Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-19@23:40:13 GMT

برگزاری جشن غدیر با محوریت اطعام در ایلام

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۲۲۷۲۶

برگزاری جشن غدیر با محوریت اطعام در ایلام

به گزارش ایکنا؛ جشن ولایت علوی و اکمال دین نبوی با محوریت سهیم شدن در ثواب عید غدیر با هر توان مالی، سه‌شنبه، 29 مردادماه، ساعت 17 از سوی مؤسسه قرآنی ـ مردمی حاملان کلام وحی ایلام برگزار می‌شود.
این مراسم در راستای ارتقای فرهنگ و ترویج تفکر غدیر میان مردم و با هدف تبیین فرهنگ علوی، ولایت‌پذیری و ضرورت پذیرش امامت و ولایت با استناد به آیات و روایات ویژه عموم مردم برپا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر جهت شرکت در نذر اطعام می‌توانند با شماره‌ 08433310211 تماس بگیرند. همچنین این مراسم با مشارکت هیئت مذهبی محبین حضرت زهرا(س) ایلام تشکیل می‌شود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا فعالیت های قرآنی مؤسسات قرآن جشن ولایت و امامت قران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۲۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«خط رو خط» با محوریت طنز جامعه شهری روایت می‌شود

سعید کمانی تهیه کننده برنامه درباره «خط رو خط» گفت: هدف خط رو خط این است که با زبان طنز بتواند به بعضی از موضوعات اجتماعی که در جامعه شهری داریم بپردازد و شاید بتوانیم در این مسیر فرهنگسازی کنیم.

وی ادامه داد: مثلا موضوع آپارتمان نشینی که بار‌ها درباره آن صحبت شده است، همچنین اخلاق در جامعه، احترام به پدر بزرگ و مادر بزرگ، معاملات، نظافت شخصی، فضای مجازی، راهنمایی و رانندگی، خانواده، اخلاق، کودک و نوجوان و ازدواج بخشی از موضوعاتی است که به آن در خط رو خط پرداختیم.

کمانی عنوان کرد: در این مجموعه رضا شفیعی جم، خشایار راد، سالار کریمخانی، حمید نیک نبرد و حضور دارند.   ۶۰ قسمت آیتم‌های این مجموعه ضبط شده است و تولید به پایان رسیده و در مرحله تدوین هستیم.

گفتنی است سریال جدید «خط رو خط» به تهیه‌کنندگی سعید کمانی و کارگردانی پریناز آل آقا با موضوع طنز اجتماعی شنبه تا دوشنبه هر هفته ساعت ۱۹ از شبکه نسیم به روی آنتن می‌رود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • باران، هنرش را در طبیعت دره شهر به رُخ کشید
  • حمایت مردم استان ایلام از پاسخ سپاه به رژیم صهیونیستی
  • تاکید شهدا بر «ولایت مداری» است
  • «خط رو خط» با محوریت طنز جامعه شهری روایت می‌شود
  • اجتماع بزرگ میثاق با شهیدان و بیعت با ولایت ۲ برگزار شد
  • برگزاری اختتامیه دهمین دوره هفته هنر انقلاب/ هدیه‌ای که تقدیم مردم غزه شد
  • دوازدهمین دور جشنواره ملی گل ارغوان در پروان
  • تولید در پتروشیمی غدیر به ۱۲۰ درصد ظرفیت اسمی رسید
  • فیلم|برگزاری مراسم رژه روز ارتش در بلوار نماز مشهد
  • برگزاری مراسم روز ارتش در پادگان آموزشی صفرپنج کرمان