Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-16@05:18:32 GMT

هیئت مدیره خانه سینما تا سال آینده ابقا شدند

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۲۴۳۰۳

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، بعد از ظهر امروز دوشنبه ۲۸ مرداد ماه، مجمع عمومی خانه سینما با دستور جلسه رأی‌گیری برای انتخاب هیئت مدیره جدید خانه سینما برگزار شد.

در این مجمع و با توجه به اینکه تنها ۲۲ صنف سینمایی توانسته بودند ثبت وزارت کار شوند و حضور داشتند، با رای گیری از نمایندگان صنوف حاضر، تصمیم بر این گرفته شد که هیئت مدیره فعلی تا اردیبهشت ماه سال ۹۹ ابقا شوند تا دیگر صنوف سینمایی نیز بتوانند در وزارت کار ثبت شده و در مجمع عمومی سال بعد خانه سینما برای رأی‌گیری هیئت مدیره دوره پانزدهم شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کامران ملکی، مرتضی رزاق کریمی، ابراهیم حقیقی، سید علی قائم مقامی، همایون اسعدیان، روانبخش صادقی، سعید عقیقی و مصطفی احمدی اعضای چهاردهمین دوره هیئت مدیره خانه سینما هستند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۴۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کناره‌گیری مهره پرنفوذ از هیات مدیره استقلال!

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، ۱۶دی سال ۱۴۰۲ اعلام شد که علی آقامحمدی عضو جدید هیئت مدیره استقلال به جای علی خانی انتخاب شده است. از تاریخ اعلام شده تا امروز آقامحمدی حتی در یک جلسه هیئت مدیره باشگاه شرکت نکرده و البته از سوی مراجع رسمی هم هیچ خبری مبنی بر اینکه آیا او قرار است به عنوان عضو هیئت مدیره باقی بماند یا خیر اطلاع رسانی نشد، اما با این وجود وی در هیچ یک از تصمیمات مهم باشگاه استقلال حضور نداشت.

بیشتر بخوانید: واکنش جالب مدیرعامل پرسپولیس به بیانیه استقلال

این روزها که اختلافات بین نکونام و خطیر عمیق‌تر شده و حتی کار به مصاحبه‌های بازیکنان کشیده شده تصور می‌شد که هیئت مدیره استقلال و شخص علی آقامحمدی به عنوان فردی کارکشته به این مسائل ورود کند، اما طبق آخرین پیگیری‌ها، وی از هیات مدیره استقلال کناره گیری و تلویحا عدم تمایل خود را برای حضور در چنین فضایی اعلام کرده است.

غیبت وی در نشست‌های هیات مدیره، عدم امضای صورت جلسه‌های مهم باشگاه و ... نشان می‌دهد که آقا محمدی تمایلی برای همکاری و حضور در هیات مدیره استقلال ندارد و به همین علت اعلام کرده تصمیم ندارد در باشگاه استقلال فعالیت کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1226977 برچسب‌ها استقلال تهران

دیگر خبرها

  • بیانیه نویس‌ها ۲ تا ۴ میلیارد جریمه می‌شوند
  • دبیر جشن مدیران تولید سینما معرفی شد
  • پیشرفت خیره‌کننده پروژه بنزین‌سازی پالایشگاه تهران
  • علی قائم مقامی دبیر بیستمین جشن مدیران تولید سینما شد
  • علی قائم‌مقامی دبیر بیستمین جشن مدیران تولید سینما شد
  • برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت رئیسه هیات ورزش دانش آموزی استان قم
  • پرسش محمدحسین فرحبخش از مدیرعامل خانه سینما
  • کناره‌گیری آقامحمدی از هیئت مدیره باشگاه استقلال
  • کناره‌گیری مهره پرنفوذ از هیات مدیره استقلال!
  • استراحت در خانه و گذران وقت، خارج از منزل