Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- نماینده ولی فقیه در استان فارس عنوان کرد: آزادگان در راه عهد و پیمانی که با خدا بسته بودند، ثابت قدم ایستادند و مقاومت کردند و در این راه، سال‌ها رنج فراق و دوری از میهن و خانواده را تحمل کردند.
به گزارش خبرگزاری آریا، همزمان با 26 مرداد سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به خاک وطن، جمعی از آزادگان استان فارس با آیت‌الله لطف الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز دیدار و گفتگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده ولی فقیه در استان فارس در این دیدار اظهار داشت: جنگ دیروز، جنگ نظامی بود و امروز دشمنان در زمینه اقتصاد وارد شده‌اند و جنگی که به ما تحمیل کرده‌اند یک جنگ اقتصادی است.
امام جمعه شیراز بیان کرد: همان طور که ملت شریف ایران اسلامی دیروز در زمینه مبارزه نظامی با دشمنان هوشیارانه عمل کرد و صحنه‌های سخت و دشوار آن روز را پشت سر گذاشت، امروز نیز هوشیارانه عمل خواهد کرد.
وی با بیان اینکه مشکل اشتغال امروز یکی از اساسی‌ترین مشکلات آحاد جامعه و ایثارگران است، عنوان کرد: امسال در صحبت‌هایی که در خطبه‌های نمازجمعه و دیدار با مسئولان استان فارس داشته‌ام چندین بار تاکید کرده‌ام که این استان نیاز به ایجاد حدود 90 هزار شغل دارد و توقع داریم در سال جاری 30 هزار شغل در سطح استان ایجاد شود که اگر این موضوع اجرا شود، شاهد حل بسیاری از مشکلات جامعه خواهیم بود.
این مقام مسئول تصریح کرد: آزادگان برای دفاع از اسلام و میهن اسلامی فداکاری بزرگی کرده‌اند و بسیاری از این عزیزان، بهترین سال‌های جوانی خود را در اردوگاه‌های رژیم بعثی عراق گذرانده و رنج فراوانی را تحمل کرده‌اند و این ایثار بزرگ با هیچ چیز مادی قابل جبران نیست و آن‌ها قطعا بهترین پاداش را از خداوند متعال دریافت خواهند کرد.
وی خاطرنشان کرد: اکنون من به عنوان یک خادم در خدمت شما خواهم بود و برای حل مشکلات معیشتی شما آزادگان سرافراز هرجا که احتیاج است از آبروی خود نیز خرج خواهم کرد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس نیز در این دیدار عنوان کرد: آزادگان در راه عهد و پیمانی که با خدا بسته بودند، ثابت قدم ایستادند و مقاومت کردند و در این راه، سال‌ها رنج فراق و دوری از میهن و خانواده را تحمل کردند. دژخیمان رژیم بعثی عراق نیز سخت‌ترین شکنجه‌ها و آزارهای جسمی و روحی را بر آن‌ها روا داشتند اما این موضوع نه تنها موجب استضعاف آن‌ها نشده بلکه قدرت ایمان و اتحاد آن‌ها را نیز محکم‌تر و قوی‌تر از پیش کرد.
رجبعلی راهی با بیان اینکه ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس حدود 42 هزار آزاده تقدیم کرده است، آمار آزادگان استان فارس را حدود دو هزار و 200 آزاده اعلام کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: آزادگان عهد پیمان خدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۲۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر فرماندار دشت آزادگان از فرماندهی انتظامی شهرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، رستم عیدی پور در نشستی که باهدف قدردانی از تلاش‌ها و زحمات عوامل انتظامی دشت آزادگان در تامین امنیت و پیشگیری و مبارزه با انواع جرم به ویژه سرقت برگزار شد، گفت: تکریم و قدردانی  از عوامل  انتظامی باعث روحیه  مضاعف می‌شود.


وی با اشاره به اقدامات پیشگیرانه مستمر فرماندهی  انتظامی در شهرستان به منظور افزایش ضرایب و شاخص‌های امنیتی، افزود: حضور پلیس مایه دلگرمی مردم و افزایش احساس امنیت  است.


عیدی پور ادامه داد: سرهنگ  مراونه، فرمانده انتظامی دشت آزادگان  و  نیرو‌های  همیشه در صحنه  در  کنار  کادر  زحمت کش  امور  برق  شهرستان  با  جلوگیری  از سرقت تجهیزات شبکه‌های توزیع برق  با  توجه به  گرمای شدید  منطقه،  در  تکریم  و  رضایت نسبی   اهالی نقش  بسزایی  داشتند.


سرهنگ مراونه در این جلسه، با اشاره به این که نیروی انتظامی شهرستان دشت آزادگان با نگاه ویژه به همکاران خود در  امور  برق و به  جهت  رضایتمندی   اهالی  منطقه  با تمام قوا در خدمت تامین امنیت شهروندان و روستاییان به ویژه محافظت از تاسیسات خدمات رسانی عمومی از جمله کابل‌های برق و مخابرات است، گفت: با تلاش‌های شبانه روزی عوامل زحمتکش انتظامی، سارقان کابل برق و مخابرات در این شهرستان  رصد، دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده اند که برخی از این سارقان سابقه چند بار دستگیری دارند.


در پایان این نشست با اهدای لوح تقدیر به فرماندهان دوایر مختلف انتظامی شهرستان، از زحمات آنها در برخورد با سرقت قدردانی شد.

دیگر خبرها

  • گوشواره بدل ژوپینگ طرح طلا در بدلیجات زودیکا
  • بهره‌برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان تهران
  • ◄ چرا کرایه حمل و نقل بار ثابت ماند؟/ شاخص تن کیلومتر چه زمانی بروزرسانی می شود؟
  • بهره‌برداری از ۲ طرح راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • تقدیر فرماندار دشت آزادگان از فرماندهی انتظامی شهرستان
  • پوچتینو: ثابت کنید اینجا اف‌سی کول پالمر نیست!‏
  • تلفن ثابت سازمانی
  • به پرگل‌ترین بازی فصل خوش‌آمدید! (عکس)
  • بازدید بیش از ۳۵ هزار نفر از آرامگاه سعدی در یادروز شیخ اجل
  • فوتبال دسته یک ایران؛ پیروزی خیبر خرم‌آباد در روز توقف چادرملو