Web Analytics Made Easy - Statcounter

صمد نیکخواه بهرامی در جریان مراسم بدرقه تیم ملی بسکتبال به جام جهانی ۲۰۱۹ در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: امسال برنامه‌ریزی‌ها مناسب بود. بعد از لیگ استراحت خوبی داشتیم و پس از آن برنامه‌های تیم ملی با شرایط مناسبی آغاز شد.

وی با اشاره به اردوهای اروپایی تیم ملی تصریح کرد: ما در اروپا کمپ خوبی برگزار کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمرین‌های مناسب و بازی‌های دوستانه خوبی برگزار شد. به طور حتم این مسابقات سطح بسکتبال ایران را بالا می‌برد و باعث پیشرفت ما می‌شود.

کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران همچنین گفت: چیزی از تیم‌های اروپایی کم نداریم چون زبان بسکتبال ثابت است. ‌ همان تمرینات را ما هم داریم اما آنها از نظر روانی و فیزیکی آماده‌تر هستند.

ملی‌پوش کهنه‌کار بسکتبال ایران درباره بازی دوستانه با یونان تصریح کرد: بازی با یونان خوب بود اما پالس منفی بعد از چنین باختی باعث ترس مربیان و کادر برای رویارویی با تیم‌های بزرگ می‌شود. ما قبل از المپیک ریو هم با تیم‌های بزرگ بازی کردیم که توانستیم از تجربه این بازی‌ها در جام ملت‌ها هم استفاده کنیم.

وی افزود: امسال هم امیدوارم این تجربه‌ها به ما کمک کند. ما شانس صعود داریم. همیشه گفته‌اند بستکبال اروپا سطح بالایی دارد اما ما هم به خودباوری رسیده‌ایم و هیچ چیزی دور از دسترس نیست.

نیکخواه‌بهرامی با اشاره به غیبت مسئولان در مراسم بدرقه تیم ملی به جام‌جهانی گفت: فکر می‌کنم این‌ اتفاقات باعث دلسردی است و واقعا ناراحت شدم. عبدالحمید احمدی معاون وزیر ورزش زحمت کشید و آمد و از او ممنونم، اما بسکتبال در دنیا خیلی مهم است و نمی‌دانم در ایران چرا به این رشته اهمیت نمی‌دهند. در حالی که با توجه به امکانات‌ کمی که‌ ما در ایران داریم، نتایج خوبی کسب کرده‌ایم.  فقط می‌توانم بگویم دلسرد کننده بود و امیدوارم ‌در ادامه این گونه ‌نباشد.

کاپیتان تیم ملی بسکتبال در پایان گفت: تمام تلاش ما این است که در جام‌جهانی عملکرد خوبی داشته باشیم و به هدفمان برسیم. قطعا توانایی زیادی داریم و باید از آن استفاده کنیم. کارمان ساده نیست اما هدف هم دور از دسترس نیست.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم ملی بسکتبال ایران صمد نیکخواه بهرامی جام جهانی بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۳۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گام بلند شهرداری گرگان برای تجدید قهرمانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز گلستان، عصر امروز در نخستین دیدار مرحله نهایی لیگ برتر بسکتبال کشور در گرگان دیدار دو تیم شهرداری گرگان و مهرام تهران با پیروزی ۸۴-۵۹ میزبان به پایان رسید.

دیدار دوم این دو تیم در مرحله نیمه نهایی، دوم اردیبهشت در گرگان برگزار می‌شود.

براساس اعلام فدراسیون بسکتبال، زمان برگزاری بازی‌های سوم تا پنجم دو تیم شهرداری گرگان و مهرام تهران بعدتر اعلام می‌شود.

در مرحله نیمه نهایی صعود بصورت ۳ از ۵ است.

بازی‌های سوم و چهارم در شهرقدس و بازی پنجم در صورت نیاز در گرگان برگزارخواهد شد.

دیگر خبرها

  • معابر شهری سی‌سخت زیبنده یک شهر توریستی نیست
  • بسکتبال NBA | ما بوستون را می‌خواهیم!
  • قاب مشترک ستاره استقلال با غول بسکتبال ایران؛ فیل و فنجون + عکس
  • گام بلند تیم بسکتبال شهرداری گرگان برای تجدید قهرمانی
  • لیگ برتر بسکتبال| برد شهرداری گرگان مقابل مهرام در اولین بازی نیمه نهایی
  • پیروزی خانگی شهرداری گرگان مقابل مهرام
  • گام بلند شهرداری گرگان برای تجدید قهرمانی
  • ایران بی تردید شانس اول قهرمانی است/ امیدوارم افغانستان صعود کند
  • کنگره ۴۰۰ شهید روحانی استان مازندران برگزار می‌شود
  • بسکتبال NBA | سیکسرز همان آش و کاسه را مقابل هیت قرار داد