Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام نیوز، روزنامه الکترونیکی "رأی الیوم" که از لندن به‌روزرسانی می‌شود، نحوه تعامل رژیم‌های عربی با جمهوری اسلامی ایران را به باد انتقاد گرفت.

 

این منبع نوشت: «متأسفانه رژیم‌های عربی که با ایران دشمنی می‌کنند، برای عادی‌سازی روابطشان با اسرائیل در صف خیانت به فلسطین ـ که مسأله سرنوشت‌ساز جهان عرب می‌باشد ـ ایستاده‌اند تا رضایت امریکا را جلب کرده و بقای خود در قدرت را طولانی‌تر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

 

رأی الیوم با اشاره به عقب‌نشینی تدریجی اماراتی‌ها از مواضع ضدایرانی‌شان در پی تحولات اخیر یمن و خلیج فارس، افزود: «دولت‌های عربی تغییر موضع امارات در قبال ایران را به‌گونه‌ای جلوه می‌دهند که انگار نزدیکی به ایران جنایتی زشت‌تر از عادی‌سازی رابطه با رژیم صهیونیستی است!»

 

این روزنامه خاطرنشان می‌کند: «عین جهالت است که برای خرسند کردن امریکا، با ایران دشمنی کنیم. ترمیم پل ارتباطی و نزدیک شدن به ایران، پایانی خواهد بود بر تمامی توهمات اعراب.»

 

 

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: رأی الیوم اعراب توهم خیانت اسرائیل جهان عرب ایران فلسطین امریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۴۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست تحلیل ریشه های دشمنی امویان با حضرت حمزه(س) برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، نشست تحلیل تاریخی ریشه‌های دشمنی امویان با حضرت حمزه (سلام‌الله‌علیه) از سوی معاونت پژوهش مجتمع آموزش عالی تاریخ، سیره و تمدن اسلامی جامعه المصطفی با همکاری گروه علمی تاریخ اسلام و انجمن علمی دانش پژوهشی تاریخ اسلام به مناسبت سالروز شهادت حضرت حمزه (سلام‌الله‌علیه) برگزار می‌شود.

حجت الاسلام علی اکبر عالمیان ارائه دهنده و حجت الاسلام حسن احمدیان دلاویز مدیر این کرسی هستند. حجت الاسلام محمدقاسم احمدی و حجت الاسلام سیدعلی غضنفری از ناقدان این نشست خواهند بود.

نشست تحلیل تاریخی ریشه‌های دشمنی امویان با حضرت حمزه (سلام‌الله‌علیه) چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۰ الی ۱۲ به نشانی قم، میدان جهاد، مجتمع جامع امام خمینی (ره)، سالن شهید عارف الحسینی (ره) برگزار شده و علاقه مندان نیز می‌توانند از طریق لینک پخش آنلاین: https://vc.miu.ac.ir/tarikh آن را مشاهده کنند.

کد خبر 6086515 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • اردن خود را متعهد به تأمین امنیت رژیم صهیونیستی می‌داند
  • اسرائیل؛ اسم رمز سکوت تاریخی اعراب!
  • حمله موشکی ایران معادلات آمریکا و غرب را تغییر داد
  • مهمترین دستاورد طوفان الاقصی توقف عادی سازی روابط کشور‌ها با اسرائیل است
  • توقف عادی سازی روابط کشور‌ها با اسرائیل، مهمترین دستاورد طوفان الاقصی
  • نشست تحلیل ریشه های دشمنی امویان با حضرت حمزه(س) برگزار می شود
  • پیام عملیات «وعده صادق» از نگاه روزنامه مصری: «پا روی خطوط قرمز ایران نگذارید»
  • هشدار روزنامه جمهوری اسلامی درباره اختلاف میان ایران و کشور‌های عربی
  • هماهنگی کامل دستگاه‌های نظامی و دیپلماتیک چگونه باعث پیروزی ایران شد؟
  • پس از تنبیه رژیم صهیونیستی حالا وقت احیای برجام است! / اصلاح‌طلبان برای دور دوم انتخابات چه برنامه‌ای دارند؟