Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-16@12:44:34 GMT

نبود بیمارستان در فردیس مشکلاتی را ایجاد کرده است

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۲۲۷۶۱

نبود بیمارستان در فردیس مشکلاتی را ایجاد کرده است

به گزارش ایرنا، دکتر حسین کریم روز چهارشنبه در نشستی با حضور فرماندار و رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فردیس،  مشکلات بهداشتی و درمانی این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت ، افزود: تراکم جمعیتی بالا،حاشیه نشینی و کمبود امکانات بهداشتی و درمانی با این چند مشخصه فردیس می تواند از نظر سیستم سلامت تعریف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در استان البرز به لحاظ شاخص های درمانی با میانگین کشوری فاصله داریم  که نمونه بارز آن تخت بیمارستانی است.

کریم گفت: قرار شد تیم کارگروه سلامت در استان البرز طبق رنامه ریزی سه ساله با همکاری استاندار البرز و فرمانداران شهرستان های استان مشکلات درمانی و بهداشتی را به حداقل میانگین های کشوری برساند.

وی با بیان اینکه در شهرستان فردیس  ۱۱ هزار نفر اتباع خارجی ساکن هستند، افزود: در این زمینه مشکلات فوق العاده جدی وجود دارد.

 کریم اظهار داشت: اعتبارات بهداشتی مکان هایی مانند نظرآباد،کمالشهر و فردیس باید ویژه دیده شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز میزان  حیوان گزیدگی  در استان را بالا توصیف کرد و گفت : باید یک مرکز هاری  در البرز راه اندازی شود.

۷۴۱۳/ ۶۱۵۵

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر استان البرز بیمارستان حیوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی شبکه بهداشت و درمان قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۲۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمارستان امام رضا (ع) مشهد قطب درمانی شرق کشور در حوزه قلب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، استاد دانشگاه آخن آلمان گفت: امروزه می‌بینیم که بیماران غیرایرانی از  همه کشورهای دنیا برای درمان بیماری خود به مشهد سفر می‌کنند و افزون بر زیارت بارگاه منور رضوی، اقدامات درمانی موردنیازشان را انجام می‌دهند.

دکتر شهرام لطفی در  حاشیه برگزاری پنل عمل تاوی درپنجمین کنگره بین‌المللی قلب کاسپین، افزود: در شهر مشهد بیمارستان‌های رضوی و امام رضا(ع) در موضوع تاوی جزو پیشتازهای ایران و خاورمیانه هستند که در  بیمارستان رضوی به عنوان یک مجموعه خصوصی و غیردانشگاهی بستر بسیارخوبی برای انجام بهترین درمان‌های دنیا  وجود دارد  و در بیمارستان امام رضا(ع) با برخورداری از برترین متخصصان، جراحان و تجهیزات روز دنیا همه عمل‌های قلب، اعم از تاوی، بالن، قلب باز، دریچه و  پیوند با موفقیت انجام می شود و در نمونه‌های دانشگاهی آن هم بی‌نظیر است.

مسئول پنل عمل تاوی با بیان این که مشهد در حوزه گردشگری سلامت در تخصص‌های مختلف از جمله قلب جزء شهرهای سرآمد ایران و جهان است افزود:  مشهد در حوزه عمل های تاوی( کاشت دریچه آئورت) جزو موفق‌ترین شهرهای ایران بوده و در این شهر این درمان، متناسب با استانداردهای روز دنیا انجام می‌شود.

دکتر لطفی گفت: علوم پزشکی حوزه قلب و عروق در شهرهای مختلف ایران از جمله مشهد از جایگاه  بسیارخوبی برخوردار است  و ایران از نظر دانش، مهارت و تجربه در حوزه قلب در سطح بسیار بالایی قرار دارد.

وی  گفت: دانشگاه آخن آلمان جزو دانشگاه‌های موفق این کشور در حوزه قلب بوده و ما آماده‌ایم که با دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مسیر پیشرفت و توسعه رشته قلب در حوزه‌های آموزش، پژوهش، درمان و دارو همکاری‌کنیم .

عمل تاوی یک شیوه‌ای برای درمان دریچه آئورت آن هم بدون باز کردن قفسه سینه است، این شیوه درمانی مدت ۲۰ سال است که در نقاط مختلف جهان اجرا می‌شود.

 شروع این درمان از سال ۲۰۰۷ در کانادا بود و پس از آن نیز در آلمان، فرانسه و آمریکا اجرا شد.


دیگر خبرها

  • آماده‌باش شبکه بهداشت و درمان هرمزگان در پی هشدار هواشناسی
  • تأکید امیرعبداللهیان بر نقش سازمان بهداشت جهانی برای کمک به غزه
  • ارائه خدمات بهداشتی درمانی به ۳۴۰۰ مورد حیوان گزیدگی در کردستان
  • آماده‌باش شبکه بهداشت هرمزگان در پی هشدار هواشناسی
  • تاکید امیرعبداللهیان بر نقش سازمان بهداشت جهانی برای کمک به غزه
  • آمادگی البرز برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در اردیبهشت
  • بیمارستان امام رضا (ع) مشهد قطب درمانی شرق کشور در حوزه قلب
  • فاز دوم پروژه توسعه بیمارستان کوثر بروجرد آغاز خواهد شد
  • گردشگری سلامت در خراسان‌شمالی؛ از رویا تا واقعیت
  • ماجرای استعفای ۲۰ پرستار بیمارستانی در مازندران | واکنش سخنگوی وزارت بهداشت | فرماندار چالوس: مطلبی که از قول من منتشر شد واقعیت ندارد