Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، ایرانیان و همینطور شیعیان سرتاسر جهان روز عید غدیر خم را جشن گرفته و تلاش می کنند در این روز زندگی خود را در مسیر حق و حقیقت قرار دهند و همیشه به آن متعهد باشند.

 

 

 

بیشتر بخوانید: برای اطعام عید غدیر برنامه‌ریزی کرده‌اید؟/ نذری محبتی که فراموش شده است

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انتهای پیام/   یک روز خاص برای عاشقان خاص + فیلم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عید غدیر مجله خبری دانلود فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۴۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شنبه روز مهم برای مورایس و نیازمند

به گزارش "ورزش‌سه"، پیام نیازمند در مصاف با گل‌گهر و در جریان پیروزی 2 بر صفر مقابل سرمه‌ای پوشان سیرجانی با مصدومیت از ناحیه پا مواجه شد و در پایان نیمه اول جای خود را به نیما میرزازاد داد.
نیازمند به همین دلیل شانس حضور در اردوی فروردین ماه تیم ملی را که به احتمال فراوان شانس حضور در ترکیب اصلی داشت را هم از دست داد و به مداوا زیر نظر پزشکان مشغول شد.
با این حال و با گذشت نزدیک به دو هفته از مصاف طلایی پوشان اصفهانی مقابل گل‌گهر هنوز وضعیت نهایی پیام نیازمند سنگربان ملی پوش سپاهان برای دیدار سرنوشت ساز برابر تراکتور در تبریز مشخص نشده است.

نیازمند این روزها با لباس ورزشی در تمرینات حاضر می‌شود ولی در کار گروهی غایب است.

نیازمند مقابل گل‌گهر دچار ضرب‌دیدگی از ناحیه روی پا شد و همچنان نمی‌تواند در تمرینات گروهی سپاهان حضور داشته باشد.

در همین راستا قرار است نیازمند روز شنبه آزمایش MRI بدهد تا پزشکان درباره وضعیت مصدومیت او و حضورش در مصاف با تراکتور نظر نهایی و قطعی را بدهند.

سپاهان روز پانزدهم فروردین ماه در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف شاگردان پاکو خمس می‌رود و غیبت پیام نیازمند در این مسابقه مهم اصلا خبر خوشی برای مورایس و سپاهانی‌ها به شمار نمی‌رود و آنها این سنگربان ملی‌پوش شرایط بازی در این مسابقه تعیین کننده فصل را پیدا کند.

دیگر خبرها

  • از مذاکرات بانکی ایران و روسیه چه خبر؟
  • مشکلات سامانه ثبت نام وام ازدواج
  • اسکان ۴۳ هزار مسافر نوروزی در بوستان غدیر مشهد
  • شنبه روز مهم برای مورایس و نیازمند
  • گشت پلیس اصفهان دستبند طلای یک میلیاردی را به صاحب آن بازگرداند
  • برگزاری محفل انس با قرآن در پارک غدیر یزد
  • پیام تسلیت استاندار ایلام در پی درگذشت مادر ۲ شهید والامقام
  • اختلال در عملکرد پیام رسان بله برطرف شد
  • اسکان بیش از ۴۰ هزار زائر در بوستان غدیر مشهد
  • برپایی افطاری خیابانی به مناسبت ولادت کریم اهلبیت در پارک ساحلی غدیر بندرعباس+عکس