Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد24 در توضیح روابط عمومی سازمان خصوصی سازی پیرامون گفتگوی گروه ورزشی مهر با افشین داوری آمده است: «احتراماً پیرو مطلب مندرج در آن رسانه در تاریخ ۱۴ مردادماه ۱۳۹۸ به نقل از جناب آقای افشین داوری، مدیر کل محترم امور باشگاه‌های وزارت ورزش با عنوان «روایت واگذار نشدن سرخابی ها/ سازمان خصوصی‌سازی ایراد تراشی می‌کند؟»، مراتب ذیل را جهت تنویر افکار عمومی به اطلاع می‌رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خواهشمند است دستور فرمایند مطابق قانون مطبوعات پاسخ این سازمان را در آن رسانه محترم منتشر نمایند:

تاکید بر واگذاری سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس هم در بیانات جناب آقای دکتر سلطانی فر، وزیر محترم ورزش و جوانان و هم مدیران ارشد سازمان خصوصی سازی بار‌ها و بار‌ها تکرار شده است.

این در حالی است که واگذاری سهام این دو باشگاه نیازمند ملزوماتی از جمله ارائه گزارشات شفاف و همچنین پذیرش و ثبت این دو باشگاه در فرابورس می‌باشد که متاسفانه تاکنون این اتفاق نیفتاده است.

بر این اساس سازمان خصوصی سازی به عنوان مجری واگذاری‌ها در کشور، خود را ملزم به اجرای قانون با توجه به شرایط و زیرساخت‌های موجود می‌داند و از هیچ تلاشی در این زمینه فروگذار نخواهد بود.

از آنجائیکه وظیفه سازمان خصوصی سازی واگذاری سهام این دو شرکت می‌باشد، هر وقت که وزارتخانه مسئول این دو باشگاه و فرابورس متفقاً موفق به پذیرش آن‌ها در فرابورس شوند وظیفه سازمان خصوصی سازی آغاز و به نحو احسن مور اجرا قرار خواهد گرفت؛ بنابراین موضوع هنوز اصلاً به سازمان خصوصی سازی مرتبط نشده و فعلاً بحث آماده سازی و پذیرش آن‌ها مطرح است نه بحث واگذاری آنها.»

خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 استقلال و پرسپولیس وزارت ورزش و جوانان باشگاه های وزارت ورزش تنویر افکار عمومی افشین داوری وزیر ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۳۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پای فدراسیون فوتبال به خصوصی‌سازی رسمی استقلال و پرسپولیس باز شد

معاون واگذاری سهام و دارایی ها با ارسال نامه ای به مهدی تاج، رییس فدراسیون عرضه سهام باشگاههای پرسپولیس و استقلال را اعلام کرد.

طرفداری | معاون واگذاری سهام و دارایی ها سازمان خصوصی سازی با ارسال نامه ای به رییس فدراسیون از اطلاع رسانی عرضه سهام باشگاه های پرسپولیس و استقلال خبر داد.

محمود قامت، معاون واگذاری سهام و دارایی ها با ارسال نامه ای به مهدی تاج، رییس فدراسیون عرضه سهام باشگاههای پرسپولیس و استقلال را اعلام کرد.

در این نامه آمده است:این سازمان به استناد قانون اجرای سیاست های کلی اصل (44) قانون اساسی، مصوبات هیات واگذاری و سایر قوانین و مقررات مربوطه، نسبت به عرضه سهام شرکت ها با رعایت «دستورالعمل اجرایی روش انتخاب مشتریان راهبردی (استراتژیک) و احراز و پایش اهلیت مدیریتی در واگذاری ها» از طریق فرابورس اقدام کرده است.

در این راستا آگهی عرضه عمومی سهام در پایگاه اینترنتی این سازمان به نشانی www.ipo.ir (بخش آگهی های عرضه (اصل 44)) درج و خلاصه آگهی نیز در تاریخ های 26 فروردین ماه (نوبت اول) و 27 فروردین ماه (نوبت دوم) در روزنامه های ایران و سازندگی منتشر می شود.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطفی در فوتبال ایران خواهد بود
  • آیین واگذاری «استقلال» و «پرسپولیس» آغاز شد
  • اقتصاد فوتبال ایران رونق می‌گیرد؟
  • با حضور وزرای اقتصاد و ورزش؛ آیین رسمی واگذاری سرخابی ها فردا برگزار می شود
  • قرارداد واگذاری شش ساله برای پرسپولیس و استقلال
  • پایان دو دهه پرحاشیه استقلال و پرسپولیس/ منتظر «هندوانه دربسته»
  • گام پایانی برای واگذاری سهام استقلال و پرسپولیس
  • ارسال نامه سازمان خصوصی سازی به رئیس فدراسیون فوتبال +تصویر
  • ارسال نامه سازمان خصوصی سازی به رئیس فدراسیون فوتبال
  • پای فدراسیون فوتبال به خصوصی‌سازی رسمی استقلال و پرسپولیس باز شد