Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@10:49:28 GMT

طرح ارتقا امنیت اجتماعی در عسلویه اجرا شد

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۲۴۳۳۳

طرح ارتقا امنیت اجتماعی در عسلویه اجرا شد

سرهنگ پیمان فتاحی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده به موادمخدر در قالب امنیت محله محور اجرای این طرح در شهر "بیدخون" در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.
وی گفت: ماموران انتظامی و پلیس تخصصی با اقدامات اطلاعاتی و شناسایی اماکن و پاتوق مجرمان پس از هماهنگی با مرجع قضایی، در چند عملیات مشترک ۲ سارق حرفه ای اماکن خصوصی را شناسایی و دستگیر کردند که در تحقیقات انجام شده ۶ فقره سرقت کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فتاحی تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه مجرمان، اقلام سرقتی کشف و هفت دستگاه موتورسیکلت و سه دستگاه خودرو متخلف توقیف و روانه پارکینگ شد.

وی افزود: در نتیجه اجرای این طرح یک نفر توزیع کننده مواد مخدر بازداشت و ۱۵۰ گرم تریاک از وی کشف شد.

فتاحی ادامه داد: همچنین هشت نفر از معتادان متجاهر نیز جمع آوری و به مراکز کمپ ترک اعتیاد منتقل شدند.

وی عنوان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیرمراحل قانونی به مرجع قضایی منتقل شدند.
۷۲۱۲/۶۰۴۷

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر خودرو سرقت شناسایی و دستگیر عملیات مشترک مواد مخدر قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۴۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۳۰ طرح مسئولیت اجتماعی استان فارس در رصد شرکت ملی نفت/ ۴ همت اعتبار اختصاص یافت

مدیر نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز از اختصاص ۴ همت به طرح‌های مسئولیت اجتماعی در استان فارس خبر داد و گفت: با اعتباری تازه که در نظر گرفته شده است، بنا داریم ادامه راه‌ها و تونل‌ها را تا پایان سال ۱۴۰۴ به سرانجام برسانیم و در زمینه تردد و ایاب‌وذهاب از عسلویه به مناطق مرکزی کشور و برعکس تسهیل انجام شود.

به گزارش خبرنگار شانا، بابک دارابی در نشستی با موضوع تصویب اعتبارهای مسئولیت‌ اجتماعی وزارت نفت با استاندار استان فارس، درباره جمع‌بندی نگاه وزارت نفت به استان فارس در سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ اظهار کرد: در زمینه مصوبه‌های دور نخست و دوم  سفرهای استانی سید ابرایهم رئیسی، رئیس‌جمهوری به استان فارس، هدف استفاده از ظرفیت‌هایی بود که بتوان زیرساخت‌های موجود در مناطق محروم را تا حد امکان به‌منظور بهتر شدن شرایط عموم مردم افزایش دهیم.

وی ادامه داد: پارسال در دور نخست سفر رئیس‌جمهوری، ۲ هزار میلیارد تومان در زمینه مسئولیت‌ اجتماعی در استان فارس اعتبار اختصاص یافت که از این مقدار، ۸۰۰ میلیارد تومان تخصیص کامل اعتبار شد و در عمل توانستیم از ۸۳۰ پروژه اجرایی، ۳۳۰ پروژه را تکمیل کنیم و به بهره‌برداری برسانیم.

به گفته مدیر نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز، یکی از پروژه‌های مهم مدیریت نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز به نمایندگی شرکت ملی نفت در این استان، احداث بزرگراه کوار - فیروزآباد - جم - عسلویه بود که پارسال شاهد بهره‌برداری از تونل در قطعه یک آن بودیم، افزون بر اینکه از ۳۳۰ کیلومتر جاده در دست احداث، حدود ۲۰۰ کیلومتر به بهره‌برداری رسیده است.

وی ابراز امیدواری کرد با اعتباری تازه که در نظر گرفته شده است، بنا داریم ادامه مسیر و تونل‌ها را تا پایان سال ۱۴۰۴ به سرانجام برسانیم تا تردد و ایاب‌وذهاب از عسلویه به مناطق مرکزی و برعکس تسهیل شود.

