Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@15:54:31 GMT

۳۰ میلیارد ریال اعتبار فرهنگی به سبزوار اختصاص یافت

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۲۳۷۷۰

۳۰ میلیارد ریال اعتبار فرهنگی به سبزوار اختصاص یافت

سخنگو و  رئیس کمیسیون فرهنگی و گردشگری شورای اسلامی شهر سبزوار روز دوشنبه در نشست تکریم از خبرنگاران گفت: تقویم فرهنگی شهر سبزوار با هدف یکپارچگی فرهنگی و معرفی ظرفیت های هنری شهرستان روز گذشته در شورای شهر تصویب شد که برای عملیاتی شدن به شهرداری ابلاغ می شود.

مسعود پسندیده افزود: اقدامات فرهنگی شهر در این تقویم لحاظ شده و نحوه هزینه های فرهنگی شهرداری نیز مشخص شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با قدردانی از زحمات خبرنگاران اظهار داشت: رسانه ها به عنوان چشم بینای جامعه با انتشار اخبار صحیح، بیان واقعیت ها و انتقاد منصفانه در رفع مشکلات شهر موثر هستند.
وی گفت: شورای شهر سبزوار با هدف بهره گیری از ظرفیت رسانه ها برای رفع مشکلات و توسعه شهری کارگروه رسانه و قلم را  تشکیل داده است.
پسندیده افزود: نشست های شورای شهر سبزوار به طور علنی برگزار می شود و در شورای اسلامی همواره به روی خبرنگاران باز است.
وی با اشاره به راه اندازی سایت شورای شهر سبزوار در هفته جاری اظهار داشت: رویکرد شورای اسلامی این شهر شفافیت است و تمام جلسات شورا بطور مستقیم منتشر و شهروندان می توانند از محتوا و اخبار شورا مطلع شوند.  
شورای اسلامی شهر سبزوار دارای ۹ عضو است.
سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.  

۸۱۴۵/۷۴۹۵/۶۰۵۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای شهر سبزوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۳۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ احداث درمانگاه تخصصی در مهرگان به زمین خواهد خورد

عضو شورای اسلامی شهر محمدیه گفت: زمینی به مساحت ۴۴۰۰ متر از طرف سازمان راه و شهرسازی و توسط سازمان تامین اجتماعی تامین شده است که به زودی یک درمانگاه تخصصی برای شهر مهرگان تاسیس خواهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرستان البرز، اصحاب رسانه استان قزوین ظهر امروز پنجشنبه با همراهی رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهرداری محمدیه در قالب اردوی راهیان پیشرفت  از پروژه های در دست اقدام این شهر بازدید کردند.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل همگانی  در جریان این بازدید در جمع اصحاب رسانه گفت: مجموعه مدیریت شهری شهر محمدیه به منظور تامین امنیت در سطح شهر و مدیریت ترافیک اقدام به نصب 88 دوربین نظارتی و ترافیکی کرده است.

وی ادامه داد: تعداد 23 دوربین نظارتی پلاک خوان، 13 دوربین کنترل ترافیک چرخشی، 360 درجه و 52 دوربین ثابت در معابر و خیابان های اصلی شهر محمدیه و مهرگان نصب شده است.

مهدی روشن؛ نماینده شورا در سازمان حمل و نقل همگانی در ادامه بازدید اصحاب رسانه از سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری محمدیه یادآورشد: با توجه به تصویب اعضا شورای اسلامی شهر در جهت افزایش رضایتمندی مردم،  شهرداری محمدیه به عنوان تنها شهرداری در استان قزوین خدمات ناوگان حمل و نقل عمومی(اتوبوس)را رایگان کرده است.

وی در ادامه تصریح کرد: 34 دستگاه اتوبوس به صورت رایگان و 300 دستگاه تاکسی بین شهری به مردم شهر محمدیه و مهرگان خدمات رسانی می کنند.

