Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ محمدعلی عظیمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه امروز /۲۸ مرداد ماه جاری/ در جاده ترانزیت ابهر - تاکستان، اتفاق افتاد و راننده و سرنشین خودروی سواری پراید به علت شدت صدمات و جراحات وارده کشته شدند.

وی اظهار داشت: این حادثه رانندگی به علت انحراف به چپ خودروی سواری پراید اتفاق افتاد و از رانندگان انتظار می رود در جاده های ترانزیت از تخلفات در امر رانندگی به جد اجتناب کنند و با بی توجهی به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، جان خود و دیگران را با خطر مواج نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

عظیمی افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۰ فقره تصادف رانندگی جرحی در جاده های ارتباطی این استان اتفاق افتاد که بر اثر آن ۱۱ نفر مصدوم و به منظور درمان به مراکز درمانی انتقال یافتند.

وی تصریح کرد: با توجه به پیش روی بودن تعطیلی عید غدیر خم، مسیرهای ارتباطی این استان شلوغ و پرجم می شود و در زمان حاضر نیز باند شمالی ۲ آزادراهزنجان - قزوین و زنجان - تبریز، پرتردد است و رانندگان با صبر و حوصله و دقت بیشتری رانندگی کنند.

طی سه ماهه نخست امسال ۳۲۳ تصادف جرحی با ۴۱۷ مصدوم و ۶۵۱ فقره تصادف خسارتی در جاده‌های این استان حادث شد و بر اثر این حوادث ۴۵ نفر نیز کشته شدند که تعداد کشته‌ها در مدت مشابه پارسال ۴۶ نفر بود.

در تیر ماه سالجاری (۹۸) ۲۸ نفر از هموطنان و مدت مشابه پارسال (۹۷) نیز ۳۱ نفر در سطح مسیرهای ارتباطی این استان بر اثر وقوع تصادف های رانندگی جان خود را از دست دادند.  

استان زنجان پنج هزار و ۸۴۰ کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این میزان، ۲۰۰ کیلومتر آزاد راه، ۱۱۳ کیلومتر بزرگراه، ۳۴۲ کیلومتر راه اصلی و ۹۷۴ کیلومتر راه فرعی است.

۸۰۶۸/۶۰۸۵

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلیس راه حوادث رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۳۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) لحظه برخورد عجیب خودروی سواری با چراغ برق در بزرگراه آزادگان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: صداوسیما

tags # اخبار حوادث سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • حادثه رانندگی در محور مرگنلر _ چایپاره
  • عروس زرندی قربانی سانحه رانندگی در شب عروسی
  • یک کشته و پنج مصدوم در تصادف رانندگی در صوفیان
  • ◄ ۲فوتی و ۵ مصدوم در محور قاینات
  • قهرمان مشهور تور دو فرانس از بیمارستان مرخص شد
  • ۲ کشته و پنج مصدوم بر اثر تصادف در خراسان جنوبی
  • ۲ فوتی و ۵ مصدوم در تصادف محور قاینات
  • ۲ کشته و ۵ مصدوم در برخورد رخ به رخ ۲ سمند
  • تصادف ۲ دستگاه سواری در رودان ۶ مصدوم برجای گذاشت
  • (ویدئو) لحظه برخورد عجیب خودروی سواری با چراغ برق در بزرگراه آزادگان