Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@09:05:24 GMT

نشست خاطره گویی آزادگان در چهارمحال و بختیاری برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۲۳۶۵۹

نشست خاطره گویی آزادگان در چهارمحال و بختیاری برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری، همزمان با ورود آزادگان نشست هم اندیشی و خاطره گویی آزادگان استان با عنوان « نیلوفرانه» از سوی دفتر مطالعات و فرهنگ پایداری حوزه هنری چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری در این نشست گفت: از این که امروز گنجینه های دفاع مقدس ایران اسلامی میهمان حوزه هنری استان هستند به خود می بالیم چرا که همه ما مدیون رشادت های این دلاوران و بزرگان تاریخ ایران بوده و هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الله شیروانی افزود:حوزه هنری یکی از رویش ها و فرزندان انقلاب اسلامی است و یکی از وظایف اصلی اش آن پرداختن به پیام ارزش ها و آرمان های انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با زبان هنر است.

وی گفت: خاطرات و رشادت های دلاور مردان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس باید مکتوب شود و درقالب های مختلف هنری هنرمندانه تولید و به نسل جدید ارائه شود.

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: توجه به خاطرات آزادگان از استان بسیار کم بوده و ما در حوزه هنری تلاش داریم خاطرات این دلاور مردان در قالب کتاب و دیگر رسانه های هنری تولید و معرفی شود.

شیروانی افزود: آثار دفتر مطالعات و فرهنگ پایداری استان از خاطرات رزمندگان دفاع مقدس و سایر موضوعات از شروع تا کنون مسیر خوبی را طی کرده و ما باید تلاش کنیم آثاری در این زمینه تولید کنیم که هم طراز با دیگر آثار شاخص این حوزه در کشور باشد و مورد اقبال ملی قرار گیرد.

قاسم فتاحی مسئول دفتر مطالعات و فرهنگ پایداری حوزه هنری چهارمحال و بختیاری نیز ضمن تبریک به آزادگان استان در این نشست گفت: هدف از تشکیل این جلسه دعوت از آزادگان محترم است که وارد عرصه ثبت خاطرات خود شوند و رشادت های خود را با تولید اثر ماندگار کنند.

فتاحی افزود: حوزه هنری از همه لحاظ آثار و خاطرات رزمندگان استان را حمایت می کند و خاطرات این عزیزان را در قالب کتاب و دیگر رسانه های هنری تولید می کند.

مسئول دفتر مطالعات و فرهنگ پایداری حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: ما قصد داریم حوزه هنری و دفتر مطالعات و فرهنگ پایداری پاتوق رزمندگان و فعالان دفاع مقدس شود و عزیزان آزاده و رزمنده استان این مکان را خانه دوم خود بدانند.

وی افزود: رزمندگان استان در دفاع مقدس نقش بزرگی داشتند و باید همه تلاش کنیم که این رشادت ها و دلاوری ها به نسل جدید و ملت ایران شناسانده شود و استان چهارمحال و بختیاری هم چندین اثر شاخص دراین زمینه داشته باشد.

کد خبر 4697027

منبع: مهر

کلیدواژه: حوزه هنری شهرکرد آزادگان جنگ تحمیلی قزوین روز خبرنگار بوشهر شیراز شهرکرد گرگان ایلام خطبه های نماز جمعه عید سعید قربان یاسوج سانحه تصادف عید غدیر خم بیرجند مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۳۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست ساماندهی امور اتباع چهارمحال و بختیاری

به گزارش روابط عمومی اداره کل امنیتی، انتظامی، اتباع و مهاجرین خارجی استانداری چهارمحال و بختیاری روز شنبه اول اردیبهشت ماه سالجاری، اولین جلسه کمیسیون ساماندهی امور اتباع و مهاجرین خارجی به ریاست محسن حسین میرزایی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و با حضور مدیرکل امنیتی، انتظامی، اتباع و مهاجرین خارجی و   اعضاء در استانداری تشکیل گردید.   

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی در این جلسه ضمن تبریک فرارسیدن سال جدید در خصوص مدیریت مطلوب و هدفمند اتباع و مهاجرین خارجی گفت: این استان همچنان ممنوعه است و براساس مکاتبه ارسالی وزارت کشور در راستای ساماندهی حوزه اشتغال و بازار کار اتباع خارجی و با توجه به حمایت و صیانت از نیروی کار بومی و محلی؛ کارگران خارجی غیرمجاز و فاقد پروانه کار نمی توانند در این استان به کارگیری شوند. 

وی در پایان تأکید کرد: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان نسبت به فعال نمودن گشتهای مشترک با همکاری فراجا، بسیج، دستگاه قضایی و فرمانداریها به منظور افزایش بازرسی و نظارت بر مراکز تولیدی و خدماتی و شناسایی و جمع آوری نیروهای کار خارجی غیرمجاز و همچنین برخورد قانونی، موثر و بازدارنده با کارفرمایان متخلف اقدام نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • نقد و بررسی کتاب به من نگو فرمانده برگزار شد
  • خاطره گویی در جمع دوستان اسرار جنایت یک ساله را فاش کرد | وقتی قاتل خودش را لو داد
  • ایجاد هر خاطره جدید به مغز آسیب می‌زند!
  • رونمایی پوستر جایزه داستان و بازآفرینی در حوزه هنری
  • بحث و گفتگو درباره کتاب «قرآن، هرمنوتیک و باطن در تشیع»
  • جنجال تمسخر خاطره‌گویی بایدن؛ دایی جو توسط آدم‌خواران خورده شده؟
  • ملاقات عمومی استاندار چهارمحال و بختیاری با مردم
  • نشست ساماندهی امور اتباع چهارمحال و بختیاری
  • «سعدی‌خوانی» در حوزه هنری برگزار می‌شود
  • نمایش آثار عکاس هنرمند چهارمحال و بختیاری در فرانسه