Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-23@15:42:34 GMT

کارخانه جراحی شد

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۲۳۱۱۸

تیم والیبال شهرداری ارومیه امسال تصمیم دارد تا یک بار دیگر در جمع مدعیان لیگ برتر باشگاه‌های کشور قرار بگیرد. این تیم در فصل نقل و انتقالات سر و صدای زیادی به پا کرده و ستاره‌های والیبال ایران را جذب کرد.

اخبار ورزشی_ این تیم که قرار است با هدایت مصطفی کارخانه وارد رقابت‌های لیگ برتر شود تمرینات خود را از 5 شهریور ماه آغاز خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آغاز تمرینات ملی‌پوشان این تیم به دلیل حضور در تمرینات تیم ملی غایب خواهند بود.

پیمان رضایی، مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه با تایید این خبر گفت: مصطفی کارخانه هم که چندی پیش در تهران مورد عمل جراحی قرار گرفته بود هفته آینده به ارومیه سفر می‌کند تا شرایط را برای برگزاری تمرینات فراهم سازد.

تیم والیبال شهرداری ارومیه بازیکنانی همچون سیدمحمد موسوی، شهرام محمودی، فرهاد قائمی، علی شفیعی، محمدرضا حضرت‌پور و... را جذب کرده است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: لیگ برتر شهرداری ارومیه مصطفی کارخانه عمل جراحى

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۳۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرد تمام‌نشدنی والیبال ایران در یک تیم جدید

به گزارش "ورزش سه"، تیم صنعتگران امید قهرمان لیگ یک والیبال مردان ایران، کارش در فصل نقل و انتقالات سال جاری را با جذب علیرضا بهبودی پاسور اسبق تیم ملی استارت زد.

با پیشنهاد غلامرضا مومنی مقدم و موافقت محور مدیرعامل و مصلح آبادی مدیر فنی، کاپیتان فصل گذشته پیکان، کاپیتان صنعتگران در رقابت های ۱۴۰۳- ۱۴۰۴ شد .در کارنامه بهبودی و طی سال ها بازیگری در تیم های ملی والیبال مدال های متعددی از جمله مدال نقره بازی های آسیایی ۲۰۰۲ پوسان، مدال طلای جام کنفدراسیون آسیا در سال ۲۰۱۶ در ناخون پاتوم تایلند با اهمیت تر از بقیه بوده است. پاسور قزوینی امید فنری ها ، با بیش از دو دهه سابقه بازی در تیم های باشگاهی مختلف از جمله پیکان تهران ، پردیس متحد قزوین ، پتروشیمی بندر امام، باریج اسانس کاشان، شهرداری ارومیه، خاتم اردکان، نیان الکترونیک مشهد را نیز داشته است .

این باشگاه در ادامه یارگیری خود برای فصل جدید بعد از معرفی غلامرضا مومنی مقدم به عنوان سرمربی، با محمدحسین نجاتی بازیکن اسبق تیم ملی نیز به عنوان دستیار اول او به توافق رسید.

نجاتی در سال های اخیر جدا از سرمربیگری در لیگ عراق و اقلیم کردستان، در تیم های شهرداری تبریز، شهرداری ورامین، شهداب یزد و گیتی پسند اصفهان سابقه مربیگری دارد .

باشگاه صنعتگران امید ، همچنین بپاس تلاش های عباس اولادی قطر پاسور فصل پیش خود که دور بازیگری را خط کشید و به جرگه مربیان پیوست، در این فصل از او به عنوان یکی از دستیاران مومنی مقدم در کادرفنی استفاده خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی تولید ۱۵۰ هزار تن شن و ماسه در شهرکرد
  • برنامه ویژه برای دو ستاره تیم ملی والیبال نشسته
  • از ارومیه تا تیم ملی: والیبال ایران و یک مربی جذاب
  • اطلاعیه قطعی برق در روز جمعه
  • راه‌اندازی ۶ مرکز نوآوری تخصصی در مشهد
  • خانه کارگر ارومیه ۲۴ هزار نفر عضو مستقیم دارد
  • واگذاری مجموعه تاریخی ریسباف به شهرداری اصفهان
  • راه اندازی مجدد کارخانه آسفالت شهرداری مهاباد
  • تمرینات تیم ملی والیبال نشسته در تبریز
  • مرد تمام‌نشدنی والیبال ایران در یک تیم جدید