Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-16@19:40:03 GMT

فروش موفقیت‌آمیز بنز در چین

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۲۴۲۷۱

خرداد؛میزان فروش مرسدس بنز در بازار چین از بزرگترین رقبای خود همچون آئودی و بی. ام. و بیشتر گزارش و اعلام شده به گونه‌ای که یک رشد ۱۳ درصدی را در ژوئیه ۲۰۱۹ میلادی تجربه کرده است.

به گزارش خرداد، دایملر آلمان، شرکت مادر مرسدس بنز، که بدون شک یکی از بزرگترین خودروسازان در جهان به شمار می‌رود، سهم قابل توجهی از بازارهای جهانی را به خود اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس گزارشی که در وب سایت europe.autonews آمده است، مرسدس بنز در ژوئیه  سال جاری میلادی توانسته است یک رشد و افزایش ۱۳ درصدی را در میزان فروش خود در بازار چین تجربه کند و از سایر رقبای قدرتمند خود همچون آئودی و بی. ام. و سبقت بگیرد.

ماه گذشته، مرسدس بنز ۵۹ هزار و ۴۳۵ دستگاه خودرو در بازار چین عرضه کرد که میزان فروش و عرضه خودروهای برند دایملر را در این کشور به ۴۰۴ هزار و ۹۲ دستگاه می‌رساند.

این در حالیست که فروش و عرضه خودروهای برند بی. ام. و در ژوئیه ۲۰۱۹ با ۱۶ درصد رشد و افزایش نسبت به مدت مشابه سال گذشته، به ۵۱ هزار و ۳۷۷ دستگاه رسیده بوده است.

گروه صنعتی فولکس‌واگن که هنوز فروش آئودی را اعلام و منتشر نکرده است، همچنان سعی دارد عنوان بزرگترین و لوکس‌ترین برند خودروی چین در ۲۰۱۸ را حفظ کرده و به خود اختصاص دهد.  

بر اساس گزارش‌های منتشر شده از سوی جوینت ونچر فاو – فولکس‌واگن، آمار فروش خودروهای آئودی ساخته شده در چین با ۱.۶ درصد افزایش به ۵۶ هزار و ۲۳۳ دستگاه در ماه گذشته رسیده است این در حالیست که میزان فروش شرکت آئودی در ژوئیه ۲۰۱۹ با ۲۷ درصد رشد مواجه بوده و توانسته است ۳۶۸ هزار و ۹۴ دستگاه را به فروش برساند.

علاوه بر این سه برند آلمانی، شرکت‌ها و برندهای خارجی دیگری همچون کادیلاک، ولوو و لکسوس نیز در بازار چین آمار فروش رو به رشد و موفقیت‌آمیزی را برای خود به ثبت رسانده‌اند. برچسب ها: فروش بنز ، چین

منبع: خرداد

کلیدواژه: فروش بنز چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۴۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوضاع این خودروساز خوب نیست

در ۳ ماهه گذشته، پولستار حدود ۷۲۰۰ دستگاه خودرو تحویل داد که ۴۰ درصد کاهش نسبت به ۳ ماهه اول سال گذشته داشته است؛ یعنی شرکت، ۱۲هزار و ۷۶دستگاه را به‌فروش رسانده است.

به گزارش همشهری‌آنلاین، پولستار معتقد است بخشی از دلیل کاهش تقاضای کلی برای خودرو‌های الکتریکی در سراسر جهان است؛ اگرچه ارقام نشان می‌دهد که بازار به طور کلی رشد کرده است.

پولستار۳

با این حال، توماس اینگنلات، مدیرعامل شرکت معتقد است که وضعیت فروش آن‌ها تا پایان سال جاری با کمک شاسی‌بلند‌های پولستار۳ و ۴ بهبود خواهد یافت.

پولستار۴

او گفت که بررسی‌های مثبت رسانه‌ها، خریداران بیشتری را جذب می‌کند؛ به‌ویژه پس از راه‌اندازی این دو مدل در بازار‌های بیشتر.

پولستار۳ در آستانه شروع عرضه جهانی خود است، درحالی که پولستار۴ برای ماه اوت در اروپا، استرالیا و احتمالا ایالات متحده برنامه‌ریزی شده است. هدف اصلی این شرکت ۱۵۵هزار تا ۱۶۵هزار دستگاه فروش در سال۲۰۲۵ است.

دیگر خبرها

  • پاسخ تنبیهی ایران به اسرائیل موفقیت‌آمیز و حاکی از توانمندی بود
  • ناصر هادیان: اسرائیل در حمله به کنسولگری ما کنوانسیون‌های بین‌المللی را نقض کرد/ با فرستادن پهپاد و موشک نشان دادیم هم توان و هم اراده پاسخگویی داریم/ این عملیات به لحاظ استراتژیک موفقیت‌آمیز بوده است
  • روش‌های ارتباطی موثر در فروش: کلیدی برای موفقیت تجارت
  • اپل دیگر بزرگترین سازنده گوشی جهان نیست
  • انجام موفقیت‌آمیز ۲ هزار و ۲۰۰ کیلومتر توپکرانی در نفت و گاز گچساران
  • کاهش ۱۰ درصدی فروش آیفون
  • راه اندازی ایستگاه شادی در ماهدشت به پاس قدردانی از عملیات موفقیت‌آمیز وعده صادق + فیلم
  • اوضاع این خودروساز خوب نیست
  • لحظه عبور موفقیت آمیز موشک‌های بالستیک‌ ایرانی از سامانه‌ پدافندی اسرائیل + فیلم
  • خارج کردن دندان از ریه بیمار در بیمارستان کوثر سنندج