Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست، مدیر کل پست استان تهران اظهار داشت: به منظور فراهم شدن امکان بهره‌مندی از فرصت روز تعطیل برای شهروندان تهرانی، دفاتر منتخب پستی در روز عید سعید غدیر خم دایر و آماده تحویل کارت سوخت به مراجعان خواهد بود.

مهدی مقصودی گفت: متقاضیان جهت اطلاع از وضعیت کارت سوخت خود لازم است ابتدا به پایگاه اینترنتی شرکت ملی پست به نشانی WWW.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

POST.IR مراجعه و پس از دریافت اطلاعات لازم از محل کارت خود به واحد پستی مشخص شده در سامانه رهگیری مرسولات مراجعه کنند.

وی دلایل تحویل نشدن بخشی از مرسولات در نشانی متقاضیان را حضور نداشتن شخص در زمان مراجعه مامور اداره پست، فقدان مدارک و مستندات مورد نیاز، تغییر نشانی مالک و یا نقص در نشانی درج شده بر روی پاکت اعلام کرد و بیان داشت: تمام تلاش ماموران پست، تحویل مرسوله در درب منازل است اما به دلایل ذکر شده متاسفانه این موضوع امکان‌پذیر نبوده و به ناچار باید فرایند تحویل در باجه‌های معطله صورت پذیرد.

مقصودی مدارک لازم جهت تحویل کارت سوخت را شناسنامه مالکیت خودرو (سند یا بنچاق) یا کارت وسیله نقلیه به علاوه کارت شناسایی مالک، شناسنامه، گواهینامه، گذرنامه یا کارت ملی ذکر کرد و گفت: برای کارت سوخت نو شماره یا آن دسته از کارت‌هایی که از طریق سامانه دولت همراه ثبت‌نام شده مبلغ ده هزار تومان (متعلق به شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی) به صورت نقدی دریافت می‌شود.

مدیرکل پست استان تهران تصریح کرد: حضور شخص مالک جهت تحویل کارت سوخت ضروری نبوده و صرفا به همراه داشتن کارت شناسایی مالک جهت دریافت مرسوله کفایت می‌کند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شرکت ملی پست ایران کارت سوخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۳۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت هفتگی بر جایگاههای سوخت استان اصفهان

سید رضا مرتضوی استاندار اصفهان در بازدید از انبار نفت شهید محمد منتظری اصفهان گفت: با افزایش مسافرت‌ها یکی از بخش‌های که حجم کارشان زیاد می‌شودو جزء دستگاه‌های اجرایی اصلی در ارائه خدمات نوروزی است، شرکت پخش فرآورده‌های نفتی است.


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اصفهان هم در این بازدید با اشاره به فعالیت افزون بر ۳۵۰ جایگاه توزیع سوخت با چهار هزار نازل در استان اصفهان گفت: ماهانه با پیمانه‌های مدرج، کمیت فرآورده‌ها هم رصد و نظارت می‌شود.


عبدالله گیتی منش افزود: هم استانی‌ها می‌توانند مشکلات در جایگاه‌های سوخت را از طریق شماره تلفن ۰۹۶۲۷ اطلاع دهند که ۴۸ ساعته بررسی و نتیجه اعلام می‌شود.


او  اضافه کرد: ۲۰ شرکت حمل و نقل و دو هزار و ۲۰۰ دستگاه نفتکش در استان اصفهان در بخش حمل و توزیع سوخت فعالیت دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • مراکز منتخب معاینه فنی در ۱۰ و ۱۲ فروردین اعلام شدند
  • فعالیت مراکز منتخب معاینه فنی شهر تهران در روزهای ۱۰ و ۱۲ فروردین ماه + نحوه فعالیت بعد از سیزدهم
  • فعالیت مراکز منتخب معاینه فنی تهران در روز‌های پایانی تعطیلات
  • مراکز منتخب معاینه فنی ۱۰ و ۱۲ فروردین باز هستند
  • فعالیت مراکز منتخب معاینه فنی شهر تهران در روز‌های ۱۰ و ۱۲ فروردین
  • فعالیت مراکز منتخب معاینه فنی شهر تهران در روزهای ۱۰ و ۱۲ فروردین
  • جزییات حریق در بازارچه صیقلان رشت/یک مغازه در آتش سوخت
  • فعالیت ۳۵۰ جایگاه توزیع سوخت در اصفهان
  • ماجرای عجیب یکتا ناصر و منوچهر هادی ادامه دارد
  • نظارت هفتگی بر جایگاههای سوخت استان اصفهان