Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی شورای شهر تهران در واکنش به انتشار فیلم آزار و اذیت سگ‌ها گفت: شهرداری اعلام کرده است که این فیلم قدیمی و مربوط به دو سال قبل است. علی اعطا  افزود: انتظار می‌رود شهرداری تهران نیز با توجه به حساسیت موضوع و مسائل پیش آمده در اسرع وقت نسبت به بررسی دقیق ماجرا و گزارش جزییات موضوع به شهروندان و نمایندگان آنان در شورا اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  سخنگوی شورا افزود: افرادی که نسبت به این اقدام مدیریت شهری سابق واکنش نشان دادند، البته حق اعتراض دارند و کسی نافی حق آنها به اعتراض شهروندی در این خصوص نیست، اما باید این حق را متقابلاً برای مدیریت شهری قائل شد که توضیح بدهد و انتظار می‌رود که معترضین نیز در آرامش کامل به این توضیحات توجه کنند و نهایتا نسبت به راستی آزمایی توضیحات اقدام کنند.   وی با بیان اینکه مشخصا شهرداری تهران توضیح داده است که این فیلم‌ها مربوط به سال ۹۶ است گفت: البته انتظار می رفت که واحد سازمانی مربوطه با پیمانکار خاطی قرارداد مجددی نبندد تا با فشار افکار عمومی مجبور به خلع ید نشود و یا اینکه برخورد لازم با تخلفات صورت گرفته در همان مقطع زمانی انجام می شد.   وی با بیان اینکه می‌بایست برخورد با پیمانکار خاطی به اطلاع عموم مردم و به ویژه شهروندانی که نسبت به این موضوع حساس هستند، می رسید، گفت: از طرفی این نکته باید مورد توجه قرار گیرد که در حال حاضر شهرداری تهران با حسن نیت موضوع را توضیح می‌دهد و ابعاد مختلف موضوع را تشریح می‌کند که اولا این فیلم قدیمی است و دوما این پیمانکار که همان پیمانکار خاطی دو سال قبل بود، خلع ید شده است. سوم اینکه با مأمور خاطی نیز برخورد شده است.   وی ادامه داد: بی‌تردید شورا نظارت جدی‌تری در این حوزه اعمال می کند و در صورت ضرورت تحقیقات لازم را آغاز خواهد کرد و علاوه بر آن اشکالات موجود را نیز برطرف می کند.   اعطا افزود: انتظار می رود شهرداری تهران نیز با توجه به حساسیت موضوع و مسائل پیش آمده در اسرع وقت نسبت به بررسی دقیق ماجرا و گزارش جزییات موضوع به شهروندان و نمایندگان آنان در شورا اقدام کند.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۳۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانداران استان تهران نسبت به معرفی دستیار مردمی اقدام کنند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مسگریان صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران از معرفی دستیاران مردمی توسط فرمانداران شهرستان‌های استان تهران خبر داد و اظهار کرد: پیرو اعلام‌های قبلی در موعد مقرر دستیاران مردمی هفت شهرستان معرفی شده اند.

مسگریان از معرفی دستیار فرمانداران شهرستان‌های فیروزکوه، پاکدشت، ملارد، پیشوا، پردیس، شمیرانات و بهارستان خبر داد.

دستیار استاندار تهران در امور مردمی سازی ضمن تقدیر از فرماندارانی که در موعد اعلام شده نسبت به امر مردمی سازی تلاش کرده و گزینه‌های خود را به عنوان دستیار معرفی کرده اند، عنوان کرد: مصاحبه دستیار فرمانداران هفت شهرستان مذکور با حضور اسماعیل قضاتلو راهبر مردمی سازی استان تهران برگزار و پنج شهرستان توانستند در این مصاحبه نمره قبولی را کسب کنند.

وی در ادامه از سایر فرمانداری‌های استان تهران که هنوز برای معرفی دستیار مردمی سازی اقدام نکرده اند خواست، با توجه به شعار سال و اهمیت امر مردمی سازی هرچه سریع‌تر نسبت به این مهم اقدام کنند.

دستیار استاندار تهران در امور مردمی سازی بیان کرد: نفراتی که در مرحله مصاحبه انتخاب می‌شوند جهت ارزیابی نهایی به کانون ارزیابی مردمی سازی دولت معرفی خواهند شد.

کد خبر 6079441

دیگر خبرها

  • شهرداری با پرداخت نکردن بازار کار شورا را مقابل کارکنان شهرداری قرار داد
  • «امین انصاری» دبیر شورای راهبردی اقوام، مذاهب و ادیان شد
  • در وعده صادق، کمترین ظرفیت خود را به رخ کشیدیم
  • افزایش قیمت سکه در بازار تهران
  • برگزاری نخستین نشست شورای سیاست‌گذاری شهرداری | درخواست احیاء جایگاه مرکز مطالعات از سوی شهردار تهران مطرح شد
  • حرم شاه عبدالعظیم مرمت می‌شود
  • ستاره انگلیسی رئال مادرید، اسپانیایی‌ها را زیر سوال برد
  • قیمت طلا و سکه کاهش یافت
  • اعضای شورای شهر تهران معترض به توهین‌های باند زاکانی
  • فرمانداران استان تهران نسبت به معرفی دستیار مردمی اقدام کنند