Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در صفحه توییتر خود نوشت: افکار عمومی در انتظار اطلاع‌ رسانی قوه قضاییه است؛ اطلاع‌رسانی صادقانه در این زمینه هم جلوی گسترش شایعات را می‌گیرد، هم اعتماد عمومی به مدیریت جدید قوه را افزایش می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمود صادقی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در صفحه توییتر خود با اشاره به مشاجرات پیش آمده بین قاضی القضات اسبق و سابق، آورده است: «‏با توجه به شایعاتی که درباره دامنه‌ی فساد در حوزه دفتری رییس سابق قوه قضاییه درحال انتشار است، افکار عمومی در انتظار اطلاع‌رسانی قوه قضاییه است؛ اطلاع‌رسانی صادقانه در این زمینه هم جلوی گسترش شایعات را می‌گیرد، هم اعتماد عمومی به مدیریت جدید قوه را افزایش می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین، مصطفی تاج زاده معاون سیاسی وزارت کشور در دولت اول اصلاحات در خصوص تنش مطرح شده بین دو فقیه شورای نگهبان، پس مطرح شدن بحث وجود فساد در دفتر رئیس سابق قوه قضائیه در صفحه توییتر خود نوشت: «رسیدگی به اتهامات ⁧‫شریفی‬⁩ معاون قالیباف در شهرداری، ⁧‫سیف‬⁩ معاون اقتصادی سپاه و ⁧‫طبری‬⁩ مدیر اجرایی ریاست قوه قضائیه، پس از افشاگری متقابل دو عضو شورای نگهبان، باید علنی و توسط قضات مستقل و خوشنام انجام شود تا شائبه ساخت و پاخت یا تسویه حساب های باندی پیش نیاید.»

کد خبر 386434

منبع: ایمنا

کلیدواژه: توییتر محمود صادقی آیت الله آملی لاریجانی آیت الله یزدی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۳۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدودیت بخش املاک «دیوار» و «شیپور» تا اطلاع ثانوی

تین نیوز

 مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن از انسداد بخش املاک سکوهای دیوار و شیپور تا هفته آینده در صورت عدم فراهم آوردن احراز هویت مالک و کد پستی ملک خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، ابوالفضل نوروزی با اشاره به انتشار آگهی املاک در سکوهای دیوار و شیپور، اظهار کرد: بعضاً دلالان و سوداگران از این بستر استفاده کرده و املاکی را که اصلاً وجود خارجی ندارند را در این سکوها آگهی می کنند.

وی با بیان این که این کار به صورت گسترده و با هماهنگی دلالان برای قیمت سازی انجام می شود، افزود: با توجه به مصوبه شورای عالی مسکن برای انتشار آگهی در سکوهای اینترنتی باید احراز هویت مالک و کد پستی انجام شود.

وی با تاکید بر این که املاکی که قرار است آگهی شود باید در سامانه املاک و اسکان باشند، تاکید کرد: اگر این سکوها تا هفته آینده این بخش وب سرویس را انجام ندهند، بخش املاک آنها با مجوز شورای امنیت و دستگاه های امنیتی مسدود خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • خلجی : افتتاح سد در سریلانکا برای کشور آورده ارزی خواهد داشت + فیلم
  • روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند
  • در شرایط تحریمی مهندسان ایرانی در سریلانکا سد ساختند
  • خلجی: سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست
  • سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست
  • ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت هفته معلم اجرا می‌شود
  • مسدودیت بخش املاک «دیوار» و «شیپور» تا اطلاع ثانوی
  • توجه جدی آموزش و پرورش اصفهان به استعداد دانشجو معلمان
  • ایرادات شورای نگهبان به طرح مالیات بر سوداگری رفع شد
  • طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی اصلاح شد/ آغاز جلسه علنی مجلس شورای اسلامی