Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علیرضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی  سبزوار و جوین گفت: در صورتی که مسئول اجرایی اختیارات کافی برای حل مشکلات بنگاه‌های اقتصادی نداشته باشد، استانداری با همکاری دستگاه‌ها و مکاتبه با وزیر مربوطه موضوع را برای رفع مشکلات پیش روی سرمایه گذاران حل می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
   او تصریح کرد: همه مسئولان خراسان رضوی باید از فرصت سرمایه گذاری بخش خصوصی استفاده کنند.   برگزاری نشست اقتصاد مقاومتی در ۲۸ شهرستان خراسان رضوی
علی رسولیان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی نیز در این نشست گفت: تاکنون نشست اقتصاد مقاومتی در ۲۸ شهرستان این استان برگزار شده که به زودی در دو شهرستان دیگر نیز این نشست برگزار می‌شود.
او تصریح کرد: جلسات اقتصاد مقاومتی در شهر‌های مختلف این استان توانسته برای توسعه منطقه‌ای گام اساسی بردارد و مشکلات سرمایه گذاران را رفع کند و با اجرای "الگوی مثلث توسعه اقتصادی" تاکنون ۷۵۴ تفاهمنامه سرمایه گذاری در این استان امضا شده است .
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: بیش از ۹۲۰ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری در این استان در قالب الگوی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی در حال انجام است و اجرای طرح مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی خراسان رضوی با همراهی تمام ارکان آن و پیگیری مستمر فرمانداران شهرستان‌ها شکل گرفته و ضمن ایجاد تعامل حداکثری و سازنده، بستر امید آفرینی را فراهم کرده است.
رسولیان افزود: حوزه اقتصادی به عنوان بازوی عملیاتی و اجرایی الگوی مثلث توسعه اقتصادی - فرهنگی باید نقش آفرینی اساسی در تمام شهرستان‌های خراسان رضوی ایفا کن،  از این رو باید با یک طرح نو و بهره گیری حداکثری از توان مردم، در مسیر اقتصاد مردمی گام برداشت.   انتهای پیام//م.پ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اقتصاد مقاومتی استانداری اخبار اقتصادی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۴۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقتصاد فرهنگ و هنر یکی از اولویت‌های اصلی وزارت فرهنگ است / هر فعل اقتصادی نیازمند انضمام نگاه فرهنگی است

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: حوزه فرهنگ یکی از اولویت های اصلی اقتصاد فرهنگ و هنر است؛ در همین راستا سند اجرایی با کارنامه دوساله و افق دو سال آینده داریم، در حوزه اقتصاد هم شرایط به همین نحو است.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جمع خبرنگاران گفت: با این باور در این سلسله نشست هایی که طراحی شده، با دوستان اقتصادی گفت و گو می کنیم و در نشست مشترک با وزیر اقتصاد هم همین بحث را داشتیم که چگونه دو حوزه اقتصاد و فرهنگ را به هم نشینی هم افزا برسانیم و چگونه نیازهای متقابل را برطرف کنیم.

وی افزود: امیدوار هستیم به زودی سند مشترک تعامل فرهنگ و اقتصاد را رونمایی کنیم.

اسماعیلی بیان کرد: حوزه فرهنگ یکی از اولویت های اصلی اقتصاد فرهنگ و هنر است؛ در همین راستا سند اجرایی با کارنامه دوساله و افق دو سال آینده داریم، در حوزه اقتصاد هم شرایط به همین نحو است هر فعل اقتصادی و اتفاق عمرانی و صنعتی نیازمند انضمام نگاه فرهنگی است.

دیگر خبرها

  • ریل گذاری مسیرسرمایه‌گذاری بخش خصوصی درآذربایجان غربی
  • مسیر سرمایه‌گذاری بخش خصوصی ریل گذاری می‌شود
  • مسئولان قم، از نگاه جزیره‌ای فاصله بگیرند
  • اقتصاد فرهنگ و هنر یکی از اولویت‌های اصلی وزارت فرهنگ است / هر فعل اقتصادی نیازمند انضمام نگاه فرهنگی است
  • رشد اقتصاد در گرو اعتماد به سرمایه‌گذار بخش خصوصی است
  • جهش تولید با مشارکت مردم زمینه ساز توسعه و پیشرفت اقتصادی کشور است
  • سکوی سوم ثبت فرصت‌های سرمایه گذاری از آن شهرداری‌های خراسان جنوبی
  • شکوفایی اقتصاد روستاهای خدابنده با ایجاد خانه های بوم گردی
  • جهش تولید به امیدآفرینی نیاز دارد
  • سال سخت اقتصادی در راه است؟ / کرباسیان: سیاسیون یک مقدار کوتاه بیایند و بگذارند اقتصادیون کشور را بگردانند