Web Analytics Made Easy - Statcounter

سمینار سرپرستان کاروان تیم‌های شرکت‌کننده در المپیک توکیو از فردا (سه‌شنبه) به میزبانی توکیو آغاز می‌شود و در این سمینار 3 روزه افزایش دما و رقابت‌های آزمایشی مهمترین‌ موضوعات مورد بحث است.

اخبار ورزشی_ از کمیته ملی المپیک همه کشورها برای این سمینار دعوت شده که اعضا در هتل جدید اوتانی اقامت می‌کنند.

افزایش گرما یکی از مهمترین نگرانی‌های کمیته برگزاری بازی‌های المپیک 2020 توکیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افزایش دما در ماه جولای باعث کشته شدن 50 شهروند ژاپنی شده است.

افزایش گرما مشکلاتی را نیز ورزشکاران به وجود آورده است. در حالی که اقدامات خنک کننده در والیبال ساحلی مورد آزمایش قرار گرفت، رویداد سه گانه به دلیل شرایط مرطوب کوتاهتر برگزار شد.

از جمله اقداماتی که برای مقابله با این مشکل در نظر گرفته شده این است که به هواداران اجازه داده شده که بطری خود را در شرایط خاص به سالن‌های مختلف ببرند که این موضوع قبلاً به دلایل امنیتی و حمایت مالی ممنوع اعلام شده بود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: افزایش دما کمیته ملی المپیک والیبال ساحلی المپیک توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۳۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یارانه نقدی فروردین‌ماه واریز شد

طیبه حسینی در گفت‌وگو  با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: یارانه کمک معیشتی مرحله ۱۵۸ مربوط به فروردین ۱۴۰۳ به حساب تمامی سرپرستان خانوار دهک‌های چهارم تا نهم در سراسر کشور واریز شد و از ساعت ۲۴ روز پنج شنبه ۳۰ فروردین قابل برداشت است.

او گفت: با توجه به آنکه کالابرگ از بهمن تا فروردین ماه در مرحله تشویقی است، لذا بهای آن از حساب سرپرستان خانوار کسر نمی‌شود.

سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها بهمن ماه ۱۴۰۲ در اطلاعیه‌ای با اشاره به تغییر در زمان واریز یارانه نقدی اعلام کرد که واریز یارانه‌های دهک‌های یک تا سه ۲۵ هرماه و دهک چهارم تا نهم ۳۰ هرماه واریز می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • نشست پیگیری موضوعات ویژه استان سمنان
  • یارانه ۳۰۰ هزار تومانی فروردین واریز شد
  • یارانه کمک معیشتی فروردین‌ماه واریز شد
  • یارانه کمک معیشتی فروردین‌ ماه واریز شد
  • یارانه نقدی فروردین‌ماه واریز شد
  • شهید آوینی نگاه ما را نسبت به موضوعات تغییر داده است
  • کیفیت میزبانی همدان در تاریخ کاراته کشور بی‌سابقه است
  • تاکید سئول و توکیو بر گسترش روابط با واشنگتن
  • برنامه «ماه‌ترین پلاس» از شبکه دو سیما
  • جزئیات جلسه خودرویی وزیر صمت با شورای رقابت