Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@00:30:13 GMT

معلولان ورزشکار یزد، مشکل رفت و آمد دارند

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۲۴۰۰۱

معلولان ورزشکار یزد، مشکل رفت و آمد دارند

سیدکاظم حسینی عصر روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به شرایط جسمی خاص جامعه هدف و اینکه به تنهایی نمی‌توانند در برخی از برنامه‌ها شرکت کنند به هزینه بالای رفت و آمد برای حضور مستمر در سالن‌های تمرین و اعزام به رقابت‌ها  اشاره کرد و افزود: باید حامیان مالی  و بخش خصوصی برای توسعه ورزش معلولان و جانبازان همکاری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: استعدادها و علاقه‌مندان زیادی در بین جامعه ورزشکاران این هیات وجود دارد که تعدادی بعلت مشکل رفت و آمد و هزینه‌های آن از ادامه کار خودداری می‌کنند و این مسئله پسندیده استانی برخوردار از واحدهای معدنی و تولیدی بیشمار نیست.

دبیر هیات ورزش جانبازان و معلولا یزد تصریح کرد: اگر حامیان مالی به کمک این  هیات بیایند قطعا شاهد گسترش ورزش این افراد و کسب افتخار در سطح ملی و بین المللی خواهیم بود.

حسینی خاطر نشان کرد: هم اکنون یک سالن اختصاصی ورزشی چند منظوره در مرکز استان در اختیار جانبازان و معلولان  قرار دارد.

وی گفت: اگر در مناطق و شهرستان‌های تابعه نیز سالنی اختصاصی برای جامعه هدف پیش بینی شود بدون شک نیاز است و نقش مهمی در توسعه ورزش دارد.

این فعال ورزشی گفت:  در حال حاضر حدود ۸۰ مربی و داور و همچنین ۷۰۰ ورزشکار جانباز و معلول در استان فعالیت دارند.

حسینی به اهمیت فراهم کردن امکانات و تجهیزات ورزشی خاص جانبازان و معلولان اشاره کرد و همکاری بخش خصوصی با دولت را در تامین آنها مورد تاکید قرار داد.

استان یزد ۴۸ هیات ورزشی دارد.

۷۵۳۶/  ۶۱۹۷

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر بخش خصوصی جامعه جانبازان معلولان یزد قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۴۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش دوچرخه سواری و کوهپیمایی به یاد ورزشکار فقید

به گزارش خبرنگار مهر، اداره ورزش و جوانان شهرستان عجب شیر به همراه هیئت‌های دوچرخه سواری، کوهنوردی و ورزش‌های همگانی همایش منطقه‌ای گسترده ای را ساعت ۶ صبح روز جمعه هفتم اردیبهشت به یاد ورزشکار فقید زنده یاد علیرضا خداشناس برگزار می‌کند.

اداره ورزش و جوانان شهرستان عجب شیر تا فردا چهارشنبه ثبت نام خود از این همایش ورزشی را ادامه خواهد داد. تاکنون استقبال گسترده ای از این همایش شده است که نگاه اهالی ورزش دوچرخه سواری در رشته کوهستان را به خود اختصاص داده است.

زنده یاد علیرضا خداشناس یکی از برجسته‌ترین ورزشکاران استان آذربایجان شرقی بود که آبان ماه سال گذشته در یک سانحه ورزشی جان به جان آفرین تسلیم کرد.

کد خبر 6086861

دیگر خبرها

  • عکس| ستاره سابق تیم ملی دبیرکل فدراسیون شد
  • ستاره سابق تیم ملی رسماً دبیرکل فدراسیون شد
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»
  • مقایسه درآمد پردرآمدترین ورزشکاران حرفه‌ای در هفت رشته‌ی ورزشی (+ اینفوگرافی)
  • پایان ریاست قالیباف نزدیک است؟
  • پیش بینی ریاست یک چهره جدید بر مجلس آینده /پایان ریاست قالیباف نزدیک است؟
  • همایش دوچرخه سواری و کوهپیمایی به یاد ورزشکار فقید
  • هیات‌های ورزشی به حوزه فرهنگ ورود کنند
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است
  • ممکن است چهره جدیدی رئیس مجلس شود/ هیات رئیسه ترکیبی از دو جریان اصولگرا خواهد داشت