلعه الموت در ۳۰ فروردین
  • تمام همت دولت تحقق وعده‌ها است
  • تمام همت دولت تحقق وعده‌ها در استان سمنان است
  • تمام همت دولت تحقق وعده‌ها در استان است
  • بازدید رایگان از موزه‌ها و قلعه الموت در ۳۰ فروردین 
  • زرد، آبی، بی‌خوابی/ چگونه تلفن هوشمند چرخه زیستی را مختل می‌کند؟
  • تولید در پتروشیمی غدیر به ۱۲۰ درصد ظرفیت اسمی رسید
  • چرا برخی از مردم یک گوشی "صامت" را به یک گوشی "هوشمند" ترجیح می‌دهند؟