Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@01:51:49 GMT

کشف ۳ کیلو و ۹۳۵ گرم انواع مواد مخدر

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۲۳۵۷۶

کشف ۳ کیلو و ۹۳۵ گرم انواع مواد مخدر

به گزارش خبرگزاری مهر سرهنگ فرهاد حیدری گفت: تعدادی از شهروندان به کلانتری تماس و اظهار داشتند که فردی در محل مسکونی اش اقدام به خرده فروشی مواد مخدر می کند و تعدادی افراد مشکوک به طور مستمر به این محل تردد دارند و موجب نا امنی محله شده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: تیم مبارزه با مواد مخدر کلانتری برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی اعزام شد و مدتی محل مسکونی متهم را تحت مراقبت قرار دادند و در بررسی های اولیه مشخص شد که خبر صحت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار داده شد و دستور دستگیری و بازرسی از مخفیگاه وی اخذ شد.

سرهنگ حیدری با اشاره به اینکه ظهر روز گذشته ماموران مبارزه با مواد مخدر کلانتری موفق شدند خرده فروش مواد مخدر را در محل مسکونی اش دستگیر کنند، ادامه داد: در بررسی از آن محل مقدار ۳ کیلو ۹۳۵ گرم انواع مواد مخدر از قبیل: تریاک، شیشه و غیره که آماده برای فروش بود، کشف کنند.

کلانتر محله آزادی افزود: متهم به همراه مواد مخدر کشف شده به کلانتری منتقل و در بازجوئی اولیه به جرم ارتکابی اعتراف کرد.

کد خبر 4697011

منبع: مهر

کلیدواژه: کشف مواد مخدر فرهاد حیدری خرده فروش مواد مخدر شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش قوه قضاییه سازمان حج و زیارت نیروی انتظامی عید سعید قربان اربعین حسینی سیدابراهیم رئیسی پیروز حناچی حج تمتع 98 پلیس راهور سید جواد حسینی دستگیری سارق سازمان هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۳۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۵ کیلو ماده مخدر شیشه در سیریک

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پلیس هرمزگان، سردار علی اکبر جاویدان اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر سیریک با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشراف اطلاعاتی به سرنخ‌هایی از فعالیت یک باند حرفه‌ای قاچاق مواد مخدر صنعتی در شهرستان دست یافتند که نشان می‌داد اعضای این باند با ورود یک محموله مخدر شیشه با ترفندی خاص قصد انتقال آن به عمق کشور را دارند.

وی افزود: در این رابطه مأموران پلیس با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و کنترل و رصد تحرکات اعضای این باند، سرانجام شب گذشته قاچاقچیان را که به وسیله یک دستگاه پژو ۴۰۵ دلفینی در حال انتقال محموله مواد مخدر، در محور میشی شهرستان سیریک بودند رصد و به آنها دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان تصریح کرد: سوداگر مرگ که خود را در چنگال قانون می‌دید بدون توجه به اخطارهای پلیس، و با رها کردن خودرو و تاریکی هوا از محل متواری که خودروی پژو متوقف و در بازرسی از آن ۲۴ کیلو و ۷۰۰ گرم مخدر شیشه که به صورت حرفه‌ای در قالب‌های کوچک فشرده سازی و جاساز شده بود، کشف شد.

سردار جاویدان خاطر نشان کرد: با توجه به شناسایی اعضای این باند، تلاش برای دستگیری آنان ادامه دارد.

کد خبر 6085552

دیگر خبرها

  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • کشف ۱۱ کیلو حشیش دپو شده در منزل مسکونی در باقرشهر
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر
  • فروش مواد مخدر با پابند الکترونیکی!
  • کشف ۵۶ کیلو حشیش از یک‌ منزل
  • جمع‌آوری و دستگیری ۴۴ نفر از معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • کشف ۲۵ کیلو ماده مخدر شیشه در سیریک