Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24- یک مقام مسوول در وزارت اطلاعات گفت: پس از ضربات موثر سربازان گمنام امام زمان (عج) در عرصه های اطلاعاتی و مقابله هوشمندانه در جنگ پیچیده اقتصادی با دشمن، برخی عناصر غافل ، فضاسازی ناجوانمردانه‌ای علیه وزارت اطلاعات و نیروهای خدوم آن ترتیب داده‌اند.

 این مقام مسوول با اشاره به اظهارات علیرضا زاکانی در برنامه زنده سیما خاطرنشان کرد: این اظهارات خلاف واقع در حالی مطرح می‌شود که، وزارت اطلاعات در رسیدگی به پرونده های مفاسد اقتصادی به هیچ وجه گزینشی عمل نکرده و اقدامات موافق و موثر این وزارتخانه در برخورد بدون ملاحظه با مفسدان اقتصادی موید آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: هیچ تفاوتی میان دیدگاه مدیران، بخش های مختلف و بدنه وزارت اطلاعات به عنوان سربازان گمنام امام زمان(عج) وجود نداشته و تمامی کارکنان این پایگاه عظیم مبارزه و جهاددر جناح انقلاب و عدالت خواهی مورد نظر مقام معظم رهبری در حال انجام وظیفه هستند.

وی مدعی شد: برخلاف ادعای مطرح شده در این برنامه زنده، جلسه مورد اشاره (در سال 1395) به درخواست آقای زاکانی تشکیل شده بود و ایشان به بهانه ارائه اطلاعات در مورد تخلفات اقتصادی در حوزه پتروشیمی، دنبال دفاع و حمایت از یک متخلف در حال تعقیب در یکی از پرونده های مفاسد اقتصادی دارای اقدامات مجرمانه(اخاذی و ارتشاء) بوده است.

این مقام مسوول در وزارت اطلاعات در پایان گفت: پخش اظهارات فرد مذکور از برنامه زنده سیما مصداق نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی بوده که حق پیگیری قانونی برای صیانت از حقوق معنوی این وزارتخانه و کارکنان ارزشی و جهادی آن محفوظ است.

ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: علیرضا زاکانی احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۴۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعات حساس در سیستم‌های اسرائیل هک شد

یک رسانه اسرائیلی خبر داد هکرها توانسته‌اند به نهادهای مهم اسرائیلی نفوذ کنند و داده‌هایی حساس به‌دست آورند.

به گزارش فارس به نقل از هاآرتص، ظهر امروز (سه‌شنبه) این گروه هزاران سند منتشر کرده و گفته بعد از نفوذ به وزارت جنگ اسرائیل به آن‌ها دست یافته است.

براساس این گزارش، این هکر‌ها همچنین توانسته‌اند به سامانه‌های مرتبط با وزارت دادگستری رژیم اسرائیل و تأسیسات پژوهش‌های هسته‌ای در نیروگاه دیمونا نفوذ کنند.

روزنامه اسرائیلی «اسرائیل هیوم»، روز چهارشنبه، هفته گذشته خبر داده بود که هکر‌ها به وزارت جنگ اسرائیل نفوذ کرده‌اند و اطلاعات حساسی به دست آورده‌اند.

این رسانه اسرائیلی گزارش داده بود که برخی اسناد مربوط به قرارداد‌های وزارت جنگ اسرائیل بوده و اطلاعات مذکور در برخی صفحات به ازای ۵۰ رمزارز بیتکوین برای فروش قرار داده شده بودند.

هکر‌ها همچنین گفته بودند اطلاعات بسیاری به دست آورده‌اند و خواستار آزادی ۵۰۰ اسیر فلسطینی هستند.

دیگر خبرها

  • حمله موشکی به اصفهان؟ ؛ واکنش رسمی یک مقام سازمان فضایی کشور
  • واکنش زارع پور به خبر خرید سهام دیجی کالا توسط همراه اول
  • واکنش وزیر ارتباطات به تولید گوشی نوکیا در ایران/ زارع‌پور: ماهواره‌های متعددی آماده پرتاب داریم
  • اعضای شورای شهر تهران معترض به توهین‌های باند زاکانی
  • اظهارات تکمیلی پلیس پایتخت در خصوص فوت یک اراذل سابقه‌دار +فیلم
  • اطلاعات حساس در سیستم‌های اسرائیل هک شد
  • واکنش شورا به توهین یک مدیر زاکانی /خط قرمز ما ادب است
  • وعده صادق به الگوی مبارزه با ظلم و استکبار تبدیل شد
  • واکنش محسن هاشمی به جنجال کاظم صدیقی، پناهیان و زاکانی
  • واکنش صهیونیست‌ها به اظهارات علی کریمی درباره پاسخ ایران به اسرائیل