در ادامه این تور رسانه ای اصحاب رسانه قزوین از مخازن هوشمند و مکانیزه زباله شهر محمدیه بازدید کردند.

سرپرست خدمات شهری در حاشیه بازدید از مخازن مکانیزه زباله این چنین عنوان کرد: روزانه بالغ بر 60 تن زباله در شهرمحمدیه و مهرگان تولید و توسط سازمان پسماند شهرداری به سایت پیماند محمد آباد منتقل می شود.

وی ادامه داد: شهرداری محمدیه به منظور سلامت بهداشت و محیط زیست، کاهش آلودگی و آسیب های اجتماعی(سرقت پسماند)اقدام به نصب مخازن مکانیزه زباله کرده است.

روشن عضو و نماینده شورا در کمیسیون توسعه و‌ حفظ و گسترش فضای سبز شهرداری در ادامه این تور بازدید رسانه ای از پارک 11 هکتاری شهر محمدیه این چنین عنوان کرد: ساخت پارک 11 هکتاری شهر محمدیه از سال 1390 شروع و در دوره ششم شورای اسلامی شهر محمدیه با شدت پیگیری و امروز با پیشرفت 95 درصدی همراه است.

وی خاطرنشان کرد: این پارک به سرعت  در حال ساخت است و فضای ورزشی، تجاری و رستوران در داخل این پارک تعبیه شده است.

وی ادامه داد: با توجه به نارضایتی های عمومی مردم، به دنبال ایجاد ناهنجاری های اجتماعی اعم از ورود افراد معتاد متجاهر ورود موتور سیکلت و... به داخل فضای پارک و برهم زدن امنیت و آرامش مردم شهرداری محمدیه اقدام به محصور کردن این پارک و نگهبان 24 ساعته اقدام کرده است.

عضو شورای اسلامی شهر محمدیه در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: زمینی به مساحت 4400 متر از طرف سازمان راه و شهرسازی و توسط سازمان تامین اجتماعی تامین شده است که به زودی یک درمانگاه تخصصی برای شهر مهرگان تاسیس خواهد شد.

روشن در پایان تاکید کرد: بزرگترین ساخت بزرگترین پارکینگ درون شهری استان در مهرگان به اتمام رسیده و به زودی شاهد انتقال پارکینگ محمدیه به مکان جدید خواهیم بود.

در ادامه این تور رسانه ای حسن فرخ؛ رئیس شورای اسلامی شهر محمدیه در حاشیه بازدید از مجتمع تعمیرگاهی شهر محمدیه در جمع خبرنگاران گفت: در جهت جلوگیری از تردد خودروهای سنگین در سطح شهر و کاهش بار ترافیکی، شهرداری محمدیه اقدام به ساخت مجتمع تعمیرگاهی در زمینی به مساحت 40 هزار متر مربع در ورودی شهر کرده است.

فرخ ادامه داد: به جهت رفاه حال مسافران و رانندگان در این مجتمع تعمیرگاهی، 105 واحد تجازی اعم از رستوران، نمازخانه، سرویس بهداشتی و... پیش بینی شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر محمدیه در پایان این تور رسانه ای در جریان بازدید از بوستان بانوان شهر مهرگان گفت: شهرداری محمدیه به جهت رفاه حال بانوان و حضور امن در فضای سبز و تفرجگاه بوستان خانواده شهر مهرگان را ساخته و در دسترس مردم قرار داده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اختصاص ۳۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • تأکید بر ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در حوزه زنان و رسانه
  • کلنگ احداث درمانگاه تخصصی در مهرگان به زمین خواهد خورد
  • اختصاص ۸۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به حوزه راه و مسکن آذربایجان غربی
  • اختصاص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان بختگان
  • ۱۸ هزار میلیارد ریال برای اصلاح مسیل و شبکه آب و فاضلاب شهر ایلام اختصاص یافت
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • اختصاص ۴۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به خراسان‌جنوبی
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام
  • جهانی شدن تنها از طریق قرآن ممکن خواهد بود