دارابی اظهار کرد: ۵۰ درصد از مصوبه‌ها در حوزه راهسازی استان فارس بود که بیشتر این پروژه‌ها در جنوب استان خواهد بود که ارتباط مستقیم با منطقه عسلویه و جم، لامرد، سروستان و لار، همچنین بزرگراه عسلویه و کوار دارد و به‌طور حتم به کاهش خطرات و حوادث رانندگی در این حوزه منجر خواهد شد. بخشی دیگر از مصوبات در حوزه ورزش و جوانان، آموزش‌وپرورش، و بهداشت و درمان است تا خدمات‌رسانی بهتری به مناطق کمتر برخوردار داشته باشیم، به‌ویژه اینکه رویکرد دولت سیزدهم کمک به مناطق کمترتوسعه‌یافته است.

 مسئولیت‌ اجتماعی صنعت نفت به منزله آمدن پول نفت بر سر سفره‌های مردم است

محمدهادی ایمانیه، استاندار استان فارس هم در این دیدار، ضمن تشکر از مدیریت نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز درباره پیگیری مصوبه‌های سفر اول و دوم رئیس‌جمهوری به استان فارس در مسائلی که به‌عنوان مسئولیت‌ اجتماعی وزارت نفت مصوب و از طرف دولت ابلاغ شده است، تصریح کرد: خوشبختانه پروژه‌هایی که در سفرهای رئیس‌جمهوری به این استان تعریف شد، همه در مسیر رفاه و آسایش مردم و حل مشکلات در حوزه‌های بهداشت، درمان و سلامت، ورزش، مدارس و روستاها و مناطق محروم بوده است.

وی ادامه داد: اجرای این امور از مصادیق بارز آمدن پول نفت بر سر سفره‌های مردم است که در راستای رضایتمندی مردم هزینه شده، ضمن اینکه از محسنات مصوبه‌های سفر استانی دولت در ارتباط با مسئولیت‌ اجتماعی، این است که با سرعتی بسیار بالا آنچه به‌ عنوان صورت‌وضعیت و فعالیت‌های انجام‌شده ارسال می‌شود تأمین اعتبار می‌شود، به‌دلیل همین نقدی عمل‌ کردن وزارت نفت، همه به همکاری لازم با وزارت نفت تمایل دارند.

استاندار فارس درباره جمع اعتبارهای مصوب در این نشست اظهار کرد: اعتبار مصوب‌ در سفر دوم رئیس‌جمهوری، بیش از ۴ هزار میلیارد تومان است که در مقایسه با سفر اول که یک هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان بود، افزایش چشمگیری نشان می‌دهد. از محاسن این اعتبار این است که در وهله نخست همه استان را شامل می‌شود و عدالت در توزیع در آن رعایت شده است، همچنین به مواردی عام‌المنفعه برای عموم می‌پردازد.

ایمانیه افزود: استان فارس با منابع جدید گاز که در این استان در حال اکتشاف است، استان اول تولیدکننده گاز کشور خواهد شد و از استان بوشهر که پیش از این در صدر قرار داشت، در حال پیشی‌ گرفتن است. همان‌طور که در برنامه هفتم توسعه کشور مصوب شده است، ۳ درصد از تولید نفت و گاز به مسئولیت‌های اجتماعی تعلق می‌گیرد که با مصوبه جدید، بیش از همیشه از منابع نفت و گاز در آبادانی استان هزینه خواهد شد.

وی اظهار کرد: همان‌طور که شاهد هستیم بخشی از این اعتبارهای در بزرگراه شیراز - کوار - فیروزآباد - جم - عسلویه، قسمتی دیگر در بزرگراه شیراز - جهرم - لار - بندرعباس، قسمتی در بزرگراه شیراز - فسا - داراب - بندرعباس و بخشی در بزرگراه شیراز - کازرون - گناوه هزینه شده و خواهد شد، بنابراین در همه نقاط استان، این اعتبارها صرف می‌شود.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و جمع آوری معتادین متجاهر در بیجار
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سراوان
  • بسیاری از پرونده‌های حقوقی اردبیل ‌دعاوی ملکی است
  • جنس کار در دستگاه قضایی تدبیر و تدبّر است
  • صیانت از همه کودکان وظیفه مرجع ملی حقوق کودک است
  • حمایت محکم دادستانی اصفهان از طرح عفاف و حجاب
  • تامین امنیت جامعه و مقابله با ناهنجاری های اجتماعی و برخورد با مخلین امنیت از خدمات دستگاه قضایی است
  • حاشیه امنیت انضباطی برای خودی ها
  • مقوله حجاب ورای یک مسأله اجتماعی است
  • ۸۳۰ طرح مسئولیت اجتماعی استان فارس در رصد شرکت ملی نفت/ ۴ همت اعتبار اختصاص یافت