Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-19@07:51:06 GMT

همه چیز درباره خارج‌نشینی ۶ فرزند شهردار قم +عکس

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۲۳۶۹۳

همه چیز درباره خارج‌نشینی ۶ فرزند شهردار قم +عکس

مجله مهر: طی روزهای گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه هر ۶ فرزند شهردار قم در خارج از کشور تحصیل و زندگی می کنند موضوعی که در طول این مدت با انتقاد رسانه‌ها و مردم رو به رو شد و در نهایت این مسئول را به واکنش وا داشت.

خیلی‌ها خبر این مسئول را با این عبارت شروع کردند که شهردار قم با داشتن ۶فرزند خارج نشین درکشور رکورد زده؛ حتی کاربران درباره این مسئول نوشتند:

* ایشون باید شهردار واشنگتن یا بلژیک می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* جناب شهردار قم همه ۶ فرزندش در امریکا و المان زندگی و تحصیل می‌کننداونوقت پدر سیستانی ارزو داره بچه هاش شناسنامه داشته باشند تا بتونن برن مدرسه!

* احتمالا اگه شهردار قم بخواد تو پویش فرزندت کجاست شرکت کنه، نمیتونه پشت هم از حفظ بگه بچه‌هاش تو کدوم شهرهای دنیا هستن!

موضوعی که سید مرتضی سقاییان نژاد شهردار قم در نهایت درباره‌اش گفت:«خانواده بنده ولایی و مذهبی بوده و به رعایت اخلاق اهتمام دارند؛ همسر و تعدادی از فرزندانم در حال حاضر در قم ساکن هستند و خبرها و شایعات مطرح شده مبنی بر اینکه تمام خانواده‌ام در خارج کشور زندگی می‌کنند، کذب محض است.»

او در ادامه با اشاره به اینکه زندگی ساده و عادی دارد اضافه کرد:«اگر برخی فرزندان من برای تحصیل علم و دانش به خارج رفته‌اند همگی به عنوان سفیران گویا برای نظام بوده اند؛ یکی از فرزندانم بعد از تحصیلات عالی در قم می خواهد تحصیلات خود را دنبال کند و خانواده من هیچ علاقه‌ای به زندگی در خارج از کشور نداشته و در خدمت نظام هستند.»

اخبار داغ ویدئوی چالش بطری هنرپیشه معروف ساختگی از کار درآمد! +فیلم فیلم: توضیح کارگردان «گاندو» درباره سکانس حاشیه‌‌ساز هواپیما فیلم: چالش باز کردن درب بطری به صداوسیما رسید! فیلم: خودرو گرانقیمت منشا به آتش کشیده شد! فیلم: علی ضیا روی آنتن زنده ادای احمدی‌نژاد را در آورد غارت بار تریلی توسط مردم بی فرهنگ! + فیلم

منبع: فردا

کلیدواژه: شهردار قم فرزندان خارج نشینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۳۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک هزار میلیاردی دولت برای اجرای پروژه اتوبوس برقی در کرج

شهردار کرج با اشاره به اینکه هزار میلیارد تومان کمک دولت به اجرای این پروژه است گفت: کرج این فرصت را داشته است که اولین شهری باشد که از نعمت اتوبوس محیط‌زیستیِ برقی استفاده کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرج، مهرداد کیانی، ظهر امروز _سه‌شنبه بیست و هشتم فروردین_ در آئین افتتاح جایگاه شارژ خودروهای برقی و رونمایی از ۴٠ دستگاه اتوبوس برقی، اظهار کرد: پروژه فوق به همت مدیریت شهری کرج و همراهی شورای اسلامی شهر کرج به نتیجه رسید.

وی با اشاره به اینکه هزار میلیارد تومان کمک دولت به اجرای این پروژه است، افزود: کرج این فرصت را داشته که اولین شهری باشد که از نعمت اتوبوس محیط‌زیستی برقی استفاده کند.

شهردار کرج با ارائه گزارش کوتاهی در مورد بودجه شهری کرج، عنوان کرد: امسال بودجه شهری از حدود چهار هزار میلیارد تومان به ٢١ هزار میلیارد تومان افزایش یافته است.

کیانی اضافه کرد: شهروندان کرجی شاهد هستند که به همت مدیریت شهری امروز شهر کرج به یک کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شده و یکی از این پروژه‌های بزرگ عمرانی راه اندازی خط اتوبوس بی آر تی در خرداد امسال است.

وی تصریح کرد: بنا به دستور اکید وزیر محترم کشور از همین فردا صبح اتوبوس‌های برقی کرج در خیابان شهید بهشتی آن هم به صورت رایگان در خدمت شهروندان خواهد بود.

شهردار کرج تاکید کرد: با هماهنگی لازم با سازمان شهرداری‌ها برای خرید تاکسی برقی نیز اقدام شده است و باز هم کرج اولین شهر کشور خواهد بود که تاکسی برقی در آن فعال می‌شود.

کد خبر 745182

دیگر خبرها

  • اتحادیه شهرداران در کشور تشکیل می‌شود
  • کافه‌نشینی، از ازل تا ابد
  • شوق زندگی با تسهیل فرزند خواندگی
  • حق حضانت فرزند، اهرم فشار والدین
  • ثبت نام ۵۲ دانشجوی اتباع خارجی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان
  • تخلیه ۵۰ خانوار روستا‌های کرمان به علت وقوع سیلاب
  • کمک هزار میلیاردی دولت برای اجرای پروژه اتوبوس برقی در کرج
  • دکتر مرندی: خانواده‌ام هیچ وقت به زندگی در خارج فکر نمی‌کنند
  • «ناآگاهی» بزرگ‌ترین تهدید سلامت روان
  • «ناآگاهی» بزرگترین تهدید سلامت روان است