Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: حذف حق دسترسی به شبکه ریلی در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) با هدف ایجاد انگیزه صاحبان کالا برای جابه‌جایی بار از طریق شبکه ریلی انجام شد. ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۹ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندر امام خمینی(ره)، ظهر امروز مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران به همراه معاونان و مدیران راه‌آهن برای بررسی حمل و نقل لجستیکی(ترکیبی) از خطوط ریلی و اسکله‌های منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعید رسولی با بیان اینکه برای بررسی مشکلات حوزه ریلی و حل و فصل میدانی به بندر امام خمینی(ره) سفر کردیم اظهار داشت: با پیشنهاد سازمان بنادر و دریانوردی، گمرک، بخش غیردولتی و صاحبان کالا  درباره حذف حق دسترسی به شبکه ریلی در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) موافقت شد و از امروز اعمال می‌شود.

وی افزود: حذف حق دسترسی به شبکه ریلی در منطقه با هدف ایجاد انگیزه صاحبان کالا برای جابه‌جایی بار از طریق شبکه ریلی انجام شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی در ادامه تصریح کرد: سازمان بنادر و دریانوردی برای توسعه ریلی در بندر امام خمینی(ره) به خوبی اقدام کرده است و قول حل مشکلات حوزه ریلی را دادند و ما هم در این باره همکاری لازم را انجام می‌دهیم.

حمل بار ریلی 5 درصد کاهش یافت/ ارسال گزارش کمیسیون عمران مجلس به رئیس‌جمهوربخش خصوصی در حوزه صنعت ریلی ایران سرمایه‌گذاری کند90 میلیارد تومان امسال برای اجرای خط ریلی بوشهر تخصیص یافت

رسولی با بیان اینکه به دنبال افزایش میزان حمل ریلی از بندر امام خمینی(ره) به داخل کشور و بالعکس هستیم، بیان کرد: استان خوزستان با داشتن دو اداره کل و توسعه ریلی به صورت دو خطه از استان‌های خاص در حوزه ریلی است و در محدوده استان کمبود ظرفیت برای جابه‌جایی بار نداریم.

وی افزود: در حوزه جابه‌جایی مسافر در مسیر ریلی جنوب در ماه‌های اخیر یک قطار چهار ستاره و یک قطار سه ستاره شروع به فعالیت کرده که کمترین خدمتی بوده که راه آهن توانسته است به مردم عزیز منطقه انجام بدهد.

مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم درباره کمبود سالن مسافر در مسیر بندرامام خمینی(ره) به اهواز بیان کرد: امروز به همراه معاونان به خوزستان برای حل مشکلات آمدیم، مسئله کمبود سالن را بررسی می‌کنیم اگر قابل انجام باشد برطرف شود.

انتخای پیام/ح

R41468/P/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۳۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردشگاه‌های دریایی خوزستان میزبان بیش از ۱۵ هزار بازدید کننده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سارا عبادی بیان کرد: شهر‌های ساحلی خرمشهر، بندر ماهشهر و بندر امام خمینی (ره) با هشت مکان مجاز جهت گشت دریایی در حال حاضر توسط اداره کل بنادرو دریانوردی، شهرداران، فرمانداران و نظارت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کار خدمت رسانی به مسافران را انجام می‌دهند.

وی افزود: در این ایام پنج شناور ناجی در خرمشهرو ۲ مورد نیز دربندر ماهشهر و بندر امام خمینی (ره) در نقاط پر خطر استان خوزستان استقرار یافتند تا کار امدادرسانی را در صورت نیاز انجام دهند.

عبادی ادامه داد: در طرح نوروزی گردشگری دریایی امسال یک هزار و ۲۰۰ جلیقه در ۶ مکان مجاز گردشگری خرمشهر و ۵۰۰ جلیقه نیز در بنادر امام خمینی (ره) و ماهشهر توزیع شده تا ایمنی لازم برای تردد‌های نوروزی فراهم شود.

دبیر کمیته گردشگری دریایی خوزستان گفت: با حضور مستمر و نظارت اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان، فرمانداران و شهرداران شهر‌های ساحلی بندر خرمشهر، بندر امام خمینی (ره) و بندرماهشهر در محل‌های ارائه خدمات گشت دریایی هموطنان تعطیلات خوبی را بدون هیچ حادثه در خوزستان تجریه کردند.

وی افزود: مسافران و گردشگران در سفر‌های نوروزی خود به خوزستان می‌توانند در صورت بروز هرگونه سانحه دریایی، با شماره چهار رقمی ۱۵۵۰ شماره تماس بگیرند تا از خدمات به موقع امدادی بهره‌مند شوند.

خوزستان دارای یک‌هزار و ۱۸۶ کیلومتر طول ساحلی است که از اروندرود در بندر چوئبده آبادان تا منتهی‌الیه شهرستان هندیجان ادامه دارد، همچنین دارای ۳۰۰ کیلومتر مرز دریایی با ۷۴۶ کیلومتر آبراه‌های قابل کشتیرانی و ۳۴ کیلومتر اسکله تجاری و صیادی است.

 

دیگر خبرها

  • رفع مشکل افت فشار شبکه آبرسانی شهرک رضوان بندر امام خمینی
  • شناسایی ۴۸ انشعاب غیر مجاز آب در بندر امام خمینی
  • انفجار گاز در یک منزل مسکونی در شهر بندر امام خمینی
  • موج بازداشت در شهرداری بندرامام + جزئیات
  • بارگیری محموله ۸۲ هزار تنی مواد معدنی در بندر امام خمینی
  • واردات انواع تجهیزات و قطعات راهبردی به مجتمع بندری امام خمینی
  • رفع بیش از ۶ هزار حادثه فاضلاب در بندر امام خمینی
  • افزایش پنج هزار پارکینگ در مصلی امام خمینی(ره) برای عموم/ مردم دسترسی‌های متنوع‌تری به نمایشگاه کتاب خواهند داشت
  • ورود انواع تجهیزات استراتژیک و فرعی به ارزش ۲۶ هزار میلیارد ریال به منطقه ویژه اقتصادی بندر امام
  • گردشگاه‌های دریایی خوزستان میزبان بیش از ۱۵ هزار بازدید کننده