Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد هادی حیدرزاده مشاور محیط زیست شهرداری تهران درباره انتشار فیلم کشتار سگ‌های ولگرد با استفاده از آمپول اسید توضیحاتی داد.

او با بیان اینکه این فیلم مربوط به سال ۹۶ است، افزود: در تصاویر منتشر شده مشاهده می‌شود که پیمانکار ساماندهی سگ‌های بدون صاحب در انجام مرگ با ترحم تخلفاتی داشته است، بر همین اساس از ادامه فعالیت این پیمانکار جلوگیری و برخورد لازم با مسببان آن انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشاور محیط زیست شهرداری تهران با تأکید بر اینکه انجام مرگ با ترحم دارای اصول و دستورالعمل است، ادامه داد: مرگ با ترحم اقدامی است قانونی که برای سگ‌های بیمار (هار) در سراسر دنیا انجام می‌شود، اما نکته قابل تأمل در این فیلم، اقدام خارج از دستورالعمل مأموران بود.

حیدرزاده تصریح کرد: زمانی که سگ‌های ولگرد زنده‌گیری می‌شوند، دو اقدام روی آن‌ها انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: توضیحات شهرداری تهران در مورد کشتار سگ‌ها با آمپول اسید

مشاور محیط زیست شهرداری تهران در توضیح دو اقدام مدیریت شهری پس از زنده‌گیری سگ‌ها گفت: اگر سگ‌ها از نژاد خوبی باشند، پس از عقیم سازی دوباره در محیط رها می‌شوند و در اقدام دوم اگر سگ‌ها دارای بیماری خاصی مانند هاری باشند، طبق دستورالعمل مانند سایر کشور‌ها به روش مرگ با ترحم از بین می‌روند.

حیدر زاده با تأکید بر اینکه عقیم سازی و مرگ با ترحم جزء دستور وزارت کشور بوده است، تصریح کرد: انجام عمل مرگ با ترحم خلاف قانون نیست، اما همان طور که در فیلم منتشر شده مشاهده می‌شود، شکل برخورد پیمانکار در زمان انجام این کار، خلاف قوانین و دستورالعمل ارائه شده بود که با آن برخورد لازم صورت گرفت.

انتهای پیام/

توضیحات شهرداری تهران درباره اقدام خلاف قانون پیمانکار در کشتن سگ‌های ولگرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اجتماعی اخبار شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۴۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پله‌های برقی تهران بالاخره نونوار می‌شود

شهردار تهران گفت: سال گذشته تعداد ۶۰ دستگاه پله برقی خریداری شد و از این ماه نصب این پله برقی‌ها آغاز شده است و تا سه ماه آینده نصب آن‌ها به اتمام خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علیرضا زاکانی امروز _ چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین_ در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: برنامه‌ای برای واردات پله برقی از چین وجود ندارد و درواقع پله برقی تولید می‌شود.

وی افزود: سال گذشته تعداد ۶۰ دستگاه پله برقی خریداری شد و از این ماه نصب این پله برقی‌ها آغاز شده است و تا سه ماه آینده نصب آن‌ها به اتمام خواهد رسید.

شهردار تهرانه با اشاره به نصب دوربین روی لباس حریم‌بان و شهربان، خاطرنشان کرد این اقدام در راستای سامان یافتگی و ایجاد شرایط مناسب صورت گرفته است تا دستگاه‌های مسئول بتوانند نظارت بهتری داشته باشند.

زاکانی در خصوص موضع شهرداری در انتخابات مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: موضع شهرداری در انتخابات پشتیبانی است، در دوره اول براساس ظرفیت‌ها و توان پشتیبانی کردیم و در دوره دوم این وظیفه را داریم.

وی با اشاره به واردات واگن‌های مترو و اختلافات میان شهرداری و وزارت کشور، تصریح کرد: کارفرمای واردات واگن‌های مترو وزارت کشور است که ۱۰۷۱ دستگاه در دو قرارداد برای واردات انجام شد، اما اختلاف نظرها در مورد تأیید بسته ورودی از چین بود و اختلاف نظری در این باره وجود ندارد.

شهردار تهران گفت: به این قرارداد باید ظرف ۱۰ روز پاسخ داده می‌شد، اما طول کشید و مورد اعتراض مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران قرار گرفت، به هر حال این کار انجام شد.

زاکانی با اشاره به زمان واردات واگن‌ها عنوان کرد: امسال واردات واگن‌ها انجام می‌شود و طی ۴ سال واردات به اتمام می‌رسد.

کد خبر 745440

دیگر خبرها

  • تعویض یونیت پل‌های عابر مکانیزه پایتخت
  • پله‌های برقی تهران بالاخره نونوار می‌شود
  • رییس مرکز پژوهش های مجلس: واگذاری پرسپولیس و استقلال به بانک ها، خلاف قانون و منویات رهبری است
  • رئیس مرکز پژوهش های مجلس: واگذاری پرسپولیس و استقلال به بانک ها خلاف قانون است
  • واگذاری پرسپولیس واستقلال به بانک ها،خلاف قانون ومنویات رهبری است
  • واگذاری پرسپولیس و استقلال به بانک‌ها خلاف قانون است
  • واگذاری پرسپولیس و استقلال به بانک‌ها، خلاف قانون و منویات رهبری است
  • انتقاد عضو شورای شهر از عدم ساخت ورزشگاه‌های جدید در پایتخت
  • چه کسی پاکبان را به قتلگاه فرستاد؟
  • تونل شهید متوسلیان در مدت ۵ سال ساخته می‌شود