Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-19@13:34:29 GMT

تغلیظ گازهای اسیدی در پالایشگاه گاز هاشمی‌نژاد

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۲۲۷۸۵

رئیس اجرای طرح‌های شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد از نصب برج پروژه تغلیظ گازهای اسیدی در این مجتمع با بهره‌گیری از توان متخصصان ایرانی و با هدف حفظ محیط زیست خبر داد.

 احمدرضا علیزاده اجرای پروژه نصب برج تغلیظ گازهای اسیدی پالایشگاه گاز خانگیران را همسو با اهداف شرکت و عمل به مسئولیت اجتماعی در حوزه حفظ محیط زیست و ارتقای شاخص‌های زیست محیطی همراه با صرفه‌جویی اقتصادی و مدیریت بهینه عملیات اعلام کرد و گفت: با اجرای این پروژه، گاز اسیدی خوراک واحدهای بازیافت گوگرد از 34 درصد به حدود 50 درصد حجمی تغلیظ خواهد شد و ارتقای بازده واحدهای بازیافت گوگرد را به همراه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: از دیگر مزایای این طرح، افزایش تولید گوگرد به میزان 11 هزار تن در سال، کاهش هزینه‌های خرید کاتالیست تا 110 تن در سال و افزایش میزان پایداری تولید است و با توجه به حجم سرمایه‌گذاری و مزایای فراوان پروژه، نرخ بازگشت سرمایه حدود دو سال پیش‌بینی می‌شود.
رئیس اجرای طرح‌های شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد، اعتبار لازم برای اجرای این طرح را بیش از 200 میلیارد ریال برآورد کرد و ادامه داد: بخشی از این مبلغ مربوط به ساخت و خرید تجهیزات و بخشی مربوط به نصب آن است.
به گفته علیزاده، ساخت این برج به ارتفاع 43 متر، قطر سه و نیم متر و وزن حدود 110 تن به سفارش شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد و توسط متخصصان داخلی از حدود دو سال پیش آغاز شده و با تکمیل عملیات نصب این پروژه تا پایان امسال، به‌ بهره‌برداری خواهد رسید.

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000EmG برچسب ها: پالایشگاه گاز ، گاز ، پالایشگاه

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: پالایشگاه گاز گاز پالایشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۲۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاشمی پیگیر عدم‌حضور سرپرست‌ها در انتخابات/ مبینی نمی‌آید؟

وزیر ورزش و جوانان همانگونه که در احکام سرپرست‌های فدراسیون آورده بود همچنان بر عدم حضور این افراد در انتخابات تأکید دارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان از مرداد 1402 که مسئولیت ورزش کشور را برعهده گرفت، در احکام صادره برای سرپرستان فدراسیون‌ها، سیاست خود را مشخص کرد؛ اینکه نفرات منتخب او برای اداره موقت فدراسیون‌ها، تنها وظیفه اجرای امور جاری و فراهم کردن شرایط برگزاری انتخابات فدراسیون‌ها را برعهده دارند.

وزیر ورزش در این احکام خطاب به سرپرستان نوشته بود: «انتظار می‌رود ضمن رعایت اصل بی‌طرفی، عدالت‌محوری و عدم حضور در فرایند انتخابات به عنوان داوطلب، علاوه بر انجام امور جاری فدراسیون در اسرع وقت نسبت به برگزاری مجمع انتخابات رئیس و سایر اعضای هیئت رئیسه فدراسیون اقدام نمایید». این جمله که نشان‌دهنده سیاست هاشمی در تعیین تکلیف فدراسیون‌ها بود با استقبال بخش بزرگی از جامعه ورزش روبه‌رو و با همین رویه بلاتکلیفی حدود 10 فدراسیون از مرداد 1402 تا فروردین 1403 برطرف شد.

در حالی که ثبت نام مهدی مبینی در انتخابات فدراسیون دوومیدانی، برخی گمانه‌زنی‌ها مبنی بر عدم ادامه اجرای این سیاست ایجاد کرده بود، انتخاب سرپرست جدید به جای مبینی با حکم هاشمی نشان‌دهنده عزم جدی وزارت ورزش برای اجرای این سیاست بود. اکنون شنیده می‌شود انتخاب سرپرست جدید و ثبت‌نام مبینی در انتخابات فدراسیون دوومیدانی هم مانع اجرای سیاست وزیر ورزش و جوانان نیست و وزیر موافق حضور مبینی در انتخابات فدراسیون دوومیدانی نیست و بر همین اساس کناره‌گیری مبینی از انتخابات به عنوان کارمند این وزارتخانه محتمل است.

همچنین بر اساس تصمیم اتخاذ شده، کارمندان وزارت ورزش و جوانان در صورت تمایل برای حضور در انتخابات هر یک از فدراسیون‌‌ها باید موافقت مدیر خود را اخذ کنند، در غیر این صورت نمی‌توانند در انتخابات فدراسیون‌ها شرکت کنند و این به معنای پایان حضور کارمندان وزارتخانه در فراسیون‌ها بدون جلب نظر  مدیر مافوق خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هاشمی پیگیر عدم‌حضور سرپرست‌ها در انتخابات/ مبینی نمی‌آید؟
  • اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی برای احداث فضای سبز بیشه خزایی
  • عکسی از مهدی هاشمی و منتقد سرسخت پدرش در یک مراسم /وزیر احمدی نژاد هم آمد
  • انعقاد ۷۲۰۰ میلیارد تومان قرارداد با شرکت‌های دانش‌بنیان
  • نوزدهمین دوره جام کشتی شهید هاشمی نژاد در بهشهر برگزار می شود
  • انعقاد هفت هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان قرارداد با شرکت‌های دانش بنیان/ بومی سازی ۸۵ درصدکالا‌های مورد نیاز صنعت نفت
  • نوزدهمین جام کشتی شهید هاشمی نژاد در بهشهر برگزار می شود
  • اجرای ۸۰ پروژه فنی و خدماتی در نفت و گاز آغاجاری
  • بومی سازی ۸۵ درصد کالاهای مورد نیاز صنعت نفت
  • اجرای طرح کیفیت بخشی محصولات سنگین، اولویت پالایشگاه بندرعباس است