Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا نوشت: محمد جواد ظریف وزیر امورخارجه کشورمان در گفت‌وگو با شبکه ان‌بی‌سی که مشروح کامل آن هنوز پخش نشده است، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا ایران برای پایان دادن به این وضعیت با آمریکا از ابزار نظامی علیه این کشور استفاده خواهد کرد، گفت: ما چنین کاری نخواهیم کرد. ما در طول ۲۵۰ سال گذشته هرگز چنین کاری نکرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما همواره از خود دفاع کرده‌ایم. ما به کسانی که به ما حمله کرده‌اند درس‌های خوبی داده‌ایم.

ظریف در پاسخ به این سوالی درباره اینکه اگر فشار حداکثری (بر ایران) شکست بخورد، آیا رئیس جمهور آمریکا گزینه نظامی را روی میز قرار می‌دهد؟ اظهار داشت: این همواره سیاست دولت آمریکا بوده که بگوید تمام گزینه‌ها هنوز روی میز است اما فکر نمی‌کنم که این مطابق چیزی باشد که همه ما در منشور سازمان ملل روی آن توافق کرده باشیم، مبنی بر اینکه استفاده از نیروی نظامی غیرقانونی است. تهدید به گزینه نظامی نیز غیرقانونی است.

گفت‌وگوی کامل وزیر امورخارجه کشورمان با ان‌بی‌سی که در تهران انجام شده، قرار است تا ساعاتی دیگر از این شبکه پخش شود.

کد خبر 452166 برچسب‌ها محمدجواد ظریف

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: محمدجواد ظریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۳۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیجیان وطن همواره آماده جانفشانی در راه اسلام و انقلاب هستند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سرتیپ دوم پاسدار احمد مالدار صبح امروز سه شنبه در بازدید و تبریک عیدنوروز و میلاد امام حسن مجتبی (ع)، که به همراه مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خاش در محل پایگاه‌های رزمی و عملیاتی زیر مجموعه سپاه این شهرستان انجام شد، گفت: نیروهای سخت کوش و پرتلاش و خدمتگزار سپاه در تمام رده‌ها آماده جانفشانی در راه اسلام، انقلاب و رهبری بوده و در عرصه خدمت رسانی به مردم و صیانت از مرزهای میهن و تأمین امنیت مقتدرانه در صحنه حضوری فعال و تأثیرگذار دارند.

وی ادامه داد: نیروهای مسلح در شهرستان خاش و از جمله بسیجیان دلاور و پاسداران وطن آماده خدمت رسانی شایسته به مردم و مهمانان نوروزی هستند.

وی اظهار کرد: ولایت مداری، اخلاص، تدین، مردمیاری و حضور همیشگی و حماسی در صحنه‌های مختلف نظام اسلامی از ویژگی‌های شاخص بسیجیان و پاسداران وطن در این شهرستان به شمار می‌رود.

مالدار اضافه کرد: بسیجیان و پاسداران وطن در شهرستان خاش در مقوله‌های محرومیت زدایی و سازندگی نیز نقش چشمگیری بر عهده دارند که شایسته تقدیر است.

حجت الاسلام والمسلمین حسن شیبک مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خاش نیز در این دیدار و بازدید، گفت: نیروهای مسلح و دلاورمردان بسیجی و عزیزان ما در سپاه شهرستان همواره کانون و محور وحدت، اخوت، برادری، الفت، صمیمیت و تکریم انسانی بوده و از نگاه اخلاقی نیز الگو هستند.

کد خبر 6062685

دیگر خبرها

  • روایت محمدجواد ظریف از آغاز روند آستانه درباره سوریه/ از دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی دستور دادند دکتر دهقان در نشست ها با روسیه و ترکیه شرکت نکند/ بخش نظامی ما از ابتکاری که ایران آغاز کرد، کنار گذاشته شد
  • گزینه نکونام برای استقلال نقشه کشید(عکس)
  • دفاع اروپایی مقابل تکروی آمریکایی / خطر بازگشت ترامپ؛ قاره سبز چه گزینه هایی دارد؟
  • جزء پانزدهم قرآن کریم + صوت و متن
  • بسیجیان وطن همواره آماده جانفشانی در راه اسلام و انقلاب هستند
  • باطل همواره نابودشدنی است
  • یوسفعلی میرشکاک در گفتگو با اکبر نبوی: اگر وزارت ارشاد را ول کنی از زمان خمسه نظامی تا الان را ممیزی می‌کنند (فیلم)
  • تاک‌شو به سبک «شب خوش»
  • آمریکا: بلینکن درباره عملیات نظامی در رفح با گالانت گفتگو خواهد کرد
  • کتابی عاشقانه از زندگی یک دختر جوان