Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-28@11:54:14 GMT

واکنش یک مقام مسوول به اظهارات جنجالی زاکانی

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۲۴۲۴۱

واکنش یک مقام مسوول به اظهارات جنجالی زاکانی

خبرگزاری ایسنا: یک مقام مسوول در وزارت اطلاعات گفت: پس از ضربات موثر سربازان گمنام امام زمان (عج) در عرصه های اطلاعاتی و مقابله هوشمندانه در جنگ پیچیده اقتصادی با دشمن، برخی عناصر غافل ، فضاسازی ناجوانمردانه‌ای علیه وزارت اطلاعات و نیروهای خدوم آن ترتیب داده‌اند.

این مقام مسوول با اشاره به اظهارات علیرضا زاکانی در برنامه زنده سیما خاطرنشان کرد: این اظهارات خلاف واقع در حالی مطرح می‌شود که، وزارت اطلاعات در رسیدگی به پرونده های مفاسد اقتصادی به هیچ وجه گزینشی عمل نکرده و اقدامات موافق و موثر این وزارتخانه در برخورد بدون ملاحظه با مفسدان اقتصادی موید آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: هیچ تفاوتی میان دیدگاه مدیران، بخش های مختلف و بدنه وزارت اطلاعات به عنوان سربازان گمنام امام زمان(عج) وجود نداشته و تمامی کارکنان این پایگاه عظیم مبارزه و جهاددر جناح انقلاب و عدالت خواهی مورد نظر مقام معظم رهبری در حال انجام وظیفه هستند.

وی مدعی شد: برخلاف ادعای مطرح شده در این برنامه زنده، جلسه مورد اشاره (در سال 1395) به درخواست آقای زاکانی تشکیل شده بود و ایشان به بهانه ارائه اطلاعات در مورد تخلفات اقتصادی در حوزه پتروشیمی، دنبال دفاع و حمایت از یک متخلف در حال تعقیب در یکی از پرونده های مفاسد اقتصادی دارای اقدامات مجرمانه(اخاذی و ارتشاء) بوده است.

این مقام مسوول در وزارت اطلاعات در پایان گفت: پخش اظهارات فرد مذکور از برنامه زنده سیما مصداق نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی بوده که حق پیگیری قانونی برای صیانت از حقوق معنوی این وزارتخانه و کارکنان ارزشی و جهادی آن محفوظ است.

اخبار داغ ویدئوی چالش بطری هنرپیشه معروف ساختگی از کار درآمد! +فیلم فیلم: توضیح کارگردان «گاندو» درباره سکانس حاشیه‌‌ساز هواپیما فیلم: چالش باز کردن درب بطری به صداوسیما رسید! فیلم: خودرو گرانقیمت منشا به آتش کشیده شد! فیلم: علی ضیا روی آنتن زنده ادای احمدی‌نژاد را در آورد غارت بار تریلی توسط مردم بی فرهنگ! + فیلم

منبع: فردا

کلیدواژه: وزارت اطلاعات اظهارات زاکانی جنگ پیچیده اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۴۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش کاخ سفید به قطعنامه شورای امنیت / الزام‌آور نیست!

به گزارش صدای ایران، یک مقام کاخ سفید در اظهاراتی گفت که قطعنامه شورای امنیت برای ایجاد آتش‌بس در غزه الزام‌آور نیست.

این مقام در گفت‌وگو با شبکه العربیه درمورد گزارش‌های منتشر شده درمورد تعرض صهیونیست‌ها به زنان فلسطینی گفت که این گزارشات نگران‌کننده است.

شورای امنیت سازمان ملل روز دوشنبه پیش‌نویس قطعنامه‌ای را که خواستار «آتش‌بس فوری در غزه در طول ماه رمضان، آزادی فوری و بی‌قیدوشرط تمام گروگان‌ها و تضمین دسترسی بشردوستانه» می‌شود، تصویب کرد.

۱۴ کشور به این قطعنامه رأی مثبت دادند و آمریکا هم برخلاف دفعات پیشین، آن را وتو نکرد و رأی ممتنع داد.

دیگر خبرها

  • واکنش زاکانی به تغییرات در پارک قیطریه: حتما مسجد می‌سازیم،‌ خوب هم می‌سازیم! +تصویر
  • واکنش زاکانی به تغییرات در پارک قیطریه: حتما در پارک‌ها مسجد می‌سازیم،‌ خوب هم می‌سازیم! +تصویر
  • فیلم اظهـارات جنجالی یک زن؛ فرزند نذر ظهـور امام زمان در طرح «نو سربـاز»!
  • (ویدئو) صحبت‌های عجیب و غریب زاکانی بر روی آنتن زنده
  • واکنش‌های ادامه دار به اظهارات علی مطهری درباره عید نوروز
  • نخستین واکنش به تخفیف روزانه هزار میلیاردی به چین
  • واکنش وزیر رئیسی به اظهارات فلاحت پیشه درباره تخفیف هزار میلیاردی در فروش نفت به چین
  • مسکو: رئیس اطلاعات نظامی اوکراین یک هدف مشروع برای ارتش روسیه است
  • واکنش کاخ سفید به قطعنامه شورای امنیت / الزام‌آور نیست!
  • عکس| واکنش سپاهان به مصاحبه جنجالی رویانیان با خبرآنلاین