Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-24@01:37:49 GMT

در پاساژ پروانه تهران چه خبر است؟ +عکس

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۲۲۸۶۹

در پاساژ پروانه تهران چه خبر است؟ +عکس

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: پاساژ پروانه پاساژ پاساژ پروانه تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۲۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور مجوزهای کاغذی ممنوع شد

رئیس مرکز ملی مطالعات، پایش و بهبود محیط کسب و کار وزارت امور اقتصادی و دارایی گفت: طبق دستورالعملی که صادر‌ شده تمامی مجوزهای کاغذی جمع‌آوری و از این پس مجوزها به صورت الکترونیکی صادر می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، سیدامیر سیاح ظهر امروز در نشست اخذ شناسه یکتا برای پروانه‌های کسب و کار که در سالن جلسات اداره کل اموراقتصادی و دارایی استان البرز برگزار شد، با بیان اینکه بیش از 2 میلیون پروانه کاغذی کسب و کار در کشور وجود دارد که همه آنها می بایست تبدیل به پروانه های الکترونیکی شوند، اظهار داشت: ‌این تعداد از پروانه‌های کاغذی کسب و کار می‌بایست تا 25 اردیبهشت ماه جاری تمام آنها الکترونیکی و دارای شناسه یکتا شود.

وی افزود: از 26 اردیبهشت ماه جاری عدم توجه به این مهم به منزله فعالیت کسب وکار بدون مجوز است که براساس قانون در تلاش هستیم تا اقدامات موثر داشته باشیم.

سیاح تصریح کرد: تاکنون تعداد مجوزهای الکترونیکی و تعداد شناسه یکتا به 400 هزار فقره رسیده و روند شناسه یکتا توسط دستگاه های مختلف  با توجه به هشدارهایی که صادر شده رو به رشد است.

وی افزود: استان‌های پیشتاز در این بخش همچنان لرستان، گیلان،  همدان و خراسان جنوبی هستند و گلستان، بوشهر و ایلام در این بخش ضعیف عمل می‌کنند.

رئیس مرکز کسب و کار وزارت امور اقتصادی و دارایی  بیان کرد: اردبیل، قم، کهگیلویه و بویراحمد، تهران، زنجان و البرز در  تلاش برای  بالا بردن رتبه خود در صدور مجوز‌های الکترونیکی و شناسه یکتا  هستند.

سیاح بیان کرد: سازمان ملی استاندارد، انرژی اتمی، وزارت ورزش و جوانان، نظام پزشکی، وزارت نفت، نظام مهندسی کشاورزی و نظام دامپزشکی از جمله دستگاه‌هایی هستند که در این بخش همکاری خوبی داشته و اقدام به صدور مجوز الکترونیکی و شناسه یکتا کرده‌اند.

وی افزود: طبق دستورالعملی که صادر‌ه‌‌د تمامی مجوزهای کاغذی جمع‌آوری و از این پس  مجوزها به صورت الکترونیکی صادر می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «نقاشی قشنگ» با حدیثی از امام رضا(ع) برای بچه‌ها
  • صدور مجوزهای کاغذی ممنوع شد
  • «نقاشی قشنگ» براساس حدیثی از امام رضا(ع) کتاب شد
  • تبدیل بیش از ۴۰۱ هزار مجوز کاغذی به شناسه یکتا
  • تعویض شیرآلات خط اصلی آبرسانی غرب قم
  • شکایت سازمان بازرسی کل کشور از شورای شهر تهران
  • بنا‌های تاریخی پایتخت نونوار می‌شود
  • صدور پروانه ساخت برای ۴ فیلم کوتاه
  • تبدیل بیش از ۳۹۲ هزار مجوز کاغذی به شناسه یکتا
  • شناسه یکتا ؛ جایگزینِ پروانه هایِ کسب کاغذی