Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-29@06:55:59 GMT

مرمت و بازسازی استخر مجموعه ورزشی سوریان انجام شد

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۲۳۳۴۶

مرمت و بازسازی استخر مجموعه ورزشی سوریان انجام شد

عملیات اجرایی مرمت و بازسازی ساختمان‌های اداری و استخر مجموعه ورزشی سوریان به پایان رسید. ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۸ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، عملیات تعمیر اساسی ابنیه استخر سوریان که مطابق پیش‌بینی‌های انجام شده، 45 روز در نظر گرفته شده بود، در بازه زمانی 25 روزه به اتمام رسید تا شهروندان منطقه 20 در آستانه عید بزرگ سعید غدیر خم، از امکانات این مجموعه بهره‌برداری و استفاده مطلوب را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عملیات تعمیرات اساسی ابنیه و بخشی از تأسیسات مجموعه ورزشی آبی سوریان که طی مدتی کمتر از یک ماه تکمیل و به اتمام رسیده، در دو بخش ساختمان اداری و قسمت استخر شامل پیرامون استخر و جکوزی، اتاق احیا و... است که با تخریب و تراش کاشی‌های قدیمی، کف و دیوار و اجرای زیرسازی، لایه آب‌بندی و نصب مجدد کاشی استخری به متراژ حدود 700 مترمربع، 35 مترمربع قیرگونی، چهار مترمربع پوکه‌ریزی، تهیه و نصب سرویس بهداشتی، اجرای حدود 600 مترمربع رنگ پلاستیک سقف و 800 مترمربع رنگ روغن دیوار به سرانجام رسید.

در تفاهم‌نامه‌ای که تیر ماه سال جاری مابین سازمان ورزش و سازمان عمرانی مناطق شهرداری منعقد شد، قرار بر آن شد که سازمان عمران نسبت به تعمیر و احیای تأسیسات و ابنیه ساختمانی مانند موتورخانه، جکوزی، استخر و... مجموعه‌های ورزشی با ابلاغ اولویت‌ها از سوی سازمان ورزش و نیز بازسازی زمین‌های چمن مصنوعی اقدام کند.

ماجرای سفر دو کشتی‌گیر جوان به تالین و ماندن دبیر و سوریان در تهران/ فروتن چگونه در فرودگاه جا ماند؟

 

انتهای پیام/

R1351/P/S3,33/CT12 واژه های کاربردی مرتبط حمید سوریان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حمید سوریان حمید سوریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۳۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۴۵ بندسار خسارت دیده از سیل بلوچستان مرمت و بازسازی شد

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر آب و خاک سازمان جهادکشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: پس از فروکش کردن سیلاب در منطقه جنوب استان تاکنون مرمت ۱۴۵ بندسار به اتمام رسیده است.

حسینعلی رمرودی امروز چهارشنبه در بازدید از ظرح های آب و خاک جنوب استان اظهار کرد: پس از فروکش کردن سیلاب در منطقه جنوب سیستان و بلوچستان، کار مرمت و بازسازی بندسارها در شهرستان‌های کنارک، دشتیاری و چابهار، نیکشهر و قصرقند آغاز و تاکنون مرمت ۱۴۵ بند سار به اتمام رسیده است.

وی افزود: عملیات اجرایی مرمت و بازسازی سایر بندسارهای خسارت دیده همچنان با قوت در حال اجراست.

مدیر آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان تاکید کرد: در جریان بارندگی‌های سیل آسای اسفندماه سال گذشته و به دنبال آن جاری شدن سیل در جنوب استان تعداد یک‌هزار و ۵۸۴ بندسار و سازه آبخیزداری بشدت تخریب شد.

وی اظهار کرد: همچنان منتظر اعتبارات بیشتر جهت ترمیم همه بندسارها هستیم.

رمرودی گفت: ۱۸ دستگاه بولدوزر، ۶ دستگاه لودر،۲ دستگاه بیل مکانیکی و چهار دستگاه‌ کمپرسی در جنوب سیستان و بلوچستان برای مرمت و بازسازی بندسارها و کمک به کشاورزان مشغول کار هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بخشی از درآمد معدنی در یزد به ورزش اختصاص می‎یابد/سهم ورزش از بودجه استان افزایش می‌یابد
  • بخشی از درآمد معدنی در استان به ورزش اختصاص می‎یابد/سهم ورزش از بودجه استان افزایش می‌یابد
  • آب گذاری ۵۹ سر دهنه خاکی در گیلان
  • اتمام مرمت ۱۴۵ بندسارخسارت دیده از سیل درجنوب سیستان وبلوچستان
  • آب گذاری ۱۶ درصد سردهنه‌های خاکی در گیلان
  • مرمت و بازسازی ۱۳۰ رشته قنات در چهارمحال و بختیاری
  • آبگذاری ۵۹ سردهنه خاکی در گیلان
  • ۱۴۵ بندسار خسارت دیده از سیل بلوچستان مرمت و بازسازی شد
  • ۵۹ سردهنه خاکی در گیلان آب گذاری شده است
  • سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد یکی از مجموعه‌های پرکار استان است