Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران، حسین انتظامی در حساب توییتری خود نوشت:

شفافیت خدمت بزرگی به ایفای نقش ‎دیده‌بانی رسانه‌هاست. برخی مدیران با شفاف سازی مخالفند چون آن را خودزنی می‌پندارند اما از آثار مبارک دیده‌بانی رسانه‌ها (کاهش هزینه‌های نظارت، رفع ایرادات و نشاط و کارآمدی رسانه) غافلند.

 

انتهای پیام .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر حسین انتظامی قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۴۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای کارزار رسانه‌ای پیشگیری از اعتیاد در استان مرکزی

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی از اجرای کارزار رسانه‌ای پیشگیری از اعتیاد در استان مرکزی خبر داد. - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، محمود حسین‌آبادی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به شروع کارزار رسانه‌ای پیشگیری از اعتیاد در استان مرکزی اظهار داشت: اعتیاد به عنوان بیشترین آسیبی است که فرزندان و جامعه ما با آن درگیر هستند که به علت عدم آموزش و آگاهی والدین است. در این راستا کارزار رسانه‌ای پیشگیری از اعتیاد به مدت 10 روز با هدف حساس سازی والدین تنها با این جمله که آیا میدانی الان فرزندت کجاست؟، آغاز شده است.  

وی افزود: هدف این کارزار پیشگیری اولیه از مصرف مواد اعتیادآور و اطلاع‌رسانی ویژه به گروه مخاطب والدین در خصوص توجه به فرزندان و افزایش دانش والدین در زمینه پیشگیری از اعتیاد است که تأکید این کارزار بیشتر بر آگاهی؛ همراه با آموزش است به طوری که شعار این کارزار «والد آگاه، فرزند ایمن» است. 

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی بیان کرد: این طرح در تمامی مراکز تحت پوشش سازمان بهزیستی (مراکز مثبت زندگی، مراکز مشاوره، ترک اعتیاد، اماکن عمومی، مراکز بهداشتی و درمانی، بانک‌ها، دفترخانه‌ها، ادارات استان و غیره عملیاتی می‌شود تا موضوع مشاوره و پیشگیری در سطح جامعه به ویژه در بین خانواده‌ها به یک گفتمان تبدیل شود و از این طریق گام‌های مؤثری در زمینه پیشگیری از اعتیاد برداشته شود. 

حسین آبادی، حساس‌سازی؛ آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی را راهبردهای مهم در اجرای این کارزار دانست و گفت: ایجاد عزت نفس در فرزندان، گسترش فضای همدلی در خانواده، آگاهی خانواده‌ها از رفت و آمد فرزندان و آموزش مهارت نه گفتن از عوامل پیشگیرانه روی آوردن نوجوانان به اعتیاد است. بنابراین شیوه تعامل خانواده‌ها با فرزندان جهت پیشگیری از روی‌آوردن آنان به انواع مواد مخدر و آسیب‌های اجتماعی بسیار مؤثر است. 

وی خاطرنشان کرد: در این مدت با نصب بنر، آموزش، ساخت موشن و پخش در فضای مجازی در سطح شهر و وسایل حمل و نقل عمومی، مدارس، بانک‌ها، ادرات، منطقه‌های گردشگری، فروشگاه‌های بزرگ و غیره سعی شد مردم را نسبت به این امر آگاه کرده و در این مدت تنها با این جمله که آیا میدانی الان فرزندت کجاست؟ روبه رو شوند و در خود احساس نیاز نسبت به آموزش داشته و بداند برای والدگری باید یک والد آموزش دیده باشند تا بتوانند از فرزندان خود مراقبت کنند. 

انتهای پیام/711/

دیگر خبرها

  • منادی شفاف سازی در تولیت
  • خبر رسانه سپاه از موج برخورد با دلالان فوتبال
  • دادگاه های برخط گامی برای شفاف سازی است
  • (اینفوگرافیک) ۱۰ خودزنی رژیم صهیونیستی
  • رسانه‌ها در ارتباط با مردم و فرهنگ‌سازی نقش مهمی دارند
  • عکس| مالک جدید پرسپولیس ابهاماتش را شفاف سازی کرد
  • تولیدات صداوسیما را از شبکه‌های اجتماعی می‌بینند نه تلویزیون/ یک‌ونیم میلیارد بازدید نشان از عدم موفقیت تلویزوین است، نه موفقیت!
  • اجرای کارزار رسانه‌ای پیشگیری از اعتیاد در استان مرکزی
  • هم‌اندیشی مدیران هیأت‌های رزمندگان اسلام در مشهد مقدس
  • شفاف سازی در خریدهای شهرداری تهران | فروزنده: ۳۵۰۰ میلیارد خریدهای ما از طریق بورس کالا انجام می‌شود