Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@12:06:58 GMT

آغاز توزیع هفت هزار پرس غذای نذری غدیر در آستارا

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۲۲۶۸۷

آغاز توزیع هفت هزار پرس غذای نذری غدیر در آستارا

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام ابراهیم حاتمی روز دوشنبه در نشست خبری در اداره تبلیغات اسلامی آستارا گفت: برای نخستین بار این میزان غذای نذری بمناسبت عید غدیر خم از امروز در ۱۵ مسجد شهری و ۲۵ مسجد روستایی توزیع می شود.

وی افزود: برای تهیه هفت هزار غذای گرم در قالب ۱۴ دیگ، حدود ۶۰۰ کیلوگرم برنج استفاده شده است و خیران با تهیه و توزیع غذای گرم، یکی از سیره های نبی مکرم اسلام (ص) و ائمه اطهار (ع) را به نمایش گذاشتند و امیدواریم این حرکت خیر ادامه یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: فردا بمناسبت عید سعید غدیر خم با همکاری کانون مداحان اداره تبلیغات اسلامی آستارا، هفت هزار لیوان شربت در مقابل گلزار شهدای این شهرستان در بین شهروندان و گردشگران توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به آماده سازی پارکینگ پشت بازار ساحلی آستارا برای بازسازی واقعه غدیر در روز عید، گفت: بزرگداشت مقام حضرت علی (ع) و عید غدیر، تکریم ارزش های الهی و انسانی است و برنامه های دهه امامت و ولایت  تبیین کننده اندیشه های علی (ع) به امت اسلامی است. 

حاتمی بیان کرد: شکوفایی انقلاب اسلامی، از برکات عیدغدیر است و پایداری ملت ایران به ولایت و مکتب اهل بیت (ع)، همواره دسیسه های شوم استکبار را نقش بر آب و ضربه های سنگینی بر پیکر نحس آنان وارد کرده است. 

شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان واقع شده و دارای ۱۰۰ هیات مذهبی و ۸۷ مسجد است.

۷۱۰۵ / ۷۱۲۴

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آستارا عید سعید غدیرخم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۲۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع روزانه هزارو۱۰۰ پرس غذای گرم در پویش کرامت امام حسن مجتبی (ع) در اصفهان

محمود افقری از اعضای هیات امنای حسنیه بنی فاطمه گفت: این تعداد غذا با کمک خیران اصفهانی پخته می شود و قرار است تا پایان ماه مبارک رمضان بیش از ۳۳ هزار پرس انواع غذای گرم پخت و بین نیازمندان توزیع شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • توزیع ۵ هزار پرس غذای گرم در نیمه اول ماه مبارک در جغتای
  • پیتزای نذری در شاهرود توزیع شد
  • توزیع روزانه هزارو۱۰۰ پرس غذای گرم در پویش کرامت امام حسن مجتبی (ع) در اصفهان
  • اجرای طرح «سهم من از بهشت» در استان قم
  • توزیع بسته های معیشتی و پیتزای نذری در شاهرود
  • خبر‌هایی از توزیع غذاهای نذری بین نیازمندان
  • توزیع دو هزار پرس غذای گرم بین روزه داران ورنامخواست
  • توزیع ۱.۲ میلیون غذای گرم بین نیازمندان خوزستان
  • پویش «خانه دوست کجاست» در ایلام آغاز شد
  • خبر‌هایی از توزیع نذری های نیمه رمضان در سمنان