Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد؛ قائم مقام وزیر کشور، روابط و همکاری های تهران و بغداد را رو به گسترش دانست و گفت: لغو روادید و بازگشایی مرز خسروی نتیجه همکاری های ایران و عراق در برگزاری مراسم اربعین است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، سید سلمان سامانی روز دوشنبه در مراسم بدرقه «یاسین الیاسری» وزیر کشور عراق که در محل فرودگاه امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار داشت: ایران و عراق روابط عمیق تاریخی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی با یکدیگر دارند و این روابط در سال های اخیر رو به گسترش بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی همچنین بیان کرد: با تدابیر بسیار خوبی که میان وزارت کشور ایران و عراق صورت گرفته ان شاء الله امسال شاهد برگزاری هر چه بهتر مراسم بزرگ اربعین حسینی خواهیم بود.

قائم مقام وزیر کشور در امور مجلس و هماهنگی استان‌ها در ادامه با اشاره به لغو صدور روادید برای شرکت کنندگان در مراسم اربعین افزود: در مراسم اربعین سال جاری با همکاری دولت عراق مرز خسروی در استان کرمانشاه بازگشایی خواهد شد و مردم عزیزمان می‌توانند از این گذرگاه مرزی هم جهت شرکت در مراسم اربعین استفاده کنند.

سخنگوی وزارت کشور تاکید کرد: از زمانی که مسئولیت برگزاری مراسم اربعین به وزارت کشور محول شده است اقدامات زیربنایی و اساسی برای افزایش امکانات و خدمات برای زوار انجام گرفته است و با همکاری بیشتر دو کشور شاهد برگزاری هر چه باشکوه‌تر این مراسم خواهیم بود. برچسب ها: قائم مقام وزیر کشور

منبع: خرداد

کلیدواژه: قائم مقام وزیر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۲۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرز مهران پر تردد‌ترین پایانه مرزی به کشور عراق 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ چشمه خارو اظهار داشت: از ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تا کنون بیش از ۳۷۰ هزار تردد در مرز مهران ثبت شده است.

وی با اشاره به اینکه پیش بینی می‌شود تردد‌ها در اربعین امسال ۲۰ درصد نسبت به اربعین سال گذشته افزایش داشته باشد ادامه داد: برای تسهیل در تردد زوار و ایجاد زیر ساخت‌های مناسب در پایانه پروژه‌های مهمی در دستور قرار دارد که میتوان به احداث ۸ هزار متر مربع سایبان ثابت، ۱۲ هزار متر محوطه سازی، ایجاد سرویس بهداشتی، نصب مه پاش و سیستم خنک کننده و تغییر سیستم فاضلاب پایانه و ایجاد سوئیت برای کارکنان صداوسیما در اربعین اشاره کرد.   کوخایی مدیر پایانه مرزی شهید سلیمانی مهران نیز با اشاره به تردد شبانه روزی در پایانه مرزی مهران در ایام نوروز عنوان کرد: ۲ هزار اتوبوس برون شهری و ۶۰۰ دستگاه خودرو سواری، ۹۰ هزار مسافر را از پایانه مرزی مهران به مقاصد مختلف کشور انتقال داده است. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • در سفر نخست وزیر عراق به واشنگتن چه گذشت؟
  • سفارت دانمارک در عراق تعطیل می شود
  • سفارت دانمارک در عراق تعطیل می‌شود
  • در سفر نخست وزیر عراق به واشنگتن چه گذشت؟/ از قرارداد نظامی 140 میلیون دلاری تا سکوت رسمی درباره پاسخ نظامی ایران به اسرائیل
  • مرز مهران پر تردد‌ترین پایانه مرزی به کشور عراق 
  • فروش بلیت چارتری در اربعین ممنوع می شود | دریافت اضافه نرخ بلیت در فرودگاه نجف کاهش می‌باید
  • بیانیه مشترک عراق و آمریکا پس از دیدار السوانی با بایدن
  • برگزاری جلسه برنامه‌ریزی بزرگداشت سالگرد عملیات بازی دراز
  • بایدن : به امنیت اسرائیل متعهد هستیم
  • آیا آمریکا و عراق می توانند از روابط نظامی فراتر بروند؟ / جو بایدن باید واقعیت رابطه بغداد و تهران را بپذیرد