Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@05:07:09 GMT

نمایندگی بنیاد غدیر در آذربایجان‌شرقی افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۲۳۹۲۶

نمایندگی بنیاد غدیر در آذربایجان‌شرقی افتتاح شد

به گزارش ایرنا،  بنیاد بین المللی غدیر در راستای ترویج و توسعه فرهنگ غدیر در جامعه و حمایت از فعالان این عرصه فعالیت می کند.
در مراسم افتتاح ساختمان این بنیاد در تبریز از کتاب «آثارالشیعه» اثر آیت الله سید محمد تقی آل هاشم نیز رونمایی شد.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز در آیین بهره برداری از دفتر نمایندگی بنیاد بین المللی غدیر در استان گفت: 4 واقعه مهم و تاریخی غدیر ، بعثت پیامبر اکرم ( ص ) ، قیام عاشورا و مهدویت در جهان اسلام نباید به فراموشی سپرده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم گفت : عید غدیر ، عید امامت و ولایت است که ازبرترین اعیاد مسلمانان است و به دستور خداوند علی بن ابی طالب به عنوان پرچمدار امت اسلامی منصوب شد تا بعد از پیامبر مردم توسط ایشان رهبری شوند.
وی با بیان اینکه عید غدیر تنها جایگاه مسلمانان و شریعت اسلام است خاطرنشان کرد : باید با بیان اهداف غدیر در جامعه به ویژه برای نسل جوان ، این واقعه مهم تاریخی را که تنها جایگاه زعامت مسلمانان در نظام اسلامی و حاکمیت اسلامی به دست خاتم پیامبران است به جهانیان معرفی کرد .
وی جایگاه و منزلت عید غدیر را در نزد تشیع و اهل بیت عصمت و طهارت( علیهم السلام ) بسیار خاص دانست و تصریح کرد : بیش از پیش باید با واقعه غدیر آشنا شویم و مراسم و برنامه های مختلف مذهبی ، فرهنگی و اجتماعی را در چنین اعیادی برگزار کنیم که این کار باعث ترویج و گسترش فرهنگ علوی و غدیر در جامعه می شود .

518

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنیاد بین المللی غدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۳۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسماعیلی: سکوی دائمی عرضه لباس عفیفانه در میدان هفت تیر افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،  محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و اشاد اسلامی در جلسه شورای فرهنگی عمومی کشور گفت: به زودی در میدان هفت تیر تهران، مجموعه یاس در اختیار کارگروه مد و لباس قرار داده شده و سکوی دائمی عرضه مستقیم لباس عفیفانه راه‌اندازی می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین افزود: در ماه مبارک رمضان، شور و نشاط معنوی در جامعه حاکم بود، بطوریکه در ابتدای امسال برنامه‌ها و پویش‌های قرآنی خوبی در کشور برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

اسماعیلی گفت: جامعه ایرانی خانواده‌محور است و اعتقادات عمومی مردم نه تنها دچار کاهش نشده، بلکه در بسیاری از موارد افزایش هم یافته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افتتاح سامانه تلفنی رایگان مشاوره حقوقی در آذربایجان شرقی
  • ضرورت گسترش بنیاد پویانمایی در وزارت فرهنگ و ارشاد
  • برگزاری راهپیمایی حمایت از غزه و عملیات سپاه در آذربایجان شرقی
  • راهپیمایی حمایت از غزه و عملیات سپاه در آذربایجان شرقی
  • خرداد امسال ۱۲۱ روستا از آب پایدار برخوردار می‌شوند
  • برخورداری ۱۲۱ روستای آذربایجان شرقی از آب پایدار در خردادماه
  • افتتاح ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در دولت سیزدهم
  • رژه یگان‌های نمونه نیرو‌های مسلح در آذربایجان شرقی
  • افتتاح دفتر نمایندگی اتاق مشترک ایران و آلمان در خرمشهر
  • اسماعیلی: سکوی دائمی عرضه لباس عفیفانه در میدان هفت تیر افتتاح می‌شود