Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@07:17:30 GMT

جشن بزرگ غدیر در استان سمنان

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۲۳۲۲۹

جشن بزرگ غدیر در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان شب عید سعید غدیر خم و اجرای نمایش بزرگ «فصل شیدایی» در استان سمنان، جشن بزرگ غدیر با حضور هشت هزار نفر بیننده برگزار می شود. در این برنامه، خوانش دسته جمعی پیمان‌نامه‌ غدیر، آتش‌بازی، مدیحه‌سرایی و برنامه‌های متنوع دیگر، تدارک دیده شده است.

این نمایش، از بیست و یکم تا سی‌­ام مرداد با میزبانی بیش از هشت هزار نفر از ساعت ۱۹:۳۰ در استان سمنان، شهرک روزیه، پارک کوهستان اجرا می­­‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ورود عموم برای تماشای این نمایش رایگان بوده و علاقمندان می‌­توانند برای تهیه بلیط به کانون فرهنگی­ ورزشی جوانان بسیج (میدان سعدی)، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان، فرهنگسرای کومش، فرهنگسرای امید خانواده و مجتمع چاپ اوج (میدان سعدی، جنب شهرداری) مراجعه کنند.

طراح و کارگردان نمایش بزرگ «فصل­ شیدایی» سعید اسماعیلی، نویسنده و راوی متون رسالت بوذری و مجری طرح محمد نیاکان است.

مؤسسه مُهَنّا با حمایت و همراهی سازمان هنری رسانه­‌ای اوج و ناحیه مقاومت بسیج سپاه سمنان به تهیه و تولید این اثر پرداخته­‌اند.

علاقمندان می‌­توانند برای اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع­رسانی مؤسسه مهنا به نشانی www.mohanna.ir مراجعه کنند.

کد خبر 4696993 فریبرز دارایی

منبع: مهر

کلیدواژه: نمایش فصل شیدایی تئاتر ایران سمنان تئاتر ایران فیلم سینمایی موسیقی ایرانی جشنواره نمایش های آیینی و سنتی کنسرت موسیقی کارگردان تئاتر سینمای مستند فیلم کوتاه جشنواره آیینی و سنتی سریال ایرانی سیزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان خانه سینما بازیگر تئاتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۳۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمای وعده صادق بر روی دیوارهای بزرگ تهران و میدان آزادی

به گزارش همشهری آنلاین، دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر در راستای پاسخ موشکی ایران به رژیم صهیونیستی رونمایی شده است. در توضیح این دیوارنگاره که توسط خانه طراحان انقلاب اسلامی طراحی و نصب شده، آمده: «اسراییل از خانه عنکبوت سست‌تر است.» طراحی گرافیک و طراحی نوشتار دیوارنگاره «وعده صادق» را به ترتیب روح‌الله مختاری و مجتبی حسن‌زاده برعهده داشتند.

بر اساس این گزارش، یکشنبه ـ ۲۶ فروردین ماه ـ هم همزمان با حمله تنبیهی ایران، دیوارنگاره جدید میدان فلسطین با همین موضوع نصب و رونمایی شد.

این دیوارنگاره با شعار «سیلی بعدی محکم‌تر است» بر دیواره میدان فلسطین نقش بست.

همچنین شامگاه گذشته، در پی عملیات «وعده صادق»، تصاویری از اقتدار موشکی و پهپادی ملت ایران روی برج آزادی به عنوان قدمگاه انقلاب و نماد ملی انقلابی تهران، در قالب برج‌نگاره به نمایش درآمد.

کد خبر 844580 برچسب‌ها زیبا سازی شهرداری

دیگر خبرها

  • شبکه بزرگ فرهنگی بسیج با حضور جوانان شکل گرفته است
  • هنر تئاتر با فرهنگ گفتگو شکل می‌گیرد
  • اجرای محدودیت‌های ترافیکی رژه روز ارتش در اردبیل
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در اردبیل
  • محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در اصفهان
  • اعمال تمهیدات ترافیکی رژه ۲۹ فروردین از ساعت ۲۴:۰۰ سه شنبه
  • رونمایی از بزرگ‌ترین دیوارنگاره دانشگاهی با موضوع عملیات «وعده صادق» +عکس
  • نمایشگاهی بزرگ برای خالق مجسمه‌های خال‌دار
  • نمای وعده صادق بر روی دیوارهای بزرگ تهران و میدان آزادی
  • وعده صادق بر دیوارهای بزرگ تهران و برج آزادی