Web Analytics Made Easy - Statcounter

لایسنسِ کامل سری آ در EFootball.

طرفداری - همان طور که می دانید شرکت کونامی توانست با تیم های مطرحی مانند بارسلونا، بایرن مونیخ، یوونتوس و منچستر یونایتد قراردادِ همکاری امضا کند.

لحظاتی پیش این شرکت در حساب توییتر خود اعلام کرد که با لیگ سری آ ایتالیا به توافق رسیده است. طبق این قرارداد، لوگوی تیم ها، استادیوم ها، جام های قهرمانی و توپ سری آ کاملا دقیق طراحی و ساخته خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته این توافق تاثیری روی تیم های حاضر در FIFA 20 ندارد. بعد از انتشارِ این خبر بسیاری از طرفدارانِ این بازی تصور می کردند با توجه به این قرارداد، شرکتِ EA-Sports حقِ ساخت تیم های سری آ را ندارد، اما مشخص شد که این قرارداد ارتباطی با حقِ ساختِ تیم های سری آ ندارد.

تنها تیمی که از سری آ در FIFA 20  با نامِ اصلی خودش حضور ندارد یوونتوس است و باقی تیم های سری آ در FIFA 20 حضور خواهند داشت.

احتمال دارد استادیوم های خانگی میلان، اینتر میلان و آاس رم نیز تنها در PES 2020 ساخته شود و در بازی FIFA 20 شاهدِ این استادیوم ها نباشیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۳۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای ۵ سند همکاری بین ایران و سریلانکا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مقامات عالی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری دمکراتیک سوسیالیستی سریلانکا در حضور آقای رئیسی و رانیل ویکرماسینگه، رؤسای جمهور دو کشور، ۵ سند همکاری امضا کردند.

این اسناد همکاری در حوزه‌های «همکاری‌های فرهنگی، علمی، فنی، رسانه‌های گروهی و ورزش و جوانان»، «همکاری میان کتابخانه‌های ملی دو کشور»، «همکاری اتاق تعاون ایران و شورای ملی تعاون سریلانکا»، «همکار‌ی‌های رسانه‌ای و جهانگردی بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و وزارت رسانه، جهانگردی و هواپیمایی سریلانکا» و «همکاری در زمینه صنعت فیلم بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و شرکت ملی فیلم سریلانکا» است.

دیگر خبرها

  • خوشحالی کاپیتان بارسا: تمدید با خیال راحت
  • امضای ۵ سند همکاری بین ایران و سریلانکا
  • درویش: هنوز درباره ادامه همکاری با من صحبت نکردند/ بعد از بازی با سپاهان به قرارداد اوسمار می پردازیم+ فیلم
  • تصاویری از مراسم امضای قرارداد واگذاری استقلال و پرسپولیس | تعیین تکلیف ۵ درصد از سهام باقیمانده
  • امضای قرارداد فشار افزایی با ابهامات باقی مانده
  • شوخی گلزار با مردم
  • روز پرکار دانشگاه آزاد کرمانشاه با امضای ۲ تفاهم‌نامه همکاری
  • امضای قرارداد عملیات راهنمایی و یدک کشی کشتی‌ها در حوزه شمال کشور
  • شوخی محمدرضا گلزار با خانواده‌ها در برنامه تلویزیونی
  • شوخی گلزار با خانواده‌ها در برنامه تلویزیونی