Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

ایرج خلیل رشیدی اظهار کرد: در پی تماس های مردمی و اطلاع رسانی در خصوص آتش سوزی در ساختمان بانک کشاورزی شعبه مرکزی بندر مرزی آستارا، اکیپ های آتش نشانی رأس ساعت 15 و 15 دقیقه به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه عملیات با دو دستگاه خودروی اطفای حریق و 8 نفر آتش نشان آغاز شد، ادامه داد: 10 نفر در قالب دو خانوار در دو سوئیت مجزای طبقه سوم این شعبه در میان دود غلیظ ناشی از حریق گرفتار شده بودند که با تلاش های نیروهای آتش نشان نجات یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خلیل رشیدی با تأکید بر اینکه حریق از کابل های برق ساختمان آغاز شده بود، افزود: عملیات اطفا در رأس ساعت 15 و 40 دقیقه به پایان رسید و 9 نفر مصدوم این حادثه که دچار خفگی ناشی از دود شده بودند، به شکل سرپایی مداوا شدند.

وی اضافه کرد: محیط اداری بانک در این آتش سوزی خسارت ندید و میزان خسارت به سایر بخش ها نیز توسط کارشناسان در دست بررسی است.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل گرمای هوا و افزایش استفاده از سیستم سرمایشی، مصرف برق منازل و سایر اماکن بالا رفته و شاهد افزایش وقوع حوادثی از این دست هستیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: آتش سوزی آستارا بانک کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۴۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی و حریق خودروی حامل سوخت قاچاق در خواف/ راننده جان باخت

رییس پلیس راه خواف گفت: واژگونی و حریق یک دستگاه خودروی سواری سمند حامل سوخت قاچاق روز سه‌شنبه در این شهرستان خراسان رضوی یک کشته و یک مصدوم برجا گذاشت.

سرگرد حسن محمدی روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بدنبال وقوع این حادثه که در محور خواف به قاین به وقوع پیوست، خودروی سواری حامل سوخت قاچاق واژگون و دچار حریق شد.

وی بیان کرد: در این حادثه، راننده خودرو بر اثر شدت جراحتهای وارده فوت کرد و یکی از سرنشینان آن مصدوم شد.

مسوول مرکز اورژانس خواف نیز گفت: بدنبال وقوع این حادثه ۲ آمبولانس از پایگاه اورژانس «خرگرد و بیاس آباد» به محل اعزام شدند.

عبدالرحمن مجددی افزود: مصدوم حادثه بعد از مراقبتهای نخست درمانی به بیمارستان ۲۲ بهمن شهرستان خواف اعزام شد.

مرکز شهرستان ۱۶۰ هزار نفری خواف با ۱۲۳ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان در فاصله ۲۶۷ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ۸۱۳ کشته و ۲۱ هزار مصدوم ؛ آمار اولیه تصادفات نوروز ۱۴۰۳ ۵ فوتی و ۹ مصدوم در ۲ تصادف جاده‌ای استان فارس

دیگر خبرها

  • کشتی حامل تجهیزات برای غزه دچار حریق شد
  • پنتاگون: کشتی حامل تجهیزات برای غزه دچار حریق شد
  • فیلم/ آتش سوزی مرگبار خانه‌ای در مجیدیه
  • مرگ دردناک مرد میانسال در میان شعله‌های آتش
  • آتش سوزی منزل مسکونی در محله ده مجنون کرمانشاه مهار شد
  • آتش سوزی سوله ۲ هزار متری در شیراز مهار شد
  • واژگونی و حریق خودروی حامل سوخت قاچاق در خواف/ راننده جان باخت
  • تصادف و حریق خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح
  • مصدومیت ۴ آتش‌نشان در حادثه آتش‌سوزی ساختمان درالقرآن تالش
  • مهار حریق گسترده یک مجتمع قرآنی در تالش