Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@15:44:02 GMT

هافبک جوان سپاهان راهی گل گهرسیرجان شد

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۲۳۱۰۷

هافبک جوان سپاهان راهی گل گهرسیرجان شد

محمد زینالی 21 ساله پس از توافق با مسئولان گل گهرسیرجان راهی این تیم شد و فصل جدید را زیر نظر وینکو پشت سر خواهد گذاشت.

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان در خط میانی بازیکن سرشناس کم در اختیار ندارد؛ از رسول نویدکیای باتجربه گرفته تا حامد بحیرایی جوان. امیرقلعه نویی اما فقط سه بازیکن را می تواند برای خط میانی اش طبق سیستمی که به آن علاقمند است، انتخاب کند و این یعنی از میان بازیکنانی نظیر کومان، کیانی، نویدکیا، مسلمان، کریمی، بحیرایی، نقی زاده و حتی شهباززاده که گاهی در پست هافبک به کار گرفته می شود، فقط سه بازیکن می توانند به ترکیب اصلی اضافه شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به اسامی ای که اشاره شد، امید نورافکن را هم اضافه کنید تا متوجه ترافیک سنگینی شوید که در میانه میدان طلایی پوشان وجود دارد.


این دلایل سبب شده تا امیرقلعه نویی مانند داود رجبی جوان 21 ساله سپاهانی ها که به صورت قرضی راهی بادران شد، به محمد زینالی 21 سال که او هم به تازگی از نود ارومیه با قراردادی سه ساله به سپاهان پیوسته بود، اجازه خروج یک ساله به صورت قرضی بدهد.


با این وصف زینالی دیگر در جمع طلایی پوشان نخواهد بود و فصل جدید را زیر نظر وینکو پشت سر خواهد گذاشت تا با پایان فصل نوزده و پس از کسب تجربیات بیشتر، بار دیگر به جمع طلایی پوشان بازگردد.

فولادمبارکه سپاهان نقل و انتقالات 1398 گل گهرسیرجان محمد زینالی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولادمبارکه سپاهان نقل و انتقالات 1398 گل گهرسیرجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۳۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدر جدول طلایی شد

در هفته نهم مرحله نهایی لیگ دسته سوم باشگاه‌های ایران و در ورزشگاه نقش جهان تیم فوتبال سپاهان ب با نتیجه سه بر صفر مقابل مقابل آسمان گلستان به برتری دست یافت. 


در این بازی که شاگردان سعید جهانگیری در هوای ابری و همراه با بارش پراکنده باران برگزار کردند از ابتدا هجومی آغاز کرده و در دقیقه پنج روی ارسال عارف صدری و ضربه سر مرتضی استکی به گل رسیدند؛ در ادامه و در دقایق اضافه شده نیمه اول، این بار روی پاس گل جواد دهقانی و ضربه پای چپ سید علی حسینی به گل دوم دست یافتند.


در نیمه دوم و با تعویض‌های هجومی که در دستور کار قرار گرفت عارف صدری روی توپ ربایی عالی نوید تجلی موفق شد گل سوم را به ثمر برساند و در نهایت این دیدار با همین نتیجه پایان یافت.

در جدول رده بندی تیم سپاهان ب با ۲۰ امتیاز صدر نشین است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • فوتسال ایران راهی جام جهانی شد/صعود ملی‌پوشان به مرحله نیمه نهایی
  • پایان فصل برای مهدی‌پور؛ هافبک استقلال زیر تیغ جراحان رفت
  • صدر جدول طلایی شد
  • نسل طلایی 98 کجای فوتبال ایران است؟
  • گره تیم ملی را جوان 24 ساله باز کرد (عکس)
  • هافبک سابق سپاهان و درخشش در ذوب!
  • سیاوش جای دانشگر را خالی نگذاشت!
  • تمرین استقلال تعطیل شد/ ماشاریپوف به دبی رفت
  • سرمربی طلایی‌ها مشاور فنی تیم ملی شد
  • تعویض‌های طلایی ربیعی برای پایان کابوس!